Shadow

ITB Berlin va reveni în ediția sa 2022 cu un nou concept hibrid

Târgul internațional de turism de la ITB Berlin se va desfășura din nou în 2022 cu un format hibrid care va combina un eveniment cu prezență fizică în capitala Germaniei, între miercuri 9 și duminică 13 martie la Messe, ca elemente ale unui târg virtual, potrivit organizatorilor săi. Conținutul central al evenimentului se va concentra pe relansarea și redresarea turismului. Ca parte a unui concept de expoziție comercială în trei faze, perioada preliminară va consta în principal din contacte și întâlniri profesionale. În timpul evenimentului în persoană, ITB va oferi o platformă pentru afaceri, rețele, conținut și dialog, iar cu standurile sale fizice și hibride de expoziție va crea o scenă pentru participarea la un eveniment. După întâlnire, pe o perioadă de una până la două zile, Virtual Business Days va completa conceptul cu întâlniri virtuale și transmisiuni live

 

Miercuri, 9 martie, târgul din Berlin își va deschide porțile expozanților, vizitatorilor profesioniști și presei, respectând cele mai noi standarde de igienă și un concept de siguranță pe care ITB Berlin îl va coordona cu autoritățile locale și îl va testa în prealabil. 

 

După cum au raportat organizatorii săi, de miercuri până vineri, va fi deschis doar vizitatorilor profesioniști. Paralel evenimentului, de miercuri 9 până sâmbătă 12 martie 2022, va avea loc Convenția ITB de la Berlin, cel mai mare eveniment de acest gen. Se va desfășura fizic și virtual și va prezenta transmisiuni în direct împreună cu program de 24 de ore. 

 

Standurile de expoziții comerciale la distanță ale ITB Digital și Business Days completează experiența hibridă a târgului comercial. Alternativ, în săptămâna de după ITB Berlin, platforma virtuală a târgului va găzdui una sau două zile speciale ITB Digital Business, care vor permite expozanților și cumpărătorilor să se întâlnească din punct de vedere tehnic, putând îndeplini programările pe care nu le-au putut face în cadrul evenimentului live. 

ITB Berlin NOW, ediția 2021 (Fotografie: Messe Berlin GmbH).

 

Organizația subliniază că „oricine dorește să participe la ITB, dar nu poate fi la Berlin din cauza restricțiilor de călătorie, se poate alătura târgului ITB Berlin în direct în timpul evenimentului, rezervând unul dintre noile cabine de expoziții hibride la distanță prin intermediul subsidiariei noastre CSG din Messe Berlin”. 

 

„Cu ITB Berlin NOW am reușit să oferim industriei un format alternativ sofisticat între timp în primăvara anului 2021”, a declarat David Ruetz, directorul ITB Berlin, adăugând că, totuși, era clar pentru toată lumea că, „nimic nu se poate compara cu o întâlnire față în față. Prin urmare, suntem și mai încântați să salutăm fizic industria globală de călătorii înapoi la Berlin în 2022. Formatele noastre virtuale extinse cu streaming live și Digital Business Day vor aduce evenimentul la un nou nivel prin combinarea celor mai bune elemente ale prezenței fizice și virtuală”. 

 

Organizatorii au amintit că, la ediția virtuală din acest an, ITB Berlin NOW 2021, au participat 3.513 expozanți din 120 de țări. Aproximativ 65.700 de utilizatori au vizitat noua platformă online, dintre care aproximativ două treimi erau străini. Cifre cu mult sub anul anterior pandemiei, 2019, când un total de 10.000 de expozanți din 181 de țări au fost prezenți și-au prezentat produsele și serviciile unui număr de 160.000 de vizitatori, inclusiv 113.500 de vizitatori profesioniști. 

Sursă: hosteltur.com

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.