46% dintre hoteluri folosesc tehnologia pentru că nu au de ales

Tehnologia face parte din viața de zi cu zi a hotelului pentru a gestiona distribuția din ce în ce mai încurcată, dar sunt cu adevărat convinși antreprenori de utilitatea sa? Se pare că nu dacă luăm în considerare concluziile a Global Hotel Business Index 2018 realizat de SiteMinder

 

Această analiză dezvăluie că 46% dintre hotelieri folosesc tehnologia deoarece nu au de ales, comparativ cu 49% care spun că sunt încântați să încerce noi progrese și 5% care se tem de asta

46% dintre hoteluri folosesc tehnologia pentru că nu au de ales

 

Hotelierii sunt foarte împărțiți în răspunsurile lor în ceea ce privește tendința hotelieră care îi interesează cel mai mult. Creșterea tehnologiei mobile (33%) nu este nouă și, potrivit SiteMinder „este încurăjător să vedem că înțeleg acest scenariu și reacționează proactiv. Având în vedere că următorul răspuns cel mai votat a fost „niciuna dintre aceste opțiuni”, se pare că hotelierii sunt în așteptare, evaluând care este cea mai bună opțiune”, se pare că hotelierii sunt în așteptare, evaluând care este cea mai bună opțiune pentru proprietatea lor”. În ceea ce privește recunoașterea facială și vocală, abia trezește interesul 1% dintre respondenți. 

 

Obiectivul oamenilor de afaceri este de a crește rezervările directe pentru aceasta folosesc în principal OTA (74%) ca și canal de marketing pentru a atrage trafic și, prin urmare, rezervări pe propriile site-uri web. 

 

Sursă: hosteltur.com

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Exit mobile version