Hotelbeds estimează o creștere de 30% față de 2022 a rezervărilor, confirmând că „apetitul pentru călătorii nu dă semne de încetinire”, în ciuda contextului socio-economic. În 2023 va exista o cerere bună și anticipează șapte tendințe care vor avea un impact asupra modurilor de a călători, a cererilor clienților și a instrumentelor pe care le vor adopta companiile de turism.
Călătorii de revanșă
Lecția ultimilor doi ani este că nu trebuie să așteptăm dorințele trebuie îndeplinite, astfel că excursiile de revanșă „vor continua să ia amploare” și anul aacesta.
Hotelbeds spune că „inflația în creștere nu descurajează oamenii să călătorească” și se așteaptă ca nopțile rezervate să crească cu 30% în 2023, în comparație cu cifrele din acest an.
Călătorii conectate
Consumatorii au din ce în ce mai puțin la dispoziție și au nevoie să aibă totul la indemână, așa că doresc un ghișeu unic pentru toate nevoile lor de călătorie.
Această „experiență fără fricțiune” se va extinde la toate aspecte ale călătoriei: de la rezervarea de produse turistice, inclusiv bilete la hotel și la parcuri tematice, până la trecerea prin aeroport folosind date biometrice în loc de scanarea pașaportului pentru a se îmbarca din avion.
Experiența îmbunătățită a clienților
Pe lângă o experiență fără fricțiuni, călătorii vor continua să caute servicii personalizate, să se îndepărteze de preț și să aleagă experiențe individuale, deoarece nu mai doresc să fie pasagerul de pe locul 17A sau clientul din camera 303.
Hotelbeds asigură că „consumatorii acordă o mare importantă a calității serviciilor și experiențelor și sunt dispuși să plătească mai mult” companiilor care oferă o abordare centrată pe client.
Digitalizarea hotelurilor
În conformitate cu călătoriile conectate, va exista o digitalizare suplimentară a hotelurilor. Nu doar cheile mobile sau check-in și ckec-out de la distanță, ci și industria va face un pas înainte pentru a eficientiza operațiunile.
Hotelurile au nevoie de acces la date în timp real pentru a ști dacă trebuie să crească sau să reducă nivelul de personal. A dispune de informații în timp real despre gradul de ocupare poate ajuta personalul responsabil de curățenie să fie mai productiv, stabilind prioritățile camerelor pe care trebuie să le servească mai întâi, în timp ce codurile QR și meniurile digitale nu numai că le permit clienților să comande mâncare și alte produse, dar au și un impact pozitiv asupra mediului prin reducerea consumului de hârtie.
„Este o victorie pentru client și o victorie pentru personal”, spune Hotelbeds, pentru că oferă instrumente pentru a elimina intervenția manuală și, prin urmare, frecarea în serviciu.
Abordarea Fintech pentru călătorii
Pe măsură ce gradul de conștientizare și adoptare a produselor de tehnologie financiară crește, călătorii se așteaptă să aibă opțiunea de a bloca prețurile și de a obține siguranță. Companiile de turism care o oferă au mai multe șanse de a prospera în mediul post-COVID, spune Hotelbeds.
Călătoriile sustenabile sunt în creștere
Consumatorii își reduc impactul asupra mediului prin reciclare, reducere plasticului și mașini hibride. Iar acum se așteaptă la același comportament în timpul vacanțelor lor.
Oamenii doresc să călătorească în mod sustenabil pentru a putea explora lumea, dar fără a o deteriora.
Combinarea afacerilor cu petrecerea timpului liber
Munca hibridă și muncă la distanță este aici pentru a rămâne. Barbados a fost un pionier în oferirea posibilității de a sta până la un an, care este acum replicată de alte destinații, și din ce în ce mai multe companii permit echipele lor să lucreze oriunde pentru perioade extinse de timp.
În 2023, oamenii vor continua să profite de posibilitatea de a lucra oriunde și de a îmbina afacerile cu petrecerea timpului liber.
Sursă: hosteltur.com