În mijlocul celei mai grave crize globale de sănătate companiile și tehnologia se concentrează pe lupta pentru a reduce răspândirea coronavirusului revenind la activitate cu cea mai mare securitate. Pentru a detecta posibile cazuri și, în același timp, pentru a evita orice interacțiune interpersonală, Incheon International Airport Crop, manager al Aeroportului Icheon din Seul, a introdus un serviciu de testare a robotului și chioșcuri de monitorizare a temperaturii corpului fără contact în sălile de plecare din Terminalul 1 și Terminalul 2. Serviciul face parte din proiectul sau de a crea un aeroport fără riscuri de infecție și de a proteja călătorii de răspândirea COVID-19.
Corporatia a instalat trei roboți de control al temperaturii lângă ghișeul de check-in din sala de plecare a Terminalului 1 și un alt robot lângă ghișeul de check-in al Terminalului 2.
Robotul măsoară temperatura călătorilor care se apropie folosind o cameră cu imagine termice și, în caz de hipertermie, comunică imediat acest lucru companiei aeriene corespunzătoare. De asemenea, pulverizează dezinfectat pentru mâini fără nici un contact.
Corporația a instalat, de asemenea, un chioșc de control al temperaturii cu aceeași funcție ca și robotul, fiecare lângă ghișeul de check-in din terminalele 1 și 2. Chioșcul măsoară temperatura călătorilor și emite un sunet de avertizare atunci când sunt detectate temperaturi ridicate.
La sfârșitul anului, corporația a instalat un robot autonom care poate detecta dacă pasagerii poartă mască sau nu.
Compania speră ca această mișcare să poată accelera extinderea serviciilor de carantină inteligentă în aeroport, deși nu a explicat în ce ar consta.
Sursă: hosteltur.com