Radisson Hotel Group a sărbătorit un nou record de afaceri în 2023 prin adăugarea celui mai mare număr de elemente chei în portofoliul său, depășind 300.000 prin peste 250 de deschideri și semnări. Brandul său emblematic, Radisson Blu, rămâne cel mai mare brand premium din Europa pentru al-lea an consecutiv.
Elie Younes, vicepreședinte executiv și director de dezvoltare globală a Radisson Hotel Group, este încrezător că „2024 va fi o continuare a anului 2023, cu o inflație mai lentă și un apetit continuu al investitorilor în sectorul nostru. În ceea ce ne privește, vom continua să inovăm și să răspundem la mediul în continuă schimbare pentru a crea mai multe oportunități pentru proprietarii noștri posibilități pentru oaspeții noștri„.
Printre succesele din 2023 din portofoliul grupului și destinațiile cheie se numără:
Hotelul Berlin, prima proprietate Radisson Individuals din capitala germană, a devenit a patra cea mai mare proprietate din oraș, cu peste 700 de camere și apartamente. De asemenea, brandul a intrat în Paris și Thailanda, odată cu deschiderea Hotelului YAC Paris Clichy și, respectiv, a Hotelului Lewit Pattaya, ambele membre ale Radisson Individuals. În India, grupul a deschis două noi proprietăți, Uday Palace Navsari în Navsari și Palchan Hotel & Spa, în acest caz este vorba de un membru al Radisson Individuals Retreats, în Manali.
De asemenea, anul trecut, Radisson Collection a continuat să se dezvolte pe o serie de piețe, cu debuturi în India, Nigeria, Egipt și Lituania, precum și cu proprietăți suplimentare pe piețele unde era deja prezentă, cum ar fi Belgia, prin semnarea contractului pentru Radisson Collection The National Hotel, in Bruxelles. A avut loc, de asemenea, mult așteptată de deschidere a Radisson Collection Hotel Santa Sofia Milano, a doua proprietate emblematică a grupului în capitala modei și a designului și a cincea din Italia.
În urma lansării sale în mai 2022, Radisson Hotel Group a accelerat creșterea globală a brandului lifestyle premium Art’otel în 2023, în parteneriat cu PPHE Hotel Group, fostul Park Plaza Hotels Europe. Integrarea lor a crescut portofoliul de branduri al Grupului la 10 sub o singură platformă, cu propunere de valoare unică și atemporală pentru oaspeți și proprietari, cu o combinație de artă și stil. În urma deschiderii aclamate a Art’otel London Battersea Power Station și a celui mai recent Art’otel din Zagreb, brandul are în plan alte adăugări la Roma și London Hoxton.
Grupul a deschis în noiembrie hotelul emblematic Radisson Blu, Radisson Blu Hotel at Porsche Design Tower Stuttgart, pe lângă semnarea unei noi proprietăți Radisson Blu în cadrul proiectului Triangle din Paris, care va deveni noua destinație mixtă a orașului. Proiectat de renumiții arhitecți Herzog & de Meuron, acest nou Radisson Blu va deveni o clădire emblematică. De asemenea, au fost anunțate noi deschideri și semnări de contracte în Iordania, Maroc, India, Turcia, Polonia, Arabia Saudită și Nigeria.
Radisson continuă să fie brandul cu cea mai rapidă creștere din industrie. În 2023, grupul a adăugat aproape 40 de proprietăți în portofoliul său prin deschideri și semnări de contracte. În Elveția, s-a cel mai mare hotel din Zurich. În Regatul Unit au fost adăugate noi proprietăți, iar brandul a debutat, de asemenea, în destinații noi, cum ar fi Insula Reunion, Budapesta și Baku; în timp ce în India și-a consolidat prezenta prin deschiderea Radisson Hotel Sonamarg, a șaptea proprietate din regiunea Kashmir.
Brandul Radisson RED a intrat în Serbia, prin semnarea Radisson RED Belgrad, în Helsinki, cu Radisson RED Helsinki, precum și în Georgia, cu Radisson RED Tbilisi, și a semnat un contract în Phuket, populara destinație thailandeză, unde a introdus modelul său de ospitalitate socială și hiperconectată.
Resort-urile continuă să fie din ce în ce mai relevante pentru afacerile, proprietarii și oaspeții grupului. În 2023, au fost făcute noi incorporări, odată cu semnarea Radisson Blu Resort, Mani din Grecia, Radisson Blu Resort, Kumbhalgarh din India și Fridays Boracay, A Radisson Collection Resort din Filipine; precum și a proprietăților din Fiji, Turcia și Polonia, unde Grupul este cel mai mare operator de resort-uri.
Premii
Radisson Hotel Group a primit, de asemenea, premii prestigioase în ultimul an, inclusiv recunoașterea, pentru al treilea an consecutiv, ca fiind al treilea cel mai bun angajator global din industria de turism și agrement de către Forbes Magazine, confirmând „angajamentul grupului față de membrii echipei sale”.
Atât site-ul său web, RadissonHotels.com, cât și aplicația sa au câștigat cinci premii, în special pentru proiectul său inovator de conținut imersiv.
Grupul a primit, de asemenea, premiul Sustainable Business Award în cadrul Global Travel Hall of Fame, care validează accentul pus de companie pe turismul responsabil. De asemenea, a fost recunoscut la A World for Travel cu premiul Environmental Impact Award pentru rolul său în dezvoltarea programului Sustainability Basics (WTTC: peste 1.300 de hoteluri verificate în cadrul programului său de sustenabilitate „Basics”).
Cele mai recente știri despre Radisson Hotel Group
– Radisson își consolidează creșterea cu deschideri începând din luna august
– Radisson își accelerează expansiunea cu hoteluri emblematice în Asia și Europa
– Hotelverse crează împreună cu Radisson gemeni digitali ai destinațiilor
– Radisson își propune să devină unul dintre primele trei lanțuri hoteliere din lume
– Marriott și Radisson își concentrează expansiunea pe Africa
Sursă: hosteltur.com