După 18 luni cu mobilitatea noastră foarte limitată, acum prețuim mai mult ca oricând un lucru pe care anterior îl consideram de la sine înțeles: călătoria. Acest lucru a fost confirmat de fondatorul și CEO-ul TripAdvisor, Stephen Kaufer, care în dubla sa intervenție la Web Summit a subliniat faptul că modul în care călătorim s-a schimbat pentru totdeauna, precum și cele mai mari tendințe în călătoriile viitoare. În propriile sale cuvinte „oamenii vor călători din nou, chiar mai mult decât înainte, așa cum vedem. Să lucrăm cu toții împreună ca industrie, arătându-și dinamismul ca să se descurce mai bine„.
În acest mod de a călători mai bun Stephen Kaufer nu a inclus doar munca pe care o fac companiile de turism, pentru a garanta călătoriile neutre de emisii de carbon, subiect asupra căruia s-a învârtit intervenția lui Brad Smith, președintele Microsoft, și noul său model de abonament, TripAdvisor Plus, în care a asigurat că, concurența altor companii va crește: „Nu vom fi singuri în asta” (Mai multe informații în articolul: Alternativa TripAdvisor la modelul tradițional de distribuție online).
Cu TripAdvisor, ei caută. după cum a explicat Kaufer, „să personalizeze produsul cât mai mult posibil, creând experiențe memorabile care încurajează clienții să-și prelungească șederea și să-și mărească cheltuielile. Experiențele câștigă în noile obiceiuri ale călătoriei post-pandemice”.
Realitatea augmentată este chemată și ea să joace un rol fundamental în călătoriei viitorului, cu folosirea ochelarilor care ne vor permite să obținem toate informațiile despre locurile prin care trecem.
De fapt, așa cum a indicat fondatorul și CEO-ul TripAdvisor, „vor schimba modul în care călătorim, deoarece ne vor explica și ne vor spune toate detaliile despre ceea ce vedem, dacă sunt lucrări într-un muzeu, cele mai bune restaurante din stradă pe care o parcurgem, și chiar când intrăm în interior, cele mai recomandate feluri de mâncare de alți utilizatori”.
Și, după cum a concluzionat, „binele este acolo. După pandemie lumea va călători mai mult decât în 2019, pentru că o vom prețui mai mult, și mai bine„.
Zero emisii
Brad Smith este clar: „Noua normalitate va depinde de ceea ce facem„. Și s-a concentrat pe „provocarea enegetică cu care ne confruntăm, strâns legată de criza climatică globală”. O provocare care presupune „ruperea corelației existente între cererea crescută de energie în economia mondială și creșterea emisiilor”.
În acest sens, președintele Microsoft a evidențiat angajamentul companiilor mari și mici de a fi carbon neutre până în 2030-2040, deși a subliniat necesitatea „stabililor acelorași standarde pentru măsurarea emisiilor, învățând din controalele financiare și cu angajamentul față de transparență. Avem nevoie de un ecosistem bazat pe date pentru a le măsura, lucru la care trebuie să lucrăm împreună”. Acest lucru va necesita și „noii tehnologiii și industrii care încă nu există, dar nu este pentru prima dată când lumea se confruntă cu o altă situație”, motiv pentru care este total optimist.
Sursă: hosteltur.com