Shadow

Nordis Group anunță General Manager-ul care va conduce Nordis Mamaia, cel mai mare hotel de 5 stele din România

Comunicat de presă

Nordis Group pregătește deschiderea Hotelului Nordis Mamaia 5 stele și îl recrutează în funcția de General Manager pe Corneliu Ghimbășanu din celebrul lanț de hoteluri ultra-luxury, Aman Resorts. Cu o carieră impresionantă de peste 30 de ani în industria ospitalității, Corneliu Ghimbășanu se întoarce în România motivat să aducă o abordare inedită în turismul de leisure, cu obiectivul principal de a marca începutul unei noi etape în turismul românesc.

Singurul dezvoltator de ansambluri hoteliere și rezidențiale de 5 stele din România a finalizat construirea corpurilor de hotel Nordis Mamaia și se ocupă de ultimele detalii ale amenajării de interior. În prezent, echipa care se ocupă de operarea hotelieră se mărește și pentru a implementa o strategie integrată pe termen lung, Nordis Group a recrutat un profesionist cu experiență pe nișa pe care dorește să o dezvolte – 5 stars leisure resort.

Specializat în managementul hotelier de ultra-lux, Corneliu Ghimbășanu este un profesionist desăvârșit cu viziune, focusat pe experiențele exclusiviste, unde condițiile și serviciile depășesc cele mai înalte așteptări. În cei 30 de ani de activitate în industria ospitalității, a activat cu succes în resorturi de lux și hoteluri de cinci stele din întreaga lume, în locații precum Turks&Caicos din Caraibe, Maldive, Dubai, Londra, Muntenegru și Miami.

Corneliu Ghimbășanu se întoarce acasă după 30 de ani în străinătate, dintre care ultimii 12 ani în celebrul lanț de hoteluri  ultra-luxury Aman Resorts, probabil cea mai exclusivistă rețea de resorturi de 5 stele și vine în România de la celebrul hotel Amanyara Providenciales din Turks and Caicos – Caraibe, pentru a coordona întreg resortul hotel&residences Nordis Mamaia.

Aman Resorts operează 34 de hoteluri, resorturi și ansambluri rezidențiale în 20 de țări, din care 15 proprietăți sunt localizate în zone spectaculoase, protejate de UNESCO. Fiind una dintre cele mai exclusiviste stațiuni din Caraibe, care beneficiază de un cadru natural de excepție, cu apă turquoise, Amanyara se adresează unei nișe de turiști de înaltă clasă, fiind în topul preferințelor celebrităților de talie mondială. Printre vedetele care obișnuiesc să meargă în vacanțe la Amanyara, se numără: Leo Messi, Brad Pitt, Will Smith, Zac Efron, Kim Kardashian, David Beckham și Courtney Cox. Cu o popularitate mare în rândul celebrităților, resortul este o referință a vacanțelor de lux la nivel internațional.

În parcursul său profesional, Corneliu Ghimbășanu a coordonat activități și în cadrul Aman Resort – Aman Sveti Stefan, Muntenegru, din poziția de Resort Manager, o altă destinație a amatorilor de servicii fără cusur. Aici a avut loc nunta numărului 1 mondial în tenis, Novak Djokovic și s-au organizat sejururi excepționale pentru celebrități aflate în vacanță, precum Robert de Niro, Salma Hayek sau Jessica Alba.

Anterior, acesta a activat și în celebrele hoteluri Amanruya din Bodrum-Turcia, Amanjena din Maroc, Velassaru Maldive, Jumeirah Carlton Tower Hotel din Londra, precum și Royal Caribbean International din Florida, Statele Unite.

Nordis va lansa 6.000 de camere de hotel în 5 ani pentru a deveni... | PROFIT.ro

Mă întorc în România pentru că aici sunt rădăcinile mele și iubesc bogățiile naturii, dar mai ales oamenii calzi. Consider că în incursiunea mea profesională am dobândit experiența necesară care îmi dă la acest moment viziunea de a aduce o contribuiție semnificativă în turismul românesc. Sunt mândru să pot pune la dispoziție cunoștințele mele în acest proiect ambițios și să contribui la promovarea României ca destinație turistică de calibru mondial.

Valorile și potențialul acestei țări sunt imense, iar Nordis Group îmi oferă cadrul perfect pentru a pune în practică această viziune. Odată ce am văzut și înțeles conceptul celui mai mare hotel & residence de 5 stele din România – Nordis Mamaia, cred cu tărie că avem o adevărată comoară, care deschide oportunități infinite ce au la bază turismul de leisure, în cea mai populară stațiune de pe litoral.

Ansamblul dispune de facilități multiple de wellbeing, disponibile tot timpul anului: un SPA impresionant, sală de fitness, piscine interioare și exterioare, 12 restaurante și cafenele, sală polivalentă pentru evenimente, ballroom, locuri de joacă, Cinema VIP, centru de beauty, clinică de recuperare medicală, plajă privată; deci avem pârghiile necesare pentru a face Nordis Mamaia să strălucească și ține de noi să ne asigurăm că serviciile oferite vor fi la înălțimea așteptărilor.

Etapa de preopening de la Nordis Mamaia este una importanta in viața hotelului, mai ales că este un moment extrem de dorit de către public. Știu că fost un drum lung, mai este puțin, astăzi punem la punct ultimele detalii de organizare și funcționare, dar rezultatul merită toate așteptările și vrem ca această deschidere să iasă perfect.

În toți acești ani, am învățat că orientarea spre client, la nivel de 5 stele, înseamnă atenție maximă la nevoile și așteptările oaspeților, pro-activitate, servicii excelente, menținerea măsurilor de siguranță, respectarea dreptului la viață privată și îmbunătățirea calității produselor și serviciilor. Am coordonat sejururi pentru oaspeți de seamă, pentru care fiecare moment necesita o mobilizare de forțe, creativitate, precizie și rigurozitate în execuție. Toți clienții sunt importanți, dar vedetele necesită servicii de personalizare aparte și consider că de fiecare dată am găsit mixul perfect pentru experiențe unice” povestește Corneliu Ghimbășanu, General Manager Nordis Mamaia Hotel.

Noul General Manager va stabili strategia hotelului Nordis Mamaia și va adapta toate planificările existente pentru o aliniere integrată cu viziunea sa, în acord cu politica și filosofia brandului Nordis. În perioada imediat următoare, focusul echipei este pe inaugurarea hotelului. Etapa de soft opening este menită să creeze o sinergie între oferta serviciilor hoteliere și așteptările turiștilor și clienților care vor beneficia de experiența Nordis, pentru a observa tot ce se poate îmbunătăți și a stabili standardul de ospitalitate ce va crea conexiunea autentică Nordis.

Corneliu Ghimbășanu este hotărât să inspire și să contribuie la o cultură organizațională orientată către excelență și satisfacția clienților, așa cum a reușit în multiplele roluri avute, unde  a coordonat echipele în cadrul lanțurilor hoteliere de prestigiu. Cu o personalitate caldă, dar impunătoare, Corneliu Ghimbășanu își propune să consolideze echipa Nordis Mamaia Hotel pentru a atinge performanța în cel mai scurt timp.

Lider entuziast, el este hotărât să ofere personalului un mediu de lucru pozitiv și prietenos, dar mai ales reperele, pentru ca abordarea, stilul de comunicare și interacțiune cu turiștii să fie în acord cu cel mai înalt standard de servicii de lux disponibile în curând la Nordis Mamaia.

Îmi propun să dezvolt o echipă de profesioniști pasionați, care să îmbrățișeze viziunea spre perfomanță și angajament pentru calitate și ospitalitate. Pentru a putea oferi servicii de calitate trebuie să avem focus pe oameni și conexiunile dintre oameni. Consider că factorul cheie al succesului în turismul de leisure stă într-un mediu de lucru motivant și inspirațional, în care fiecare membru să-și poată dezvolta la maximum abilitățile și să se identifice cu misiunea Nordis, de a oferi experiențe unice și memorabile. Vreau ca politica serviciilor Nordis Mamaia să fie caracterizată drept artă în a lucra cu și pentru oameni”, a mai menționat Corneliu Ghimbășanu.

Cu un parcurs profesional caracterizat de învățare continuă și colaborări cu personalități influente din industrie, Corneliu Ghimbășanu aduce o abordare fresh și inspirată la conducerea Hotelului Nordis Mamaia, având ca obiectiv principal oferirea unei experiențe integrate unice, ce definește un lifestyle de 5 stele.

Începem o nouă etapă în evoluția Nordis Group și în misiunea noastră de a crea experiențe autentice și excepționale în materie de turism. Suntem încântați să-l primim în echipa noastră pe Corneliu Ghimbășanu, un profesionist român, cu o carieră desăvârșită în industria hotelieră internațională. Corneliu aduce în echipa Nordis Group un palmares solid de realizări și o viziune inovatoare, care se aliniază perfect cu strategia, valorile, standardele și ambiția companiei, de a pune România pe harta destinațiilor de top din Europa.

Este foarte important pentru noi ca General Managerul Nordis Mamaia Hotel, pe lângă experiența extraordinară pe care o are, să înțeleagă industria turismului din România, cultura și preferințele turiștilor locali, dar mai ales, să poată oferi perspectiva necesară dezvoltării și atragerii turiștilor străini.

Cu o expertiză relevantă în gestionarea operațiunilor hoteliere în locații premium și în oferirea unor servicii de calitate superioară, Corneliu Ghimbășanu împărtășește pasiunea și angajamentul Nordis pentru excelență. Întreaga activitate a echipei de strategie de până acum a aliniat procedurile noastre la standarde internaționale, în acord cu obiectivul pe care îl avem pentru Nordis Mamaia.

Noul General Manager preia aceste direcții și printr-o viziune proprie, le va implementa în etapele ce urmează. Este un rol esențial în strategia de poziționare în industria hotelieră a Nordis Mamaia Hotel, ca resort de leisure deschis tot timpului anului, o destinație de top pentru toți turiștii interesați de experiențe de 5 stele”, a declarat Emanuel Poștoacă – Fondator Nordis Group.

Nordis Group pregătește inaugurarea Nordis Mamaia Hotel și va anunța oficial, în următoarea perioadă, data de deschidere. În cadrul unui proces de soft opening al celui mai mare hotel de 5 stele din România, primele experiențe la Nordis Mamaia vor include servicii de cazare premium, room cleaning, room service, concierge, valet parking și serviciile aferente facilităților dezvoltate în etapa I a ansamblului, precum restaurant, cafenele, piscină, magazine, loc de joacă pentru copii.

 

 

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.