Shadow

Înnoptările în Germania cresc datorită pieței interne

25,1 milioane de înnoptări au fost înregistrate în Germania în luna martie, ceea ce reprezintă o creștere de 175,5% față de aceeași lună din 2021, când a fost aplicată interdicția de cazare pentru oaspeții care călătoresc în privat, iar înnoptările au rămas la 9,1 milioane. În a treia lună a anului, cetățenii germani au reprezentat 87% din nopțile rezervate, potrivit ultimilor date ale Oficiului Federal de Statistică (Destatis). 

 

Dacă se compară cifra din martie 2022 cu cea din 2020, când a început prima izolare legată de coronavirus, numărul înnoptărilor a crescut cu 58,8%, de la 15,8 milioane la 25,1 milioane. 

 

Cu toate acestea, este încă cu 23,7% sub martie 2019, lună în care s-au înregistrat 33 de milioane de înnoptări. 

Evoluția înnoptărilor: Destatis.

 

Piața internă este reactivată

Oaspeții naționali au făcut 21,8 milioane de înnoptări în martie, concentrând 86,8% din volumul total. Cifra a crescut cu 166,6% de la un an la altul și cu 57,6% față de martie 2020. Deși piața internă se reactivează treptat, înnoptările sunt încă cu 19,2% sub nivelul anului prepandemic. 

 

Străinii, la rândul lor, au efectuat 3,3 milioane de înnoptări, în creștere cu 254,5%, față de martie 2021. În comparație cu martie 2020, s-a înregistrat o creștere de 66,8% și este cu 44,2% sub nivelul pre-COVID. 

Pentru a recupera piața receptivă, una dintre fotografiile Germaniei este centrată pe cultură. Fotografie: Norbret Braun on Unsplash.

 

Comportamentul în funcție de tipul de cazare

Analizând datele pe tip de cazare, se poate observa că aproape 63,6% din înnoptări au fost în hoteluri, hosteluri și pensiuni; 17,7% în cazare de vacanță și cazări similare; 2,8% în campinguri și alte locuri de cazare, cum ar fi clinicile de prevenire și reabilitare și casele de training, au concentrat 16% din înnoptări. 

 

Față de martie pre-COVID, înnoptările în unitățile de cazare de vacanță au scăzut cu 11,6% și în alte unități de cazare legate de turism cu 20,6%. Numărul de înnoptări în hoteluri, hosteluri și pensiuni a scăzut și mai semnificativ, cu 28,6%. Doar înnoptările în camping au crescut semnificativ față de martie 2019 (+39,1%). 

 

Sursă: hosteltur.com

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.