Rezervările TUI au crescut cu 5%: gigantul va avea profit

Așteptările de profit ale TUI Group pentru 2023 sunt confirmate, cu un trimestru înainte de finalul anului financiar, după cum a confirmat chiar brandul, care evidențiază factori favorabili, cum ar fi rezervările cu mai mult timp în avans decçt în 2022, precum și faptul că „impulsul pozitiv continuă și în iarna 2023/24, susținut de prețuri mai mari”, a remarcat acesta. 

Prin urmare, cel mai mare grup turistic din lume consideră că „TUI este bine poziționat pentru a atinge rezultatele vizate pentru anul fiscal 2023”. Și, de asemenea, că „tendințele actuale de rezervare subliniază cererea puternică a consumatorilor în actualul mediu macroeconomic și popularitatea ofertei noastre de produse”, se arată într-un comunicat.

Sursă: TUI Group.

În ceea ce privește vară care tocmai s-a încheiat, TUI evidențiază „portofoliul puternic” de 13,7 milioane de rezervări pentru sezonul de vară 2023, în creștere cu +5% față de sezonul precedent și „aproape de nivelurile de dinaintea pandemiei”, respectiv 96% din rezultatele obținute înaintea de începerea infecțiilor de COVID-19.

Mai bine decât vara 2022

În plus, 1,1 milioane de rezervări suplimentare au fost făcute de la actualizarea datelor din trimestrul al treilea al grupului cu o cerere în ultima lună a sezonului „mult mai mare decât în vara anului 2022”, în creștere cu +8%. La aceasta se adaugă o prelungire a sezonului, în special în Grecia și Turcia, pentru a se adapta la creșterea cererii.

„ASP pentru vara 2023 continuă să fie mai mare, cu +8% față de sezonul precedent și cu +27% față de vară 2019, usor peste nivelurile raportate +n trimestrul al treilea.

În ceea ce privește sezonul de iarnă, care începe acum, TUI Group evidențiază un program extins și o creștere globală a rezervărilor de +15% față de iarna 2022/23. Și consideră că situația rezervărilor este „promițătoare pe toate piețele sursă cheie” și susținută de prețuri mai mari (+4% față de sezonul precedent).

Pregătit pentru iarnă

„Suntem acoperiți pentru următoarele sezoane de iarnă și vara, în conformitate cu așteptările noastre”, a declarat turoperatorul. La care, au precizat că Regatul Unit, ca de obicei, a vândut 38% din sezon, este țara cea mai avansată în rezervări. De altfel, acestea se află la +8%, iar ASP (prețul mediu al serviciilor) la +3%, față de iarna 2022/2023.

„Comerțul cu experiențe de vacanță rămâne pe drumul ce bun pentru a îndeplini așteptările atât pentru vara 2023, cât și pentru iarna 2023/2024. 

În ceea ce privește așteptările, TUI „reconfirmă” o creștere semnificativă a EBIT subiacent atât pentru T4 2023, cât și pentru anul fiscal 2023, comparativ cu anul fiscal 2022. Și a anticipat, de asemenea, ca divizia Hotels & Resorts „va fi aproape de un an anterior deja puternic„, au declarat surse din cadrul grupului de turism.

Rezultate mai bune pentru TUI Musement 

în plus, se așteaptă ca atât diviziile Cruises, cât și Market & Airlines să obțina rezulate „semnificativ mai bune”, iar pentru TUI Musement se așteaptă la „o creștere puternică a veniturilor”. Pe termen mediu, TUI se așteaptă ca EBIT-ul subiacent să crească semnificativ la 1,2 miliarde de euro, de la 893 milioane de euro în 2019.

Mai multe informații legate de TUI Group în:

TUI relansează First Choice cu pachete fără zboruri pentru tineri

TUI Hotels va deschide 22 de noi hoteluri, cu accent pe Asia și Africa

Vara 2023: TUI a recuperat 95% din rezervările pentru 2023

TUI revine pe profit pentru prima dată de la pandemie

În cele din urmă, grupul și-a stabilit obiectivul de a „reveni la o rată brută a efectivului de levier cu mult sub 3,0x” și își propune să revină la un rating de credit în conformitate cu ratingul BB/Ba de dinaintea pandemiei.

 

Sursă: hosteltur.com

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Exit mobile version