Fuziune în tehnologia turismului: Data Appeal achiziționează 70% din acțiunile Mabrian

Compania italiană Data Appeal, care face parte din grupul Almawawe, a anunțat un acord pentru achiziționarea a 70% din compania spaniolă Mabrian Technologies, într-o tranzacție, care va avea ca rezultat ceea ce va fi, potrivit acesteia, „cea mai mare companie de inteligență a datelor specializată în turism din Europa”. 

Ambele companii, specializate în analiza datelor și în utilizarea inteligenței artificiale în segmentele lor, „vor profita de complementaritatea și sinergiile lor pentru a oferi pieței o valoarea adăugată diferențială fără precedent”.

Acest acord vine într-un moment de expansiune a pieței globale de informații turistice, în care Data Appeal Company, cu o prezență puternică în Europa, dorește să joace un rol de lider alături de Mabrian, care are deja o prezență în peste 40 de țări.

Cele două companii vor avea 160 de surse de date, care acoperă peste 200 de țări și o echipă de analiști specializați în turism și managementul destinațiilor. Un domeniu de analiză care variază de la sentimentul călătorilor, mobilitate cerere, cheltuieli turistice sau cazare, până la sustenabilitate și incluziune în turism.

Achiziția a fost consiliată de Bluebull, o firmă bancară de investiții specializata în fuziuni și achiziții pentru companii de tehnologie, și de firma de avocatură specializată Cuatrecasas.

Valeria Sandei, CEO al Almawave și președinte al The Data Appeal Company: „Această achiziție subliniază capacitatea Almawave de a-și pune în aplicare strategiile, axate pe creșterea internațională în anumite verticale. Fuziunea dintre The Data Appeal și Mabrian creează una dintre cele mai importante companii din Europa în domeniul analizelor avansate pentru industria turismului, care se bazează din ce în ce mai mult pe date.

Datele pentru turism, un segment în creștere

Mirko Lalli, CEO al The Data Appeal Company: „Această tranzacție ne va permite să sporim sinergiile la toate nivelurile, consolidându-ne și mai mult poziționarea și accelerându-ne creșterea în sectorul turismului, unde operatorii investesc din ce în ce mai mult în date ca o pârghie strategică pentru a genera un avantaj competitiv”.

Santi Camps, CEO al Mabrian: „Pentru noi, aderarea la The Data Appeal Company este o decizie strategică, cu scopul de a fi lider pe piață la nivel global. O echipă extraordinară a adus Mabrian acolo unde se află astăzi, dar acum este momentul să facem parte dintr-un grup tehnologic puternic precum Almawave pentru a profita de sinergii și de a împărtăși know-how. Acest lucru ne va permite să continuăm să ajutăm industria de turism să rezolve problemele reale cu cea mai avansată tehnologie, dar într-un ritm mai rapid.

Informații legate de Mabrian Technologies:

Companiile aeriene low-cost operează mai mult de o treime din capacitatea mondială

Impactul în Europa al înlocuirii zborurilor pe distanțe scurte cu trenurile de mare viteză

Vacanțe gratuite pentru toți: fantezie utopică sau realitate în viitor?

 

Sursă: hosteltur.com

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Exit mobile version