Zi: 3 iulie 2023

Cerere în creștere pentru zborurile cu plecare de pe aeroporturile din țară

Actualitate şi Inovaţie
Comunicat de presă Românii folosesc din ce în ce mai mult aeroporturile mai mici din țară. Este concluzia celor mai recente date prezentate de agenția de turism online Vola.ro, care a analizat situația de pe aeroporturile din România în 2023, principalele destinații spre care se zboară, dar și costurile biletelor de avion. Cel mai nou inaugurat aeroport din țară, Aeroportul Internațional Brașov-Ghimbav a adus cu sine și multe provocări operaționale, fapt pentru care momentan putem discuta doar de câteva zboruri pe care românii le pot rezerva cu plecare din Brașov și destul de multă incertitudine. Cu toate acestea, sistemele de rezervări au înregistrat deja primele zboruri cumpărate cu plecare de pe Aeroportul Internațional Brașov - Ghimbav. Care sunt cele mai aglomerate aeroportur...

Care sunt hub-urile cu cea mai rapidă creștere ale marilor companii aeriene europene?

Transporturi
Evoluția industriei de transport aerian în timpul pandemiei de Covid-19 și a fluxului pieței după criza a dus la modificări în harta industriei de transport aerian și în clasamentul hub-urilor principalelor companii aeriene europene, cu apariția unor noi lideri. Astfel, Turcia a luat locul marilor piețe tradiționale ale continentului, iar cel mai mare hub din Europa în 2023 este acum hub-ul de pe aeroportul Arnavutköy din Istanbul al Turkish Airlines, potrivit unui raport al companiei de consultanță în domeniul informațiilor aviatice Cirium.  Pentru a avea o imagine mai clară a cât de mare este acum hub-ul Turkish Airlines din Istanbul, analiștii de la Cirium au comparat capacitatea acestuia cu cea a aeroportului de top din Europa în ceea ce privește traficul de pasageri, Londra, Heathr...

Brandurile hoteliere cu cea mai mare valoare de percepție a sutenabilițății

Hoteluri
Sustenabilitatea este unul dintre atributele specifice pe care Brand Finance le evaluează pentru a întocmi clasamentul său privind valoarea brandului hotelier, un scor indexat care oferă o perspectivă asupra rolului sustenabilității în reputația pozitivă a unui brand. Hilton, din nou, aproape pe primul loc.  Hilton are cea mai valoare de percepție a sustenabilități (Sustainability Perception Value - SPV), de 544 de milioane de euro, o cifră care indică valoarea de brand legată de percepția sustenabilității. Brandul a stabilit obiective precum reducerea intensității emisiilor cu 75% în hotelurile administrate de Hilton și cu 56% în hotelurile francizate Hilton până în 2030. La rândul său, angajamentul față de sustenabilitate este o dovadă prin programul ESG, Travel with Purpose. Hyatt...
Exit mobile version