De săptămâna trecută, destinații și instituții reunite în Rețeaua Mondială a Turismului pentru Cumpărături (World Shopping Tourism Network) au o platformă în care pot împărtăși resurse, experiențe, soluții și informații. Compania Global Journey Consulting a anunțat lansarea internațională a acestei inițiative.
„După prezentarea la diverse evenimente și forumuri de turism și includerea recomandărilor de companii și instituții, în această săptămână a început faza de lansare internațională a Rețelei Mondiale a Turismului pentru Cumpărături„, a anunțat firma de consultanță Global Journay Consulting, membru afiliat al UNWTO, manager al organizației.
Această rețea reunește destinații, instituții și companii care operează într-o mare varietate de sectoare: centre comerciale și retail, modă, hoteluri, restaurante și transporturi. Este, de asemenea, legată de alte tipuri de turism: evenimente și congrese (MICE), croaziere, afaceri, religios, etc.
Universitățile și centrele educaționale sunt integrate pentru a oferi cunoștinte academice, precum și instrumente de cercetare și studiu.
Potrivit celor responsabili pentru Rețeaua Mondială a Turismului pentru Cumpărături, 96,8% dintre turiștii care călătoresc în întreaga lume au făcut cumpărături, astfel încât cheltuielile în acest sector reprezintă un element central al industriei turismului și un exemplu de transversalitate a activității.
Ce oferă Rețeaua
- Spații pentru grupuri de lucru, precum și un loc pentru dezvoltarea Forumului de Experți Internaționali în Turismul pentru Cumpărături
- Știri și articole conexe
- Lista membrilor și instituțiilor
- Showcase pentru a arata cazuri de succes legate de turismul comercial
- Instrumente și soluții tehnologice care permit participarea directă a turismului pentru cumpărături
- Propuneri de evenimente internaționale, comerț electronic și relația sa cu cumpărăturile, comunicarea și promovarea, precum și elaborarea cărții albe a turismului pentru cumpărături.
Prin intermediul rețelei și a site-ului său, membrii stabilesc un ecosistem digital pentru schimbul de cunoștinte și generarea de soluții. Obiectivul: „să profite de potențialul enorm provenit din turismul comercial și capacitatea acestuia de a se raporta la alte sectoare și resurse.
Sursă: hosteltur.com