Distribuție post-pandemie: formulele de relansare a sectorului

Colaborare mai mare între sectorul distribuției, generare de valoare adăugată de către companii, creșterea cunoștințelor clienților și generarea unei încrederi mai mari, angajamentul cu inovarea și să nu se neglijeze marea putere a rețelelor sociale. Acestea au fost câteva dintre propunerile de relansare a sectorului de distribuție post-pandemie care au fost discutate în cadrul mesei rotunde „Distribuție, strategie de adaptare și pivotare”, în cadrul Con-X 2022 organizată de TravelgateX

 

În acest sens, Christian Kremmer, vicepreședinte executiv pentru Europa a AMR Resort, a subliniat importanța companiilor care generează valoare adăugată: „jucătorii de distribuție care adaugă această valoare vor fi câștigători”. De asemenea, el a subliniat că, fiind o afacere tradițională care îmbrățisează tot mai mult tehnologiile, distribuția viitorului nu poate neglija ponderea rețelelor sociale

 

„Sunt absolut esențiale si trebuie să lucrăm la ele mai mult. Au un impact masiv, oamenii împărtășesc ceea ce fac în vacanță și asta din perspectiva marketingului este incredibil”, a spus el.

 

CEO-ul noului Thomas Cook, Alan French, a cerut să se concentreze pe consumator, ceea ce „dorește cu adevărat să se asigure, că va reveni” și a pledat pentru simplificarea proceselor. La fel, el a subliniat importanța tehnologiei într-un sector precum distribuția care practic se mișcă mai mult online decât în magazinele de pe stradă. 

 

French a mai subliniat că, deși încep să se vadă deja niveluri pre-pandemice, călătorii pariază mai mult pe o vacanță europeană decât pe una distanțe lungi în fața dificultăților economice. 

 

Colaborare 

Mirja Sikel, Executive VP Traveler Centric Platform la Amadeus, a fost de acord asupra rolului crucial al tehnologiei și asupra importanței clientului. În plus, el a susținut și nevoia unei mai mari colaborări în sector. 

Lee Hayhurst de la Travolution (moderator) împreună cu Christian Kremmer, Jari Virtanen, June Zhu, Mirja Sickel și Alan French.

 

„Am văzut într-un mod satisfăcător în ultimii ani cum probleme mari precum progresul în sustenabilitate pot fi realizate doar prin colaborare”, a spus el. 

 

Jari Virtanen, CEO al Stena Line Travel Group, a făcut aluzie la una dintre obsesiile pentru această OTA, puterea inovației. „Trebuie să ai timp să te așezi și să inovezi cu adevărat”, a spus Virtanen, care a ilustrat modul în care reflectă asupra importanței acesteia prin întrebarea pe care și-o pun: „Cui o să-i fie dor de noi dacă încetăm să mai existăm mâine?”. 

 

June Zhu, director general adjunct pentru Americi al Trip.com, cel mai mare grup chinez de agenții online, a explicat că chiar și în ultimii doi ani compania „a făcut o afacere grozavă în China și a făcut un apel la recâștigarea încrederii clienților și oferirea unei flexibilități mai mari în cumpărături. 

 

Sursă: hosteltur.com

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Exit mobile version