Cum să exploatezi la maximum canalele de distribuție în 2023

SiteMinder oferă o serie de sugestii pentru a optimiza strategia de distribuție și a profita la maximum de aceste canale în 2023.

Pe baza tendințelor, previziunilor și căutărilor turiștilor, SiteMinder a compilat o serie de sfaturi pentru a ajuta hotelurile să obțină mai multe rezervări.

Booking

Booking.com a fost canalul care a generat cele mai multe venituri pentru hoteluri în 2022. Studiul său privind tendințele pentru 2023 arată că 54% dintre călători intenționează să petreacă mai mult timp în familie și să călătorească cu membri ai mai multor generații.

Pentru a răspunde la acest trend, SiteMinder spune că „o modalitate eficientă de a profita de cererea pentru acest tip de rezervări este de a aplica tarife competitive pentru copii; oferind mai multă flexibilitate vă poate ajuta să le creșteți cu până la 15% pe acest canal”. 

Pe de altă parte, se observă că excursiile locale vor câștiga popularitate în acest an, deoarece călătorii doresc experiențe autentice. Potrivit platformei, „este momentul ideal pentru ca unitățile de cazare să se concentreze pe evidențierea calităților care fac destinația și hotelul lor unice. Împărtășind cu oaspeții lor tradițiile locale și bucătăria locală și oferind experiențe capitvante sau alte activități interesante, acestea vor reuși să atragă acest segment de piață și să facă șederea lor unică”.

Expedia

Agenția online Expedia a anunțat în 2022 nouă ordine în rezultatele bazate pe experiența oferită oaspeților.

După cum explică SiteMinder, acest scor este calculat pe baza informațiilor adunate din recenzii, rambursări și date de relocare, printre alți parameri. „Fiecare decizie care ajută la îmbunătățirea acestui aspect va crește poziționarea cazarilor în rezultatea Expedia Group, ceea ce la rândul său, va crea mai multe oportunități pentru afacerile partenere de a se conecta cu oaspeții lor și de a încuraja loialitatea”, spune compania. 

Pe baza Traveler Value Index, aceștia le reamintesc hotelierilor că „70% dintre persoanele chestionate spun că ar fi mai predispuși să rezerve destinații mai insclusive, chiar dacă sunt mai scumpe, în timp ce doi din trei ar dori mai multe informații despre aspecte precum sustenabilitatea, pentru a putea lua decizii cu toate informațiile necesare”.

Hotelbeds

În cazul Hotelbeds, SiteMinder amintește că partenerii de cazare ai platformei au la dispoziție mai multe metode pentru a îmbunătăți distribuția și a genera mai multă cerere.

  • Asigurați-vă că aveți camere disponibile în Asia, pe măsură ce turismul din zona își revine.
  • Verificați dacă toate tipurile de camere (inclusiv camerele premium) au fost create, cartografiate și distribuite corect.
  • Oferiți prețuri competitive și disponibilitate.
  • Asigurați-vă că tot conținutul este actualizat, inclusiv fotografiile și descrierile.
  • Confirmați că opțiunile de indicare a perioadei minime și maxime de timp nî avans  pentru a face o rezervare sunt actualizate.

Agoda și Trip.com 

Agoda și Trip.com ocupă un loc de frunte la nivel mondial și, din acest motiv, SiteMinder face sugestii și pentru aceste canale.

Pentru a crește audiența și vizibilitatea pe Agoda, aceștia propun trei acțiuni: asigurați-vă că aveți un conținut (fotografii ale camerelor și facilităților) de calitate; activăți programe precum Agoda Growth Express pentru a ajunge la anumite segmente de piață în timpul unor campanii și perioade specifice; și stabiliți-vă reduceri pentru grupuri specifice (de exemplu, cei care fac rezervări prin intermediul versiunii în limba chineză a site-ului) la tarife reduse.

În cazul Trip.com, aceștia subliniază faptul că clienții iau decizii mai rapide și mai sigure dacă găsesc răspunsurile pe care le căuta platforma. Prin urmare, SiteMinder afirmă că a avea informații exacte despre tipul de pat (cum ar fi măsurile exacte) este foarte important atunci când se face o rezervare de cazare, deoarece terminologia variază foarte mult de la o țară la alta. În plus, informațiile actuale despre măsurile locale de sustenabilitate (cu imagini) îi vor ajuta pe cei care sunt mai atenți la mediul înconjurator să aleagă o unitate de cazare în locul alteia.

 

Sursă: hosteltur.com

 

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Exit mobile version