Trei produse de oportunitate în piața de investiții hoteliere

Experții mondiali reuniți la târgul de investiții hoteliere IHIF au indicat care segmente de hoteluri vor conduce redresarea post-COVID, după cum am informat pe evisionturism, și produsele cu cel mai mare potențial de recuperare. Dar din discursurile lor a reieșit și că trei produse de oportunitate prezintă cele mai bune perspective de dezvoltare pe termen scurt și mediu. În acest sens, hotelurile pentru sejururi lungi care sunt capabile să genereze comunitate, hotelurile din aeroporturi și cele care ocupă clădiri comerciale și de birouri care au rămas libere după criză câștigă greutate. 

Apartamentele cu servicii pentru sejururi lungi au fost, fără îndoială, produsul hotelier, care s-a poziționat cel mai bine în contextul pandemiei. Dar potențialul său de dezvoltare nu s-a oprit aici, deoarece lui Patrick Pacious, președinte și CEO al Choice Hotels International, „este un segment care va continua să crească datorită noilor nișe de cerere, cum ar fi persoanele în vârstă”. Nu este surprinzător că în Statele Unite, de exemplu, vor fi de trei ori mai mulți pensionari după Covid, care vor petrece mai mult timp călătorind în afara sezonului și în căutarea unor noi experiențe”.

Modele hibride oferă, în cuvintele lui Naomi Heaton, coproprietar și CEO al The Other House, „ceea ce este mai bun din ambele lumi când vine vorba de profitabilitate, deoarece veniturile pe termen lung sunt susținute de sejururi prelungite ale oaspeților, în timp ce câștigurile suplimentare în ADR (tariful mediu zilnic) provin din rezervări de scurtă ședere”. Este, de asemenea, o modalitate de diversificare a riscurilor.

Adevărul este că produsul pe termen lung a trăit deja un moment dulce înainte de pandemie, după cum a subliniat David Kong, CEO al Best Western Hotel Group. Dovada în acest sens, după cum a adăugat Federico González Tejera, CEO al Radisson Hotel Group, „adaptarea camerelor pentru a se concentra pe acest tip de produs era deja o tendință globală”.

Numărul de pensionari, așa cum a subliniat Jan Garde, „continuă să crească pe măsură ce crește speranța de viață și, la fel ca alte nișe de piață, caută și merită experiență premium”.

Ceea ce a reieșit puternic odată cu coronavirusul a fost nevoia de a crea comunitate printre clienții acestui tip de unități. Și nu numai cu persoanele în vârstă care solicită din ce in ce mai mult acest tip de servicii, pentru care, așa cum a subliniat Jan Garde, fondatorul și președintele brandului de reședințe de lux The Embassies, „singuratatea este cea mai mare frică. Acest segment continuă să crească pe măsură ce speranța de viață crește și, ca și alte nișe de cerere, caută și merită experiențe premium„.

Telemunca va genera, de asemenea, noi clienți pentru acest tip de produs. Poate fi, potrivit lui Rohan Thakkar, Vicepreședinte de Strategie și Dezvoltare la Yotel pentru EMEA (Europa, Orientul Mijlociu și Africa), „în mediul centrelor de afaceri, în care călătorul se poate odihni atunci când este puntual la locul de muncă, pentru că va putea locui departe de compania sa”.

Apartamentele cu servicii de lungă ședere vor fi și opțiunea aleasă de persoanele cu putere de cumpărare mare care doresc să locuiască în locații prime, dar nu singure, ci ca parte a unei comunități, după cum a subliniat Jan Garde. 

Iar lucrul important, după cum a insistat Michael Griesmayr, fondatorul Milestone Student Living, este „să creăm o comunitate, atât pentru tineri, cât și pentru persoanele în vârstă care nu vor să traiască singure și sunt dispuși să renunțe la o parte din spațiul lor privat în favoarea comunității. Pentru că într-adevăr produsele pentru ambele segmente de cerere sunt foarte asemănătoare, întrucât sala pentru petreceri a tinerilor poate deveni o sală comunitară pentru vârstnici. Dar, fără îndoială, totul are legătură cu comunitatea”.

Tot ce este legat de comunitate, așa cum a asigurat la IHIF Michael Griesmayer, fondator al Milestone Student Living.

Pentru a o crea, antreprenorii adunați la IHIF sunt clari: „Vrem ca oamenii să se simtă ca acasă 24 de ore pe zi„, după cum a indicat Lennert De Jong, director comercial al CitizenM. Pentru Caleb Parker, fondatorul Bold Hotels, „clientul caută locuri în care să simtă îngrijit și să simtă că aparțin acestora”. Sutenabilitatea, cultura și bunăstarea sunt, potrivit lui László Varga, co-fondator și CEO al Heden / SpaceWorks, „cei trei piloni pentru a crea comunitate”.

Clădiri comerciale și de birouri rămase libere

Clădirile din birouri care sunt acum disponibile din cauza boom-ului telemuncii, precum și spațiile comerciale care au fost nevoite să se închidă din cauza crizei, reprezintă o mare oportunitate pentru noi unități de cazare, așa cum a spus Daniel Johansson, director de dezvoltare și achiziții la Cheval Collection. De fapt, este ceva la care Yotel lucrează deja.

La POHA House, așa cum a explicat directorul său de Produs, Miriam Barnhart, stimulează crearea comunității în rândul clienților săi, favorizând networking-ul și cu populația locală.

În cazul POHA House, după cum a explicat directorul său de produs Miriam Barnhart, „căutăm clădiri pe baza potențialilor noștri clienți: tineri profesioniști care se mută într-un oraș nou, pentru care comunitatea care se crează în clădirile noastre este foarte importantă. De aceea promovăm networking-ul între oaspeții noștri și cu populația locală, pentru a crea acel angajament. Pentru noi locația este foarte importantă, trebuie să fie prime, chiar daca lucrează la distanță, pentru a favoriza acea inmersiune în destinație”.

Această diversificare a cererii generează și, după cum a afirmat Barnhart, „canale suplimentare de monetizare, cum ar fi noi servicii organizarea de evenimente în cadrul comunității noastre etc., care oferă, de asemenea, mai multă stabilitate afacerii”. 

Hoteluri de aeroport

Cei de la Yotel au perceput, de asemenea, o nișă de oportunitate, așa cum a detaliat Rohan Thakkar, în „hotelurile din aeroporturi, pentru că oamenii continuă să călătorească, continuă să meargă la aeroporturi, unde de multe ori trebuie să petreacă mai mult timp decât era planificat pentru a putea efectua toate testele, inclusiv testul COVID„.

Vicepreședintele de Strategie de Dezvoltare la Yotel pentru EMEA, Rohan Thakkar, a recunoscut că lanțul a profitat de oprirea activității pentru a regândii planul său de afacere.

Și, după cum a recunoscut Thakkar, „ca și lanț am profitat de oprirea impusă de pandemie pentru a dedica acel timp, pe care până acum nu-l aveam niciodată, să ne regândim planul de afaceri planul de afaceri și să reproiectăm instalațiile și serviciile din hotelurile noastre„.

 

Sursă: hosteltur.com

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Exit mobile version