Afacerea siestei în aeroporturi

Transporturi
Start-up-ul european AirPod a creat prototipul comercial al capsulei sale pentru odihnă, divertisment și muncă în aeroporturi. Creatorii săi asigură ca va revoluționa timpul de așteptare al pasagerilor de transport aerian și va deveni "afacerea siestei în aeroporturi".   AirPod este o unitate în forma de capsulă care crează un mediu privat de muncă, odihnă și divertisment în locuri publice (cum ar fi aeroporturi, hoteluri, trenuri, stații de autobuz sau centre comerciale). Fiecare AirPod are un scaun care se transformă într-un pat, proiectat ergonomic, Wi-Fi de mare viteză, aer condiționat și purificatori de aer, încărcătoare USB și electrice, depozit pentru bagaje și obiecte personale și ecrane display cu informații despre zboruri și conexiuni.  https://youtu.be/rYXz8MLHWtA   AirPod ...

Booking promite Bruxellesului că va elimine practicile înșelătoare de pe site-ul său web

Intermediari
După plângeri continue cu privire la practicile sale înșelătoare la afișarea ofertelor, cea mai mare agenție online din lume, Booking.com, a acceptat să respecte legislația comunitară. Acest anunț surprinzător este cel făcut recent de Comisia Europeană după ce a ajuns la un acord cu OTA, care s-a angajat acum să "ajusteze practicile sale în prezentarea ofertelor și a prețurilor la legislația Uniunii Europene". Aceasta are termen până la 16 iunie să respecte legea.  După o negociere cu Comisia Europeană și Autoritățile Naționale pentru Protecția Consumatorilor din UE, Booking.com a garantat că va face modificări în modul în care își prezintă ofertele, reducerile și prețurile pentru consumatori pe site-ul său web. Aceasta este o solicitare pe care clienții, precum și hotelierii și autorit...

Cel mai mic sat din Elveția a fost transformat într-un hotel difuz

Hoteluri
Recepția și restaurantul hotelului sunt situate în vechiul han al orașului, piața servește de sală de ședințe în aer liber, aleile servesc drept coridoare, iar oaspeții se cazează la casele rustice ale satului. Acesta este cazul satului Corippo - orașul cel mai puțin populat din Elveția.    Inițiativa a fost promovată de Fondazione Corippo, care luptă împotriva depopulării, declinului arhitecturii locale și abandonului activității rurale în această enclavă a districtului Locarno, din sudul țării, de mai bine de patru decenii. Această fundație a elaborat în urmă cu câțiva ani un plan de recuperare a agriculturii tradiționale și de a crea o ofertă de cazare și restaurante în oraș. Obiectivul său este de a genera resurse pentru a păstra valoarea de patrimoniu a locului, care are în prezent ...

Platformele de rezervări online ajung și la camping

Actualitate şi Inovaţie
UNWTO (Organizația Mondială a Turismului) a dezvăluit că aproape 75% din turiștii din întreaga lume caută experiențe noi, care să fie unice și diferite în vacanța lor. Și una dintre zonele în care este aproape garantată este în spațiile de cazare în aer liber, unde o platformă de rezervare online este deja disponibilă o platformă de rezervări online este deja disponibilă de la start-up-ul Pitchup.com, datorită celor peste 3.800 de campinguri asociate din 59 de țări, care acumulează deja 14 milioane de vizite (115.000 zilnic), 154.000 de comentarii și 117.000 de imagini.    Funcționarea platformei Însă Pitchup.com nu numai că ajută la cazare, ci oferă și informații despre diferite aspecte, precum trasee de ciclism, vizite culturale în regiune sau trasee de drumeție existente în zon...

Rapida transformare a turismului, potrivit The Economist

Actualitate şi Inovaţie
Săptămânalul The Economist, referința globală pentru lumea economică, a sintetizat într-un videoclip de două minute transformarea accelerată care afectează sectorul turistic, pe care o definește drept "una dintre cele mai mari industrii din lume".  https://youtu.be/O3bx5miizBw După cum reamintește The Economist în acest videoclip, cetățenii Chinei au depășit deja turiștii din Statele Unite ca fiind cei care petrec cel mai mult în călătorii în străinătate. A se citi, de asemenea, articolul Noul centru al lumii sau modul în care geopolitica marchează viitorul turismului. Și pe măsură ce clasele de mijloc din piețele emergente câștigă putere de cumpărare, bugetul lor pentru călătorii în alte țări din lume crește, de asemenea, proporțional, indică săptămânalul economic. De fapt,...

Hyundai și Uber fac echipă pentru a crea un serviciu de taxi aerian

Transporturi
Producătorul auto sud-coreean Hyundai și firma americană de călătorii partajate Uber au anunțat ieri un acord de colaborare pentru a crea un sistem de taxi aerian, care să permită pasagerilor să se deplaseze dintr-un punct în altul într-un mediu de transport echivalent cu elicopterele de astăzi.    Potrivit acestui acord, Hyundai va fi responsabil de fabricarea vehiculelor, în timp ce Uber va furniza logistică, astfel încât serviciul să poată opera, conecta șoferii (sau, în acest caz piloții) cu pasagerii și să gestioneze sosirea și colectarea utilizatorilor în eliporturi.    Ambele companii au dezvăluit acordul de colaborare în cadrul târgului de electronice de consum CES, care se desfășoară în aceste zile la Las Vegas (Nevada, SUA) și au spus că se așteaptă să efectueze primele teste...

Tururile și activitățile vor genera 153.000 mil. de euro în 2020

Intermediari
Cifra de afaceri generată de tururi și activității și turistice va atinge 183.000 de milioane de dolari (153.000 milioane de euro) în 2020, potrivit datelor firmei de consultanță PhoCusWright.    Deja în 2016, cifra de afaceri generată de excursii, activități și atracții și evenimente a ajuns la 135.000 de milioane de dolari (113.000 de milioane de euro). Aceasta reprezintă 10% din veniturile globale din turism și depășesc cele ale trenului, vehicule de închiriere sau croaziere.    În ciuda faptului că este al treilea segment cel mai mare, activitățile nu au avut un loc important în sector. Totuși, această situație trece printr-o schimbare clară odată cu incorporarea tehnologiei de rezervare creataă de start-up-uri care generează un progres în acest domeniu. Și datorită angajamentului ...

46% dintre hoteluri folosesc tehnologia pentru că nu au de ales

Hoteluri
Tehnologia face parte din viața de zi cu zi a hotelului pentru a gestiona distribuția din ce în ce mai încurcată, dar sunt cu adevărat convinși antreprenori de utilitatea sa? Se pare că nu dacă luăm în considerare concluziile a Global Hotel Business Index 2018 realizat de SiteMinder.    Această analiză dezvăluie că 46% dintre hotelieri folosesc tehnologia deoarece nu au de ales, comparativ cu 49% care spun că sunt încântați să încerce noi progrese și 5% care se tem de asta.    Hotelierii sunt foarte împărțiți în răspunsurile lor în ceea ce privește tendința hotelieră care îi interesează cel mai mult. Creșterea tehnologiei mobile (33%) nu este nouă și, potrivit SiteMinder "este încurăjător să vedem că înțeleg acest scenariu și reacționează proactiv. Având în vedere că următorul ră...

Tehnologie pentru hoteluri: patru tendințe în viitor

Actualitate şi Inovaţie
Tehnologia care beneficiază hotelul, oaspeții și industria în ansamblu va prevala; dacă nu, pur și simplu nu. Conform acestei premise, Trivago enumeră patru tendințe care "demonstrează un potențial mare de a revoluționa standardele industriei și nu numai că afectează hotelurile tehnologice, ci și pe toți cei care doresc să fie competitivi în industria turistică de azi".   Tehnologia de personalizare pentru a anticipa nevoile Tehnologia permite hotelierului să ofere sejururi personalizate în funcție de gusturile și nevoile fiecărui oaspete, ceea ce contribuie la promovarea upselling-ului și a loialității. Crearea de profiluri pentru clienți îmbunătățită cu tehnologii care urmăresc rețelele sociale, este deja o realitate și ajută hotelurile să știe ce restaurante să recomande, ...

Cele mai citite stiri și articole în anul 2019

Blog
Vom începe acest an cu o trecere în revistă a celor mai citite știri și articole pe evisionturism.ro în 2019. Iată care au fost cele mai citite 10 stiri și articole anul trecut: Clasamentul celor mai mari lanțuri hoteliere internaționale Agențiile de turism, victime ale unui atac cibernetic prin Amadeus Dubai introduce taxa turistică Republica Dominicană: analiza crizei de imagine care afectează destinația Elemente cheie ale strategiei de marketing hotelier în 2016 Topul 30 al aeroporturilor din Europa Turismul de shopping, un instrument-cheie în marketingul destinațiilor Cele mai căutate cuvinte cheie pentru a pleca în vacanță în această vară Profilul ecoturistului Marea Britanie dezvăluie trucurile lui Booking, Expedia și Trivago Anul 2020 a început...
Exit mobile version