Lună: decembrie 2021

Italia: 5 milioane de anulări pentru sărbătorile de Crăciun și Anul Nou

Actualitate şi Inovaţie
Asociația patronală italiană Confcommercio a avertizat că datele pentru turism din țară sunt "dezastruoase" și că doar pentru sărbătorile de Crăciun, Anul Nou și Bobotează (6 ianuarie), 5 milioane din cele 25 de milioane de călătorii programate au fost deja anulate tocmai abia acum câteva luni, iar 5,3 milioane de italieni și-au redus zilele de vacanță sau și-au ales destinații mai apropiate. Antreprenorii au cerut ajutoare pentru atenuarea măsurilor impuse de guvern, printre care se numără solicitarea de teste pentru călători, după am informat în știrea Europa recuperează cele mai dure restricții înainte de Crăciun pentru omicron, sau trebuie să poarte certificatul COVID.    "Criza Covid afectează din ce în ce mai mult întreg lanțul de aprovizionare în turism, cu mii de afaceri care de ...

TUI crește în Caraibe cu un nou resort de 5 stele

Intermediari
TUI Group are o nouă unitate de cazare în portofoliul său de produse în Caraibe. În luna noiembrie a deschis în Punta Cana (Republica Dominicană) TUI Blue Sensatori Cap Cana, un hotel de 5 stele nou construit situat pe malul mării.    Proiectat inițial ca TUI Sensatori, noul complex se va alătura acum familiei TUI Blue în cadrul procesului de fuziune a brandurilor, care va identifica stațiunile de 5 stele cu serviciu all-inclusive.    Un alt element al noului TUI Blue Sensatori este că va oferi zone separate pentru Only Adults și Familii și vor avea cel puțin trei restaurante á la carte.    În cazul specific al acestui nou hotel din Cap Cana, acesta dispune de 251 de camere repartizate în cinci clădiri cu o zonă extinsă de grădină.    Pe lângă locația sa la poalele unei plaje...

Așa vor fi călătoriile în viitor, potrivit TripAdvisor

Actualitate şi Inovaţie
După 18 luni cu mobilitatea noastră foarte limitată, acum prețuim mai mult ca oricând un lucru pe care anterior îl consideram de la sine înțeles: călătoria. Acest lucru a fost confirmat de fondatorul și CEO-ul TripAdvisor, Stephen Kaufer, care în dubla sa intervenție la Web Summit a subliniat faptul că modul în care călătorim s-a schimbat pentru totdeauna, precum și cele mai mari tendințe în călătoriile viitoare. În propriile sale cuvinte "oamenii vor călători din nou, chiar mai mult decât înainte, așa cum vedem. Să lucrăm cu toții împreună ca industrie, arătându-și dinamismul ca să se descurce mai bine".    În acest mod de a călători mai bun Stephen Kaufer nu a inclus doar munca pe care o fac companiile de turism, pentru a garanta călătoriile neutre de emisii de carbon, subiect asupra c...

Booking identifică unitățile de cazare cu o nouă etichetă: „călătorii sustenabile”

Hoteluri
Importanța sustenabilității ca criteriu de cumpărare pentru client câștigă prezență în marea distribuție online. Mai întâi Gigantul Google a anunțat în septembrie că va începe să identifice hoteluri sustenabile în oferta de cazare, iar acum Booking.com a făcut un pas similar.   Agenția online a anunțat lansarea etichetei 'Sustainable Travel' cu care vrea să ofere clienților săi o alternativă de sejururi care respectă mediul înconjurător.    Inițiativa vizează toate tipurile de cazare din întreaga lume și facilitează găsirea utilizatorilor de informații cu privire la măsurile de sustenabilitate și impactul cazării, "pentru a răspunde cerințelor unui călător din ce în ce mai conștient de mediu", potrivit OTA.    Eticheta poate fi primită de apartamente, pensiuni, case, hoteluri, stațiu...

Studiu Travelminit.ro: Românii își doresc să călătorească mai mult în 2022

Actualitate şi Inovaţie
Aproape doi ani de pandemie, o mulțime de restricții și măsuri de distanțare socială, dar și numeroase planuri și soluții de adaptare la contextul actual: așa a arătat scenariul din ultimele luni pentru multe industrii din România și din lumea întreagă. Iar turismul nu face excepție. Criza Covid-19 a avut un impact puternic asupra turismului, dar cel mai recent studiu realizat de Szallas Group, din care face parte platforma hotelieră online Travelminit.ro, și Nielsen IQ punctează faptul că pandemia a stimulat și mai mult dorința de vacanță a turiștilor: în 2022, disponibilitatea românilor de a călători va fi chiar mai mare decât în perioada pre-pandemică, însă vor exista și modificări privind preferințele acestora pentru tipul de cazare și serviciile alese. Iată care sunt principalele ...

Generația Z: trei tendințe cheie în obiceiurile lor de călătorie

Actualitate şi Inovaţie
Generația Z, față de predecesoarele sale, prezintă o mare afinitate, confort și adaptabilitate cu tot ce ține de tehnologie, cu schimbările în continuă evoluție pe care aceasta le presupune. Membrii săi par a fi cei mai puțin "interesanți" pe termen scurt, deoarece câștigă mai puțin, sunt mai sensibili la preț și călătoriile nu sunt la fel de importante pentru ei ca pentru alte generații. Doar 43% dintre cei chestionați de Phocuswright le consideră prioritate.  Totuși, Phocuwright a identificat trei tendințe cheie in comportamentul său de călătorie: -Atracția OTA-urilor: OTA-urile sunt canalul lor preferat de rezervare online, iar produsele lor, cum ar fi pachetele dinamice și programele de loialitate, au avut un mare succes în rândul călătorilor mai tineri. De fapt, își rezer...

Cum se confruntă hotelurile cu provocarea zero emisii până în 2050

Hoteluri
Hotelurile și unitățile de cazare de diferite tipuri emit echivalentul a 264 de milioane de tone metrice pe an, ceea ce reprezintă10% din emisiile anuale ale sectorului turistic, după cum au confirmat EY Parthenon și Booking.com în prima analiză detaliată a emisiilor de carbon din industria hotelieră globală, de la becuri la piscine, arătând potențialul de a reduce emisiile aproximativ echivalente cu cele ale 65 de centrale electrice de cărbune. Studiul estimează, de asemenea, costul atingerii emisiilor nete zero până în 2050: unitățile vor trebui să investească 768 de miliarde de euro pentru a adopta tehnologii mai eficiente și a trece la furnizarea de energie regenerabilă, echivalent cu veniturile anuale combinate ale tuturor hotelurilor și cazărilor. "Nu este o sarcină ușoară pentru un ...

Pasagerii vor fi compensați pentru zborurile avansate cu mai mult de o oră

Transporturi
Înalta Curte de Justiție a Uniunii Europene a decis că pasagerii de transport aerian din Europa au dreptul la despăgubiri în cazul în care zborurile lor sunt înaintate cu mai mult de o oră, deoarece trebuie considerate anulate. Cea mai Înaltă Instanță a susținut în decizia sa că astfel de scenarii "pot avea ca rezultat incoveniente grave pentru pasageri, precum și o întârziere", deoarece aceștia ar putea fi nevoiți să-și adapteze planurile în mod semnificativ sau chiar să piardă zborul din cauza modificării orei de plecare.    Normele UE stipulează că pasagerii pot cere despăgubiri dacă zborurile lor sunt anulate cu mai puțin de 14 zile înainte de plecare, sosesc cu mai mult de trei ore întârziere sau li se refuză îmbarcarea din cauza suprarezervării (overbooking).    În astfel de cazu...

A treia croazieră care se întoarce la Miami cu cazuri pozitive

Intermediari
Trei croaziere care au plecat din Miami în a doua jumătate a lunii decembrie s-au întors cu cazuri pozitive de COVID-19 la bord.  Nava de croazieră Carnival Freedom s-a întors la Miami duminică după ce un grup nedeterminat de pasageri a fost testat pozitiv. Nava a părăsit Miami pe 18 decembrie și s-a oprit în Curaçao marțea trecută. Opțiunile sale planificate în insulele din Caraibe Bonaire, miercuri, și Aruba, joi, au fost anulate, deși i s-a permis să acosteze în Republica Dominicană vineri, ajunul Crăciunului. Numărul de pasageri infectați nu a fost precizat până acum. Nava a acostat duminică în Port Miami cu 2.497 de pasageri si 1.112 membri ai echipajului la bord, potrivit televiziunii Local 10. Pasagerii au primit o scrisoare cu scuzele căpitanului croazierei prin care ii...

Pasagerii vor tehnologii care elimină cozile în aeroporturi

Transporturi
Pasagerii transportului aerian susțin utilizarea tehnologiei de recunoaștere facială cu date biometrice pentru a eficientiza procesele de călătorie și a elimina cozile în aeroporturi, situație care s-a agravat după pandemia de coronavirus din cauza cerinței de documentație medicală care să atesteze vaccinarea sau testele COVID-19, pe lângă tradiționalele documente de identitate. Acest lucru a fost dezvăluit de cel mai recent Global Passenger Survey (GPS) 2021, realizat de Asociația Internațională a Transporturlui Aerian (IATA), ale cărui rezultate au fost publicate luni. Noua verificare a documentelor legate de COVID-19 întârzie procesele de călătorie în aeroporturi. Înainte de pandemie, pasagerii petreceau în medie 1,5 ore în procesul de călătorie - check-in, securitate, control vamal și ...
Exit mobile version