Totul este pregătit pentru ca Hotelmize, companie de big data și machine learning concentrată pe sectorul turistic B2B, să înceapă o extindere majoră în regiunea Asia-Pacific, ca urmare a unei creșteri de invesții în runda sa din seria B, datorită impulsului realizat de Alibaba Hong Kong Entrepreneurs Fund și fondul israelian Brillance Ventures. Pentru a realiza acest lucru, își va instala sediul la Hong Kong.
Printr-un comunicat Hotelmize, companie specializată în big data și machine learning, axată pe sectorul turistic B2B, a anunțat că își mărește investiția pentru a-și extinde serviciile și pentru a accelera creșterea companiei pe piața asiatică, în cadrul acestui plan de finanțare în runda din seria B și datorită contribuției Alibaba Hong Kong Entrepreneurs Fund și Brillance Ventures, fondul cu sediul în Israel.
Pentru a atinge aceste obiective, compania a anunțat, de asemenea, că își va stabili sediul pentru regiunea Asia-Pacific (APAC) în Hong Kong, ca o poartă, în special către piața chineză.
Numită drept „una dintre cele mai promițătoare start-upuri TravelTech din 2020” de PhoCusWright, Hotelmize susține că a dezvoltat o tehnologie de generație viitoare, care permite agențiilor de turism și operatorilor de turism să își crească marjele de profit cu mai mult de 30%, printr-o optimizare complet automarizată.
Inspirată de piața bursieră, tehnologia bazată pe inteligența artificială a companiei monitorizează fluctuațiile de preț din companiile de hotel, de la rezervare până la check-in, și apoi comercializează camerele în același mod ca algoritmi tranzacționează stocuri pe piața de capital. Astfel, sunt generate profituri suplimentare care nu erau anterior disponibile pentru intermediari.
După cum a raportat compania, până în prezent a gestionat deja mai mult de 2 miliarde de dolari în rezervări și a creat peste 100 de milioane de dolari în tranzacții pentru clienții săi, inclusiv „câțiva lideri importanți din industrie”.
Pentru toate aceste evoluții și potențialul său de afaceri, Alibaba Hong Kong Entrepreneurs Funds a decis să se alature în calitate de investitor în runda actuală și adaugă la 5 milioane de dolari SUA deja investiți de Investible VC, din Australia, și principalul său investitor, Talma Tourism. De asemenea, a participat la ronda fondul de capital de risc din Israel, Brillance Ventures, care investește în start-up-uri de creștere cu potențial de cresșere în Asia.
Fondată în 2016 de Dor Krubiner, Omry Litvak și Guy Levitan, Hotelmize angajează peste 20 de persoane la sediul central din Tel Aviv și are încă patru birouri în Londra, Bangkok, Buenos Aires și Mallorca.
„Industria turismului este una dintre cele mai competitive din lume. Spre deosebire de altele, companiile de turism oferă produse foarte similare, ceea ce face deosebit de dificil să te diferențiezi de concurență”, recunoaște Krubiner, CEO al Hotelmize.
Dar, în acest sens, susține: „Adoptarea de tehnologii avansate, precum cea pe care o oferim, este un mod sigur pentru agențiile de turism și operatorii de turism de a-și sporii beneficiile. În următorii ani, vom vedea transformarea actorilor din industria turistică de la „companii comerciale” la „companii tehnologice”. Cererea de soluții inteligente avansate bazate pe big data crește într-un ritm foarte rapid”.
La rândul său, Cindy Chow, CEO-ul Alibaba Hong Kong Entrepreneurs Fund, a asigurat: „Afacerile hoteliere internaționale sunt o piață imensă si suntem mereu în căutarea unei tehnologii de pionierat pentru îmbunătățirea eficienței industriei. Hotelmize a demonstrat o valoare adaugată pentru clienții săi, iar echipa a demonstrat o capacitate puternică de implementare„.
În cele din urmă, executivului gigantului chinez a concluzionat: „Pe măsură ce ieșim din situația dificilă actuală sub influența COVID-19, credem că Hotelmize poate contribui la recuperarea industriei turistice cu propunerea sa unică de valoare. Cu investiția și sprijinul fondului nostru, suntem siguri că Hotelmize poate prospera în extinderea sa în regiunea APAC, folosind Hong Kong ca sediul central.
Sursă: hosteltur.com