Cifra de afaceri generată de tururi și activității și turistice va atinge 183.000 de milioane de dolari (153.000 milioane de euro) în 2020, potrivit datelor firmei de consultanță PhoCusWright.
Deja în 2016, cifra de afaceri generată de excursii, activități și atracții și evenimente a ajuns la 135.000 de milioane de dolari (113.000 de milioane de euro). Aceasta reprezintă 10% din veniturile globale din turism și depășesc cele ale trenului, vehicule de închiriere sau croaziere.
În ciuda faptului că este al treilea segment cel mai mare, activitățile nu au avut un loc important în sector. Totuși, această situație trece printr-o schimbare clară odată cu incorporarea tehnologiei de rezervare creataă de start-up-uri care generează un progres în acest domeniu. Și datorită angajamentului pentru acest segment al marilor branduri de turism, precum Expedia, Airbnb sau TripAdvisor.
Tot mai multe portaluri de turism online adaugă la opțiunile lor căutarea de activități la destinație. În timp ce OTA-urile își măresc oferta, se adaugă metasearch-urile precum TripAdvisor și Kayak, cel mai mare site de închiriere de vacanțe, Airbnb, Google sau banca de paturi Hotelbeds.
Datorită inovațiilor tehnologice și serviciilor oferite sub umbrela economiei partajate, pre-booking-ul de activități în destinațiile turistice. În timp ce site-urile oficiale de turism sau muzeele nu profită doar de aceasta posibilitate, operatorii mari de Internet arată un angajament ferm de a profita atât de domeniile B2C, cât și de cele B2B.
Sursă: hosteltur.com