Shadow

Sabre și Google vor dezvolta inteligența artificială pentru călătorii

Sabre și Google dezvolta o platformă tehnologică bazată pe inteligența artificială (AI) cu „capabilități avansate de învățare automată”, care va permite agențiilor de turism, companiilor aeriene și companiilor hoteliere care utilizează acest sistem de rezervare să ofere clienților lor „conținut personalizat de mare relevanță”, creând astfel „oportunități de creștere a veniturilor și profitabilității”. 

 

„Compania integrează Sabre Travel AI în anumite produse din portofoliul său existent, cu planuri de a le introduce pe piață la începutul anului 2021”, a informat compania de rezervări de călătorii. 

 

„Suntem mândri să colaborăm cu Google pentru a dezvolta tehnologii care vor căuta să redefinească modul în care companiile de turism își desfășoară activitatea și să ducă aceste cunoștințe din analiza operațiilor repetabile și scalabile. Dezvoltarea Sabre Travel AI marchează o etapă importantă în transformarea tehnologiei noastre și reprezintă un progres important în realizarea viziunii noastre în 2025 pentru distribuția personalizată”, spune Sundar Narasimhan, președintele Saber Labs. 

 

„Odată cu crearea Sabre Travel AI, reconstruim platforma noastră nativă bazată pe date, care poate fi integrată în produsele actuale oferite de Sabre și în produsele viitoare ale companiei. Combinăm infrastructra Google, AI și capabilitățile de învățare automată cu cunoștinte solide de călătorie pentru a crea soluții de nouă generație care credem că sunt mai inteligente, mai rapide și profitabile, fiind tehnologia Sabre Travel AI, primul de acest gen în călătorii”, adaugă managerul. 

 

Predicția comportamentului consumatorului

După cum explică compania, „Sabre Tavel AI utilizează soluțiile Google Cloud AI și instrumentele de învățare automată care intuitează, analizează și prezic comportamentul consumatorului, folosind informații de căutare în timp real și perspective sofisticate sau observații despre afaceri specifice călătoriilor”. 

 

În acest fel, companiile aeriene, agențiile de turism, companiile hoteliere și alte companii din sector vor putea „să își ducă strategiile de vânzare și experiența digitală a clienților la un alt nivel”. 

 

În acest sens, „prin trimiterea ofertei corecte la momentul potrivit prin toate canalele relevante”, companiile de turism vor putea oferi produse și servicii adaptate fiecărui călător, „ceea ce ar trebui să conducă la rate de conversie mai mari și să genereze mai multă loialitate”.

 

Sursă: hosteltur.com

 

 

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.