Transformarea digitală a gestionării călătoriilor și a cheltuielilor asociate „va fi vitală pentru a răspunde așteptărilor angajaților, în continuă schimbare în 2023″. Acest lucru este indicat de un studiu Amadeus Cytric Solutions către Forester, căruia a fost publicat la sfârșitului lunii noiembrie.
Potrivit raportului, din ce în ce mai mult, personalul companiei „cere soluții noi într-un mediu de lucru digital„, de la sisteme integrale de rezervare, acces la tehnologia virtuală de plată sau integrarea instrumentelor de management al călătoriilor și cheltuielilor (T&E) cu alte sisteme din toată compania.
Astfel, se așteaptă ca managerii de călătorii corporativi să „revizuiască și să înlocuiască procesele care consumă timp și necesită multă muncă”, cu scopul de a simplifica procesul de rezervare a călătoriilor, de a stimula implicarea angajaților, pentru un management mai bun al talentelor, și a îndeplini în același timp obiectivele afacerii.
Companiile sunt covârșitoare de acord (82%) că îmbunătățirea proceselor și instrumentelor lor de T&E este esențială pentru a reduce costurile și crește eficiența.
Acest schimbător de joc vine într-un moment în care digitalizarea se accelerează, iar acum accentul se pune pe eliminarea sau reducerea proceselor manuale și fragmentate. Și toate acestea fără a înceta să respecte reglementările sau să respecte securitatea necesară, detaliază studiul bazat pe sondaje la 525 de manageri T&E.
Trofeul în acest caz este de a obține un angajament mai mare față de companie din partea angajaților, precum și de a îmbunătăți colaborarea acestora în noul mediu de lucru hibrid.
Și, ce spun managerii în răspunsurile lor? Ei bine, 34% citează că principala provocare actuală gestionarea respectării reglementarilor de călătorie, cum ar fi vizele și permisele de muncă; în timp ce preocuparea pentru confidențialitate și securitate este o prioritate, pentru 31% dintre ei.
30% dintre managerii T&E consultați susțin că procesele manuale reprezintă o povară pentru productivitatea angajaților.
Raportul concluzionează că îmbunătățirea integrării dintre tehnologiile T&E și alte sisteme ale companiei a fost prioritatea principală (72%). În medie, doar 37% dintre sisteme se integrează cu soluțiile T&E ale organizațiilor, ceea ce duce la o „performanță suboptimă și o experiență slabă a angajaților”.
Mai multe informații despre digitalizare:
– Destinații turistice inteligente: experiențe internaționale
– Metavers: beneficii pentru hoteluri de a intra în lumea virtuală
Tot în studiul prezentat de Amadeus Cytric Solutions se exprimă și dorința de a îmbunătăți experiența integrală (end-to-end) în managementul călătoriilor și cheltuielilor (70%) și de a îmbunătăți modul în care echipele colaborează la planificarea călătoriilor (70%).
Sursă: hosteltur.com