Mahmureala pandemică determină rezervarea de excursii și activități la nivel global

Schimbările post-pandemice în comportamentul de cumpărături și rezervări conduc la un boom în industria globală a tururilor, activităților și atracțiilor (TAA), conform noului raport de cercetare de călătorie al Phocuswirght, The Outlook for Travel Experiences 2019-2025. 

Studiul, realizat împreună cu Arival, clarifică faptul că experiențele de călătorie au reprezentat puțin peste 220 de miliarde de euro (253 de miliarde de dolari) în venituri brute din bilete la nivel global în 2019, devenind al treilea sector turistic după transport și cazare.

TAA-urile au fost cea mai afectată zonă de călătorie în timpul pandemiei, dar și-au revenit în principal din cauza schimbărilor în comportamentul călătorilor.

„TAA a fost de multa vreme unul dintre cele mai mari și mai importante sectoare din turism și călătorii. Și, în ciuda impactului puternic al pandemiei asupra operatorilor din întreaga lume, a rămas rezistent în 2022„, a spus el. Directorul de marketing și comunicații al Phocuswright, Eugen Ko.

Privind în 2023, călătorii „se concentrează mai mult pe experiențe și activități unice în viață. Vor să recupereze timpul pierdut în timpul pandemiei, văzând și trăind cât mai mult posibil în călătoriile lor”, a adăugat expertul în relații, la caracteristicile evoluției actuale.

Deși recuperarea dintre regiuni în segmente „este inegală”, după cum a precizat Ko, „credem că TAA va fi unul dintre cele mai mari succese ale anului 2023  va fi unul dintre principalele puncte de atenție la Conferință Phocuswrigt de luna aceasta de la Phoenix, Arizona”.

Principalele concluzii

  • Sectorul TAA a scăzut cu 78% în 2020, o scădere mult mai accentuată decât alte sectoare de călătorie și turism.
  • Vânzările brute ale sectorului le vor depăși pe cele din 2019 în 2024, când vânzările brute globale vor ajunge la 260 de miliarde de dolari.
  • Recuperarea este foarte neuniformă. Unele regiuni, cum ar fi America de Nord, și unele sectoare, cum ar fi activitățile în aer liber, au revenit mult mai repede decât alte piețe și segmente.
  • Rezervările online s-au accelerat în timpul pandemiei, pe fondul schimbărilor in comportamentul călătorilor și al restricțiilor legate de pandemie. Ponderea canalului online a trecut de la 17% din rezervările brute în 2019 la 20% în 2021.
  • Site-urile web ale operatorilor, în special atracțiile, au beneficiat în mod semnificativ de schimbările legate de pandemie în comportamentul călătorilor și vor continua să crească până în 2025.
  • Rezervările directe offline vor recâștiga o pondere în 2022-23, pe măsură ce comportamentul vizitatorilor se va normaliza și se vor întoarce călătoriile de grup și pachetele turistice, dar canalele online vor continua să crească mai repede decât piața mai largă.
  • Agențiile de turism online sau OTA sunt canalul cu cea mai rapidă creștere, cu rezervări brute crescând de la puțin sub 8 miliarde de dolari ân 2019 la aproape 20 de milioane de dolari în 2025.

 

Sursă: hosteltur.com

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Exit mobile version