Zi: 21 aprilie 2023

Booking: „Noi nu punem presiune asupra hotelierilor. Modelul nostru e să creștem împreună”

Actualitate şi Inovaţie
55% dintre hotelieri "se simt presați de OTA-uri să accepte termenii și condițiile platformelor pe care hotelurile nu le-ar oferi în mod voluntar", potrivit unui raport publicat în iunie 2022 de HOTREC, asociația hotelieră europeană. Sunt marile OTA-uri o amenințare la adresa liberei concurențe? Într-un interviu prin videoconferință, directorul de afaceri publice al Booking.com, Bren Schroeter, a răspuns întrebărilor HOSTELTUR pe aceste subiecte și altele.  În ceea ce privește studiul prezentat de Booking.com și Statista în decembrie anul trecut, care ar fi veștile bune și cele rele pentru industria hotelieră? Să începem cu veștile bune. Perspectivele sunt bune. Cred că ar trebui să fim cu toți optimiști cu privire la ceea ce putem construi pentru acest an. Și veștile proaste? Cr...

TikTok: aspectele cheie ale succesului pentru afacerile de turism

Actualitate şi Inovaţie
Interviu/Teba Lorenzo, director de relații cu brandurile la TikTok Spania, oferă elementele cheie pentru ca firmele în general, și în special cele din sectorul turismului, să aibă succes pe această "platformă de divertisment". Recomandările sunt clare: să fii creativ, original, să creezi conținut unic și să ieși din zona de confort pentru a experimenta noi inițiative distractive și spontane, întotdeauna în cadrul firescului și al autenticității. Pentru că, fără îndoială, "există o nouă modalitate de a intra în contact cu utilizatorii în cadrul TikTok, prin divertisment și o legătură pozitivă".  Ce oportunități oferă TikTok companiilor din sectorul turismului? TikTok este o platformă care invită la îmbogățirea conținutului prin co-crearea participativă a utilizatorilor, iar cele mai de su...
Exit mobile version