Generația Z: trei tendințe cheie în obiceiurile lor de călătorie

Generația Z, față de predecesoarele sale, prezintă o mare afinitate, confort și adaptabilitate cu tot ce ține de tehnologie, cu schimbările în continuă evoluție pe care aceasta le presupune. Membrii săi par a fi cei mai puțin „interesanți” pe termen scurt, deoarece câștigă mai puțin, sunt mai sensibili la preț și călătoriile nu sunt la fel de importante pentru ei ca pentru alte generații. Doar 43% dintre cei chestionați de Phocuswright le consideră prioritate. 

Doar 43% din membrii Generației Z intervievați de Phocuswright consideră călătoriile o prioritate.

Totuși, Phocuwright a identificat trei tendințe cheie in comportamentul său de călătorie:

  1. -Atracția OTA-urilor: OTA-urile sunt canalul lor preferat de rezervare online, iar produsele lor, cum ar fi pachetele dinamice și programele de loialitate, au avut un mare succes în rândul călătorilor mai tineri. De fapt, își rezervă zborurile, hoteluri și mașini de închiriat prin intermediul OTA mai mult decât în orice alt canal online, cum ar fi site-urile web ale furnizorilor, motoarele de metacăutare sau paginile tradiționale ale agențiilor de turism.
  2. -Deschiși la testarea de noi modele de comercializare: inclusiv canale offline, cum ar fi telefonul său în persoană, membrii Generației Z folosesc totuși mai multe canale directe decât OTA în toate segmentele. În plus, modelul de abonament nu este ceva nou pentru ei, sunt din ce în mai încurajați să-l folosească și pentru călătorii. De altfel, TripAdvisor a lansat anul acesta alternativa la modelul tradițional de distribuție online cu acest sistem.
  3. -Gata de călătorie. Multe obiceiuri de călătorie s-au schimbat ca răspuns la pandemie: destinații mai aproape de casă, mai puțin aglomerate sau locuri de cazare mai izolate. Dar membrii generației Z au fost cei care și-au adaptat cel mai puțin comportamentul lor de călătorie. Americanii, de exemplu, rămân dispuși să călătorească dincolo de granițele lor. Dovada în acest sens este că în 2020 doi din cinci au călătorit în străinătate, cel mai mare procent din toate generațiile.
În 2020 doi din cinci consumatori ai Generației Z au călătorit în străinătate, cel mai mare procent dintre toate generațiile analizate de Phocuswright.

Deși Generația Z încă vede călătoriile ca fiind importante, este cea care prezintă cea mai mare probabilitate de reducere a călătoriilor dacă acestea nu corespund cerințelor sale, deși este cea mai puțin exigența și mai flexibilă atunci când ia în considerare reglementările de siguranță anti-COVID.

 

Sursă: hosteltur.com

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Exit mobile version