Tehnologia, cum s-ar putea altfel, va juca și ea un rol fundamental în evoluția tururilor și activităților la destinație, în favoarea îmbunătățirii experienței, diferențierii și sustenabilității, mai ales din perspectiva socială; dar și pentru a facilita rezervarea clientului când și unde dorește, chiar și de la destinație în sine. Acest lucru a fost verificat în Phocuswright Europe.
Grupul de discuții Phocuswright pe tema „Transforming tours”, au participat Frank Rosenberger, șeful departamentului IT și al piețelor viitoare de la TUI Group; și Travis Pittman, co-fondator și director executiv al TourRadar, cu Linda Fox, editor Phocuswire, în calitate de moderator.
Cei doi experți au enumerat factorii care vor influența și, de fapt, influențează deja evoluția acestui segment de afaceri:
Îmbunătățirea relatării excursiilor și activităților
În opinia lui Travis Pittman, „narațiunea tururilor nu a fost bine spusă, așa că trebuie să ne concentrăm pe modul în care organizăm aventuri pe măsură, punând accentul pe personalizare, deoarece există ceva pentru toate gusturile: pentru cei mai aventuroși, dar și pentru persoanele care se simt mai în siguranță călătorind în grup. Trebuie să optimizăm acea narațiune pentru a-și îmbunătăți comercializarea prin intermediul OTA„.
Uniți eforturile pentru a transforma destinația
Frank Rosenberger pledează „pentru transformarea destinației cu toți partenerii, fie că sunt administrații publice, orice tip de cazare, furnizori de energie regenerabilă, manageri de hoteluri etc.; pentru a crea un microcosmos, și din punct de vedere social și economic, din perspectiva experienței. Această experiență se poate baza pe susținerea inițiativelor locale, deoarece clienții își doresc adesea să își petreacă timpul prețios cu oamenii de pe plan local.
Tehnologie pentru îmbunătățirea marketingului produselor
Două treimi dintre clienți preferă să rezerve activități la destinație înainte de a se îmbarca în călătorie, după cum a raportat Rosenberger; dar există și persoane care fac acest lucru după cea au ajuns, ceea ce face „dificilă oferirea unui răspuns satisfăcător ambelor profiluri, mai ales având în venderea fragmentarea furnizorilor„.
Cele mai recente știri despre activități la destinație în:
– Mahmureala pandemică determină rezervarea de excursii și activități la nivel global
– EasyJet Holidays și TUI își unesc forțele pentru a lansa tururi și activități
Prin urmare, pentru primul caz, el se angajează să distribuie prin intermediul turoperatorilor și OTA-urilor, care „sunt parteneri buni, dar fără a uita de vânzările directe, cu costuri de marketing mai mici”. Așadar, alianțele B2B, dar și B2C, sunt în atenția sa, pentru care digitalizarea devine un element esențial cu mult potențial, având în vedere ca 80% din ofertă este distribuită offline, potrivit lui Pittman.
Digitalizarea experienței: înainte, în timpul și după
Pentru managerul TUI, „următorul pas este transformarea digitală a întregii experiențe înainte de călătorie, în timpul și după: digitalizarea accesului clienților la furnizori, oferindu-le încrederea de a rezerva direct. Este destul de relevant, dar lucrurile se schimbă deja”.
Personalizare și diversificare
Diversificarea produsului pentru a-l personaliza în așa fel încât să se adapteze gusturilor și nevoilor fiecărui client, cu dificultățile pe care acestea le presupune, după cum a recunoscut Pittman. Abia atunci, după cum a adăugat Rosenberger, „se vor crea amintiri durabile, care îi vor face pe oameni să se simtă mai fericiți.
Sursă: hosteltur.com