Norwegian Cruise Line (NCL) a prezentat „Norwegian Viva”, următoarea navă din noua sa Clasă Prima, care va fi construită în șantierele navale italiene Fincantieri și este de așteptat să înceapă navigarea în vara anului 2023.
Croazierele sunt acum în vânzare pentru două din cele șase nave din Clasa Prima, care vor începe să navigheze în Marea Mediterană din iunie 2023, cu un port de bază în orașe-port cheie din sudul Europei, inclusiv Lisabona (Portugalia), Venetia (Trieste) și Roma (Civitavecchia), în Italia și Atena (Pireu), în Grecia.
După o serie de croaziere inaugurale și din iunie 2023, „Norwegian Viva” va fi cea mai nouă navă care se îmbarcă în Marea Mediterană.
Din 15 iunie 2023 și până în 6 noiembrie 2023, ea va face o serie de călatorii de opt, nouă și zece zile din aceste patru porturi, oferind oaspeților posibilitatea de a explora regiunile mediteraneene spaniole, italiene și grecești.
În timpul sezonului de iarnă 2023-2024 va naviga în sudul Caraibelor, oferind evadări pe vreme caldă din San Juan, Puerto Rico.
Pe 15 decembrie, ea va pleca din San Juan într-o călătorie de șapte zile în Caraibe, cu prima ei escală în Tortola, Insulele Virgine Britanice. Apoi se va îndrepta spre Philipsburg, St. Maarten; Bridgetown, Barbados; Castries, Sfânta Lucia; St. John’s, Antigua; și St. Thomas, Insulele Virgine americane, ca ultima oprire înainte de a se întoarce la San Juan pe 22 decembrie. Călătoriile viitoare vor include și porturi emblematice din Caraibe pentru călătorii de șapte și nouă zile.
Peste 3.200 de pasageri
„Norwegian Viva” va fi construit la șantierele Fincantieri din Marghera (Italia) și va avea 294 de metri lungime, 142.500 de tone brute și va avea capacitatea de a primi 3.219 de oaspeți în ocupare dublă.
Nava va expune o operă de artă atrăgătoare în casca proiectată de artistul de grafiti italian Manuel Di Rita, cunoscut sub numele de „Peeta”, care a ilustrat și corpul excepțional de pe „Norwegian Prima”.
Călătorii vor experimenta fiecare secundă a călătoriei lor în cele mai spațioase spații de cazare, inclusiv cabine interioare, cabine cu vedere la ocean și cele mai mari balcoane din NCL.
Acesta va prezenta un The Haven by Norwegian, conceptul inovator de navă în interiorul unei nave, accesibil exclusiv cu un card special. Zonele publice din Haven si 107 suites create de Piero Lissoni, unul dintre cei mai renumiți designeri ai Italiei, vor avea o terasă spațioasă, o piscină infinită impresionantă cu vedere la urma navei, precum și un centru spa în aer liber, cu o saună de pereți de sticlă și o cameră rece.
Varietatea de activități recreative ale clasei Premium va fi prezentă și pe noua navă cu cele mai rapide alunecări uscate în cădere libere pe mare: The Rush și The Drop. Și, de asemenea, cea mai mare autostradă cu trei niveluri de pe ape cu Viva Speedway.
Primele două nave din Clasa Prima vor naviga cu tehnologii alternative de ultimă generație, cum ar fi un sistem de reducere al NOx (SCR), care reduce impactul general asupra mediului navei. Catalizatorii SCR filtrează până la 98% oxizi de sulf și până la 90% oxizi de azot, asigurându-se că navele respectă conformitatea cu nivelul III de NOx.
În plus, vor fi echipate cu sistemul de curățare a gazelor de eșapament (EGCS), un sistem avansat de tratare și curățare a apelor uzate, pentru a îndeplini standardele internaționale stricte, și funcționalitate de călcat la rece pentru a se conecta le rețelele electrice de pe uscat și, astfel, a reduce și mai mult emisiile în timp ce se află în port.
Sursă: hosteltur.com