Sustenabilitatea este unul dintre atributele specifice pe care Brand Finance le evaluează pentru a întocmi clasamentul său privind valoarea brandului hotelier, un scor indexat care oferă o perspectivă asupra rolului sustenabilității în reputația pozitivă a unui brand. Hilton, din nou, aproape pe primul loc.
Hilton are cea mai valoare de percepție a sustenabilități (Sustainability Perception Value – SPV), de 544 de milioane de euro, o cifră care indică valoarea de brand legată de percepția sustenabilității. Brandul a stabilit obiective precum reducerea intensității emisiilor cu 75% în hotelurile administrate de Hilton și cu 56% în hotelurile francizate Hilton până în 2030. La rândul său, angajamentul față de sustenabilitate este o dovadă prin programul ESG, Travel with Purpose.
Hyatt apare pe locul doi cu o valoare de 296 de milioane de euro, urmat de Hampton by Hilton (194 de milioane de euro), Holiday Inn (173 de milioane de euro) și Shangri-La Hotels & Resorts (103 de milioane de euro).
Taj Hotel Group din India, între timp, are cel mai mare scor de percepție a sustenabilității (PPS) cu un scor de 5,04 din 10. În 2022, compania mamă a Taj, IHCL, a lansat programul de sustenabilitate Paathya, care include inițiative precum eliminarea utilizării plasticului de unică folosință în toate hotelurile sale și instalarea de stații de încărcare a vehiculelor electrice.
Mai multe informații în:
– Cele mai puternice și mai valoroase branduri hoteliere din lume
– Cele mai bune 100 de orașe din lume
– Cele mai bune 33 orașe din Europa, potrivit Brand Finance
Sursă: hosteltur.com