Shadow

Air France-KLM și Grupul Le Manoir au semnat un contract pe doi ani pentru producerea de combustibil sustenabil pentru aviație

Le Manoir, grupul de afaceri care operează în domeniul gastronomiei fine, deținut de antreprenorul român Cristian Preotu, a semnat cu Air France-KLM un acord pentru dezvoltarea combustibililor alternativi în domeniul aviației, compania asumându-și un rol activ în reducerea emisiilor de CO2. Prin investiția în programul Corporate dedicat – SAF (Sustainable Aviation Fuel) al grupului aerian, Le Manoir dorește să contribuie la tranziția ecologică a transportului în industria aeronautică.

Acordul face parte din programul Corporate SAF (Sustainable Aviation Fuel) lansat de Air France-KLM pentru a propune companiilor să joace un rol activ în viitorul călătoriilor sustenabile.

Parteneriat Air France-KLM și Le Manoir pentru producerea de combustibil sustenabil - Revista Biz - prima revistă de afaceri din România
Răzvan Rădut, Alexandru Sinn și Cristian Preotu.

„Parteneriatul cu Grupul Le Manoir înseamnă un pas în plus în producția de combustibil sustenabil pentru aviație și este foarte important în atingerea obiectivului Air France KLM de a utiliza cel puțin 10% astfel de combustibili pentru aviație la nivel mondial până în 2030. Ne bucurăm să vedem că Le Manoir se alătură efortului grupului Air France KLM de a reduce emisiile de CO2 și amprenta de carbon la nivel global.”, a declarat Răzvan Răduț, Country Sales Manager România pentru Air France-KLM, după semnarea contractului la București.

Prin intermediul programului SAF, clienții corporate Air France și KLM își pot estima emisiile de CO₂ asociate călătoriei lor, putând determina apoi participarea anuală pe care doresc să o aducă la acest program. Air France-KLM investesc toate contribuțiile în furnizarea și utilizarea de combustibil sustenabil pentru aviație.

„Suntem fericiți și mândri să putem contribui la programul Corporate SAF al Grupului Air France KLM. Le Manoir se concentrează pe acțiuni sustenabile în toate activitățile întreprinse la nivelul grupului și investiția în programul Corporate SAF al Air France-KLM înseamnă o participare activă din partea noastră la reducerea emisiilor de CO₂ legate de călătoriile de afaceri.” declară Cristian Preotu, CEO Le Manoir Group.

La nivel global, Air France-KLM face progrese importante în atingerea obiectivelor de sustenabilitate prin semnarea unor noi contracte multianuale de cumpărare de combustibil pentru aviație durabilă (SAF).

În luna octombrie, Air France-KLM a semnat două contracte multianuale cu furnizorii SAF Neste și DG Fuels pentru un volum total de 1,6 milioane de tone de combustibil alternativ.

Primii parteneri globali Air France-KLM sunt:

– Neste: va furniza 1 milion de tone în perioada 2023-2030.

– DG Fuels: va furniza 600.000 de tone în perioada 2027-2036.

În calitate de lider în utilizarea combustibilului pentru aviație durabilă (SAF), Grupul Air France-KLM își reafirmă angajamentul de a face sectorul aviației mai sustenabil și face un pas decisiv înainte prin semnarea primului set de acorduri de furnizare pe termen lung pentru a acoperi nevoile SAF ale companiilor sale aeriene pentru următorii ani.

Acordurile acoperă furnizarea de combustibil sustenabil pentru aviație între 2023 și 2036, ceea ce va evita emisiile de 4,7 milioane de tone de CO2, comparativ cu combustibilii fosili.

Despre Air France-KLM

Un jucător global cu o bază europeană puternică, principalele domenii de activitate ale Grupului Air France-KLM fiind transportul de pasageri, transportul de mărfuri și întreținerea aeronavelor.

Grupul Air France-KLM este lider în traficul internațional cu plecare din Europa, oferind clienților săi acces la o rețea mondială, care acoperă peste 300 de destinații operate de Air France, KLM Royal Dutch Airlines și Transavia, în principal din hub-urile sale de la Paris-Charles de Gaulle și Amsterdam-Schiphol.

Programul său de loialitate Flying Blue este lider în Europa și are peste 17 milioane de membri.

Împreună cu partenerii săi Delta Air Lines și Virgin Atlantic, Air France-KLM operează cel mai mare joint venture transatlantic, deservind peste 340 de zboruri zilnice în 2019.

Air France-KLM este, de asemenea, membru al alianței SkyTeam, alianță care reunește 19 companii aeriene, dedicată să ofere pasagerilor o experiență de călătorie mai simplă și mai fluidă la fiecare pas.

Recunoscut de peste 15 ani ca lider al industriei în domeniul dezvoltării durabile, grupul Air France-KLM este hotărât să accelereze tranziția către o aviație mai sustenabilă. Din 2003, Grupul Air France-KLM este membru al Pactului Global al Națiunilor Unite. Își susține angajamentele și principiile și dorește să aducă o contribuție semnificativă, în conformitate cu activitățile sale, la Obiectivele de Dezvoltare Durabilă ale Națiunilor Unite.

Despre Le Manoir

Grupul Le Manoir, înființat în anul 2007, este cel mai important jucător pe piața gastronomiei de lux, fiind, de altfel, într-o continuă expansiune. Prin magazinele Comtesse du Barry, produse excepționale ale unor branduri renumite, precum Michel Cluizel, Maxim’s de Paris, Delamain, Miraval, Bellevoye ș.a.m.d., satisfac și cele mai pretențioase gusturi, iar Le Manoir este importator exclusiv pentru majoritatea dintre ele.  Primul restaurant din Europa de Est care a aderat la rețeaua Relais & Chateaux este Le Bistrot Francais. Bucătăria franțuzească, crama – ce cuprinde peste 700 de etichete de vin și Champagne – și clădirea impunătoare au făcut din Le Bistrot Francais un loc de poveste în care oaspeții pot simți cu adevărat ce înseamnă o experiență gastronomică fină. SushiRoom este și el un restaurant renumit în Capitală, unde preparatele specifice japoneze fac deliciul gurmanzilor.

Rafinamentul care și-a pus încă de la început amprenta asupra grupului Le Manoir se regăsește și în magazinul de haine Petit Bateau.

Un boutique hotel, cu circuit închis, din Buzău și-a făcut loc în grupul Le Manoir în urmă cu un an. Este vorba de Carpathian Estate, un loc de poveste, desăvârșit pentru o escapadă departe de agitația urbană.

Povestea grupului se întinde și peste hotare, mai exact în Franța. Vinurile românești și-au găsit locul pe harta lumii prin magazinul de gastronomie din Paris. Etichetele producătorilor români se bucură de mult succes peste graniță în magazinul Le Manoir.

 

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.