Shadow

Provocarea Hyatt în Europa: a scala în mod organic și anorganic

„Inflația, datoria, costurile de finanțare, presiunea asupra gospodăriilor, combustibilului, totul invită la prudență, dar nu am văzut o încetinire a cererii, nici sudul și nici în nordul Europei. 2023 este un an al optimismului prudent”, spune Javier Águila, Președintele Grupului pentru Europa, Africa și Orientul Mijlociu la Hyatt, în interviul pe care l-a acordat pentru HOSTELTUR după ce a fost distins cu premiul de Personalitate Turistică 2022, pe care l-a primit la Fitur. În pofida contextului, planul este de a continua creșterea în regiune.

Pentru Hyatt 2022 a fost „foarte bun la nivel de ocupare și preț”, cu o performanță „foarte puternică” atât în Anglia, Germania, cât și în Spania, în acest din urmă caz determinată de segmentul de vacanță. De asemenea, au obținut rezultate pozitive în Orientul Mijlociu: în Dubai datorită Expo 2020 și în Qatar, datorită Cupei Mondiale.

Anul 2022 „a fost mai bun decât se aștepta”, iar în 2023 vor exista schimbări în comportament, deoarece economia se răcește si va avea un impact asupra călătoriilor. 

„În 2022 prețul nu era foarte relevant, pentru că se economisea și oamenii cheltuiau câte era nevoie. În acest an, vom fi mai precauți și, dacă înainte rezervarea era de ultim moment, acum oamenii vor încerca să facă o rezervare cu mai mult timp pentru a-și asigura un zbor sau un hotel puțin mai ieftin. Cred că va exista mai multă disciplină în achiziții și mai mult interes pentru a avea o viziune asupra sumelor care se vor cheltui. Pot fi preferate produse precum all inclusive, de lux sau de 4 stele. De asemenea, este posibil ca șederile să fie scurtate, mai degrabă decât să fie eliminate călătoriile. Același lucru este valabil și pentru sectorul corporatist”, a declarat Javier Aguila pentru HOSTELTUR.

Câștigarea de poziții

Anul 2023 va fi o provocare pentru acest sector și, cu toate acestea, Hyatt vrea să continue să câștige poziții. „În regiune avem o prezență mare, dar pentru dimensiunea Hyatt mai avem încă mult de lucru, multe țări în care nu avem niciun hotel sau branduri în care ne putem dezvolta”, spune președintele grupului pentru EMEA.

„Provocarea este să atingem o scară astfel încât prezența noastră în Europa să fie mai apropiată de dimensiunea noastră în lume. Ne vom concentra pe câștigarea de scară pe acele piețe care sunt relevante, atât din punctul de vedere al pieței de destinație, cât și al pieței de outbound (…) apoi o creștere foarte concentrată pe brandurile care ne oferă recunoaștere și unde avem o diferențiere față de alte companii în domeniul luxului, al stilului de viață al corporațiilor și, de asemenea, în domeniul vacanțelor cu brandurile AMR”.

În ultimul an, Hyatt a cumpărat Dream Hotel Group, o operațiune care, potrivit lui Águila, face parte din strategia de expansiune a companiei.

„Creșterea anorganică este esențială pentru a câștiga rapid amploarea și este un aspect pe care vom continua să îl analizăm cu atenție. Vom combina proiecte proiecte în mod organic în enclave exclusiviste și cu branduri exclusiviste. Dar face parte, de asemenea, din strategia sa de a câștiga amploare prin creștere anorganică pe piețele ținta și analiza în mod activ acest lucru. Piețele țintă includ Spania, Caraibe, Europa și atât piețele urbane, cât și cele din stațiuni”, spune el.  

De asemenea, analizează alianțe cu companii locale, cum ar fi cea semnată cu Linder, în cadrul căreia lanțul american pune la dispoziție brandul JdV by Hyatt, iar ei contribuie cu capacitățile și cunoștințele lor locale. În opinia lui Javier Águila, acest tip de acord, care se întâlnește deja în Spania „are un mare viitor, pentru că se combină ce este mai bun din fiecare” și „este una dintre căile noastre de creștere„.

 

Mai multe informații

Hyatt achiziționează Dream Hotel Group pentru 289 de milioane de euro

Hyatt crește în Europa Centrală în colaborare cu Lindner Hotels

 

Sursă: hosteltur.com

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.