Amadeus: Inteligența artificială generativă va permite o călătorie personalizată

Inteligența artificială se află la început, iar apariția viitoare a inteligenței artificiale generativă va reprezenta un salt uriaș în ceea ce știm. Pentru a analiza impactul acesteia asupra sectorului agențiilor de turism HOSTELTUR a apelat la un expert, Christian Boutin, Managing Director Amadeus Spania și Portugalia și, de asemenea, Senior Vice President Customer Success – Europa, Orientul Mijlociu și Africa. 

În general, ce impact va avea AI asupra activității de zi cu zi a agenților de turism?

Tehnologia AI poate juca un rol esențial în satisfacerea multor așteptări ale viitor călători, dar, ca industrie, trebuie să abordăm preocupările călătorilor în ceea ce privește schimbul de date și securitatea cibernetică.

„Potențialul de utilizare a inteligenței artificiale (AI) în domeniul călătoriilor este imens, în toate etapele călătoriei”. 

Agenții de turism au posibilitatea de a adopta aceste noi tehnologii și de a le pune în slujba lor, de exemplu, prin automatizarea sarcinilor repetitive pentru a elibera timp și a maximiza timpul petrecut cu clienții, oferind o valoare reală și de neînlocuit.

Christian Boutin vede multe posibilități în AI generativă. Sursă: Hosteltur.

GAI va ajuta la evaluarea feedback-ului clienților și va permite companiilor de turism să răspundă la recenziile online, să își îmbunătățească reputația online, să rămână în contact cu clienții într-un mod mai semnificativ, să stimuleze achizițiile repetate și să mențină relații cu călătorii pe perioade lungi de timp, sporind loialitatea.

Următoarea generație de servicii pentru clienți bazate pe GAI va fi furnizată cu mai multă răbdare și empatie, ceea ce va reduce volumul de muncă ai angajaților care se ocupă de cea mai mare parte a serviciilor post-vânzare, oferindu-le acestora posibilitatea de a oferi abordarea mai umană pentru probleme mai specializate. GAI va putea chiar să răspundă la feedback-ul scris al clienților.

Unde ar putea să vă salveze, să vă faciliteze sau să vă eficientizeze activitatea?

Scopul implementării instrumentelor de inteligența artificială va fi acela de a elibera agenții de anumite sarcini, astfel încât aceștia să se poată concentra pe activități cu valoarea adăugată mai mare, cum ar fi vânzările și serviciile pentru clienți.

„Ca instrument de învățare, AI/GAI ar poate ajuta agenții de turism să învețe să utilizeze mai ușor de soluțiile noastre”.

În timpul fazei de planificare a călătoriei, AI/GAI poate oferi agenților acces mai rapid la informații relevante, sporind relevanța pentru client. Astfel, agentul va putea oferi propuneri personalizate pe baza preferințelor clienților și căutărilor anterioare. AI poate oferi capacități tehnologice pentru a le susține recomandările. Agențiile de turism vor avea o înțelegere mai profundă decât oricând a motivațiilor și acțiunilor unui călător, ceea ce le va ajuta să propună oferte mai personalizate și mai adaptate.

În plus, AI/GAI poate asista agentul în multiple activități din faza de planificare, cum ar fi generarea de conținut pentru itinerar, documentația furnizată clientului, propunerea comercială. De asemenea, AI poate facilita agentului de turism gestionarea activităților repetitive, cum ar fi gestionarea cozilor de așteptare.

Iar AI/GAI ar putea, de asemenea, să permită agențiilor de turism să propună oferte relevante pe tot parcursul călătoriei. Instrumentul poate sugera activități personalizate în cadrul destinației, creând o legătură mai strânsă cu călătorii și sporind loialitatea.

„Alte sarcini la care AI ar putea aduce valoare adăugată includ profilarea clienților, recomandări și servicii pentru clienți”.

Ar putea AI să preia toate sau o parte din sarcinile administrative sau chiar înregistrarea rezervărilor?

În acest moment, putem spune că inteligența artificială poate fi de mare ajutor în anumite sarcini. AI/GAI poate influența multe elemente ale industriei și poate îmbunătăți activitatea agențiilor de turism în multe feluri.

Mai multe informații legate de AI în agenții de turism

Inteligența artificială permite agenților de turism să economisească 70% din ziua lor de lucru

Inteligența artificială generativă va fi esențială pentru eficientizarea gestionării călătoriilor corporative

Va însemna apariția inteligenței artificiale dispariția operatorilor de turism

Delegarea anumitor sarcini va ajuta agenții de turism să își sporească productivitatea și eficiența, astfel încât aceștia să își poată dedica timpul pentru a se concentra pe sarcini cu valoare adăugată mai mare. AI/GAI va ajuta agenții să ofere asistența digitală călătorilor pe parcursul întregii călătorii, îmbunătățind astfel experiența atât a călătorilor cât și a agenților (de exemplu, asistenți virtuali care informează 24 de ore din 24 despre modificări ale zborurilor, memento-uri de check-in etc.).

Are Amadeus proiecte specifice care implică integrarea AI în agenții?

La Amadeus, ne angajăm să impulsionăm progresul în întreaga industrie. Împreună cu partenerii noștri, aplicăm inovația pentru a răspunde unor noi nevoi, pentru a rezolva provocări reale și pentru a identifica oportunități de îmbunătățire a experienței călătorilor.

„Colaborăm cu Microsoft si Accenture pentru a dezvolta un asistent de călătorie interactiv cu inteligență artificială generativă pentru platforma noastră de calatorii si cheltuieli Cytric Easy”.

Prin utilizarea tehnologiilor Microsoft, inclusiv Teams și ChatGPT de la OpenAI, instrumentul digital îi va ajuta pe cei care călătoresc în corporații cu toate elementele călătoriei lor, de la planificare, rezervare și înainte de plecare, până la călătorie și după călătorie, adaptându-se în același timp la preferințele călătorilor și la politicile angajatorilor pentru a oferi o experiență mai eficientă, mai intuitivă și mai rentabilă.

 

Sursă: hosteltur.com

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Exit mobile version