Lună: mai 2023

Strategii D-Edge pentru hoteluri în marketing, distribuție și venituri

Hoteluri
După o redresare în 2022, determinată în principal de cererea de agrement, anul acesta este de așteptat să fie însoțit de creștere în segmentele internaționale, de business și grupuri. Cu toate acestea, după cum notează D-Edge, "o potențială încentinire economică, presiuni inflaționiste continue, un nouă pandemie sau o altă forță perturbatoare ar putea încentini ritmul de creștere". Prin urmare, aceștia îi sfătuiesc pe hotelieri să rămână cu ochii în patru, recomandăm o serie de strategie de marketing, distribuție și venituri.  Obiectiv: creșterea veniturilor Cu strategiile corecte, D-Edge spune că "hotelurile independente și grupurile mici și mijlocii sunt bine poziționate pentru a-și flexibiliza puterea de stabilire a prețurilor. În timp ce proprietățile de brand tind să se bucure de r...

Vara 2023: companiile aeriene cer măsuri împotriva grevelor controlorilor de trafic aerian

Transporturi
Companiile aeriene europene solicită Comisiei Europene să ia "măsuri ferme și eficiente" pentru a restricționa grevele de control al traficului aerian și pentru a minimiza impactul acestora asupra călătoriilor în aproprierea verii. Airlines for Europe (A4E), organizația patronală a companiilor europene, a prezentat o propunere pentru o serie de măsuri. Deja în acest an, un val de greve a afectat transportul aerian în Europa, provocând peste 3 000 de anulări și 23 000 de întârzieri de zboruri, perturbând planurile a peste 10 milioane de pasageri. "Pe măsură ce sezonul estival avansează, crește probabilitatea ca alte milioane de pasageri să își vadă planurile de călătorie ruinate de greve, spun ei.  Laurent Donceel, directorul general interimar al A4E, a declarat: "Deșii respectăm dreptul l...

TUI rambursează toate ajutoarele publice primite în timpul pandemiei

Intermediari
TUI, cel mai mare operator de turism din lume, a rambursat integral, cu ajutorul unei majorări de capital, ajutorul de stat acordat de guvernul în timpul pandemiei.  TUI a anunțat la sfârșitul lunii aprilie că a transferat 750 de milioane de euro către Fondul de stabilizare economică (FSM). CEO-ul TUI, Sebastian Ebel, a declarat că este o "zi foarte importantă pentru TUI". "Împreună cu Fondul de Stabilizare Economică am convenit asupra unei foi de parcurs pentru rambursarea ajutorului de stat și pentru punerea sa în aplicare în mod consecvent și rapid. Astăzi rambursăm ajutoarele rămase", a adăugat Ebel. În timpul pandamiei, TUI a primit ajutoare în valoare de 4,3 miliarde de euro prin trei pachete de stabilizare, pe care a început să le ramburseze la inceputul anului 2022 ...

TikTok este gata să învingă Facebook ca sursă de inspirație pentru călătorii

Actualitate şi Inovaţie
TikTok va depăși Facebook în mai puțin de doi ani, devenind cel mai popular spațiu la care tinerii apelează pentru inspirație, activități și experiențe de călătorie, potrivit unui studiu realizat de Arival și Phocuswright. Cu toate acestea, Instagram rămâne cea mai influentă plataformă pentru cei care caută lucruri de făcut în timpul călătoriilor.  Raportul "The Experience Traveller 2023" confirmă faptul că Facebook își pierde din influență în rândul persoanelor sub 35 de ani. Dar nu doar generația această tendință, mai mult de una de cinci persoane cu vârste cuprinse între 35 și 54 de ani apelează, de asemenea, la populara platformă video pentru a găsi lucruri de făcut în vacanță. După cum a declarat Douglas Quinby, co-fundator și CEO al Arival, "Social media este deja o sursă consa...

Vânzările de servicii turistice se temperează în Germania, după luni de acumulări în recorduri

Intermediari
Agențiile de turism din Germania și-au moderat vânzările de bilete și pachete turistice pentru sezonul de vârf 2023, cele care au raportat o activitate puternică scăzând de la 75% la 65% în perioada martie-aprilie, în timp ce cele care au raportat o activitate slabă au scăzut de la 3% la 6,5% în aceeași perioadă, potrivit indicelui Dr. Fried & Partner.  Chiar și asa, sectorul nu s-a arătat surprins. După luni de vânzări record, scăderea așteptărilor a fost un fenomen natural și previzibil. Mai ales că o mare parte din această activitate s-a datorat intenției consumatorilor de a-și cumpăra pachetele de vacantă înainte ca inflația să le facă prea scumpe. Cu toate acestea, această tendință de a dori să garanteze o vacanță viitoare pare să fi atins punctul culminant, iar activita...

Republica Dominicană promovează noi forme de turism

Actualitate şi Inovaţie
"Lucrăm la dezvoltarea de noi forme de turism, cu o abordare durabilă, care să îmbunătățească dezvoltarea socio-economică a comunităților prin potențialul lor cultural, patrimonial și natural", a declarat David Collado, ministrul turismului din Republica Dominicană, într-un interviu acordat pentru HOSTELTUR. În acest, sunt promovate noi centre turistice pentru a diversifica oferte și a oferi alternative călătorului care își dorește ceva mai mult decât soare și plajă și caută să se implice cu mediul înconjurător.  Modelul all inclusive de "Soare si Plajă", dezvoltat până în prezent în acest sector, a poziționat Republica Dominicană drept cea mai importantă destinație turistică din regiune (și cea care își revine cel mai repede după pandemie) și a permis ca această activitate să contribui...

Oportunitățile de afaceri generate de noile obiceiuri ale cererii

Intermediari
Nicolas Huss, CEO al Hotelbeds, a enumerat trei oportunități de afaceri generate de noile obiceiuri ale cererii. O cerere care preferă destinațiile interne în locul zborului cu avionul și care este, de asemenea, șicanată de problemele de vara trecută de pe unele aeroporturi europene; caută destinații alternative la cele tradiționale, evitând algomerația; și prezintă modele de rezervare forte diferite în funcție de perioada săptămânii, optând pentru sejururi mai scurte în zilele lucrătoare, de exemplu, ceea ce este avantajul hotelurilor, care își pot astfel veniturile prin primirea unui număr mai mare de persoane. Huss a participat la Hotelbeds MarketHub Europe din Amsterdam.  Ceea ce cer clienții mai precis de orice, a declarat Tom van Gessel, responsabil de parteneriate pentru EMEA (Eu...

Studiu Vola.ro – Ce preferă românii când vine vorba de concediul de vară?

Actualitate şi Inovaţie
Comunicat de presă Românii se pregătesc încă de pe-acum pentru un sezon estival plin de călătorii, după cum arată cel mai recent studiu realizat de agenția de turism online Vola.ro. 64.5% dintre ei susțin că au planuri pentru vacanță în următoarele 3 luni, 28.2% vor să călătorească în următoarele 3-6 luni, în timp ce 7% își doresc acest lucru în următoarele 6-9 luni. Altfel spus, 2023 stă sub semnul călătoriilor, mai ales că multe companii aeriene au anunțat o extindere a portofoliului de rute pentru această vară, ceea ce înseamnă că turiștii vor avea la dispoziție numeroase opțiuni de destinații din care pot alege. Ce planuri au românii pentru vara anului 2023 În ceea ce privește organizarea viitoarei vacanțe, 50% dintre participanții la studiul Vola.ro spun că au ales deja dest...

Uber adaugă rezervarea de zboruri în aplicația sa, făcând pasul spre modalitate

Transporturi
Uber a adăugat o funcție de rezervare a zborurilor în aplicația sa, deocamdată doar în Regatul Unit. Capacitatea va fi extinsă la toți utilizatorii britanici în următoarele săptămâni și va fi disponibilă pe piața britanică, în întregime, în aceasta vară. Platforma nu a dezvăluit dacă aceasta va fi lansată și în alte țări.  Pentru această inițiativă, Uber se bazează pe tehnologia Hooper, una dintre cele mai utilizate aplicații de călătorii din America de Nord, care ii va permite să ofere produsele fintech ale agenției de turism online, precum Prize Freeze sau Flight Disruption Guarantee, printre altele, potrivit portalului Phocuswright, o firmă specializată în cercetarea pieței de turism. Uber adaugă, de asemenea, funcții suplimentare care valorifică capacitățile de analiză a datelor ...

Radisson își accelerează expansiunea cu hoteluri emblematice în Asia și Europa

Hoteluri
Radisson și-a exprimat încă de la începutul anului intenția de a deveni unul dintre primele trei lanțuri hoteliere din lume, așa cum am informat în altă știre. În acest scop își continuă strategia de expansiune, concentrându-se pe marile hoteluri emblematice din EMEA (Europa, Orientul Mijlociu și Africa) și Asia Pacific (APAC). Nu este surprinzător faptul că cele nouă branduri ale sale variază de segmentul de stil de viață de buget până la cel de lux premium.  Ellie Younes, vicepreședinte executiv și director de dezvoltare globală al Radisson Hotel Group, a evidențiat "o creștere puternică în primul trimestru în regiunile EMEA și APAC, cu un accent deosebit pe Germania, Austria, Elveția și Arabia Saudită, China, Thailanda, Vietnam, Australia și India". În segmentul premium lifestyle,...
Exit mobile version