Regiunea Paris recuperează 87% din turiști și 90% din venituri

Regiunea Paris a încheiat anul 2022 cu un total de 44,1 milioane turiști și venituri de 19,6 miliarde de euro, ceea ce înseamnă că a recuperat 87% și, respectiv, 90% din cifrele din 2019. În timp ce înnoptările în hoteluri sunt încă sub cifrele de dinaintea pandemiei veniturile au fost depășite, a anunțat Comitetul Regional de Turism. 

Regiunea Parisului a înregistrat o creștere de 95% față de 2021 și o creștere de 134% a sosirilor. În ciuda acestor creșteri, cifrele sunt încă mai mici decât în 2019, în principal din cauza faptului că anul trecut chinezii nu au putut încă să își părăsească țara din cauza restricțiilor sanitare și a închiderii, cel puțin parțiale, a altor țări asiatice.

În total, regiunea pariziană a avut 19,4 milioane de turiști străini în 2022, cu 13% mai puțin decât înainte de pandemie.

Regiunea și-a recuperat aproape complet clientela tradițională: 2 milioane de britanici, 1,5 milioane de spanioli și 2,4 milioane de americani (cu 5% mai puțin decăt în 2019).

Fotografie de Rafael Kellermann Streit pe Unspalsh.

Hotelurile au înregistrat 66,6 milioane de înnoptări, ceea ce reprezintă un volum încă sub nivelul de dinaintea crizei în volum, dar veniturile au fost mai mari datorită prețurilor medii mai mari.

Tarifele la hotelurile economice și la cele de categorie medie au crescut cu 11%, iar cele de lux cu 40%. 

Turismul de business a reprezentat 42% din înnoptările în hotelurile din regiunea Paris, față de 49% în 2019.

Pentru acest an, Comitetul Regional de Turism notează că primele date confirmă „dinamica bună”, cu sosiri de turiști în creștere cu 57% în ianuarie și februarie față de aceleași luni în 2022. Cu toate acestea, această cifră este totuși su 6% mai mică decât cea din aceeași perioadă din 2022, chiar înainte de decretarea primei limitări în Franța. Rezervările hoteliere pentru martie-mai sunt de două ori mai mari decât în aceleași luni din 2021.

Rezervările de zboruri internaționale în aceste trei luni sunt cu 66% mai mari decât în 2021 și aproape echivalente cu cele din 2019 (în scădere cu 1%).

 

Sursă: hosteltur.com

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Exit mobile version