Digitalizarea va ajuta la reținerea talentelor în agenții

Transformarea digitală a gestionării călătoriilor și a cheltuielilor asociate „va fi vitală pentru a răspunde așteptărilor angajaților, în continuă schimbare în 2023″. Acest lucru este indicat de un studiu Amadeus Cytric Solutions către Forester, căruia a fost publicat la sfârșitului lunii noiembrie.

Potrivit raportului, din ce în ce mai mult, personalul companiei „cere soluții noi într-un mediu de lucru digital„, de la sisteme integrale de rezervare, acces la tehnologia virtuală de plată sau integrarea instrumentelor de management al călătoriilor și cheltuielilor (T&E) cu alte sisteme din toată compania.

Astfel, se așteaptă ca managerii de călătorii corporativi să „revizuiască și să înlocuiască procesele care consumă timp și necesită multă muncă”, cu scopul de a simplifica procesul de rezervare a călătoriilor, de a stimula implicarea angajaților, pentru un management mai bun al talentelor, și a îndeplini în același timp obiectivele afacerii.

Companiile sunt covârșitoare de acord (82%) că îmbunătățirea proceselor și instrumentelor lor de T&E este esențială pentru a reduce costurile și crește eficiența. 

Acest schimbător de joc vine într-un moment în care digitalizarea se accelerează, iar acum accentul se pune pe eliminarea sau reducerea proceselor manuale și fragmentate. Și toate acestea fără a înceta să respecte reglementările sau să respecte securitatea necesară, detaliază studiul bazat pe sondaje la 525 de manageri T&E.

Trofeul în acest caz este de a obține un angajament mai mare față de companie din partea angajaților, precum și de a îmbunătăți colaborarea acestora în noul mediu de lucru hibrid.

Și, ce spun managerii în răspunsurile lor? Ei bine, 34% citează că principala provocare actuală gestionarea respectării reglementarilor de călătorie, cum ar fi vizele și permisele de muncă; în timp ce preocuparea pentru confidențialitate și securitate este o prioritate, pentru 31% dintre ei.

30% dintre managerii T&E consultați susțin că procesele manuale reprezintă o povară pentru productivitatea angajaților. 

Raportul concluzionează că îmbunătățirea integrării dintre tehnologiile T&E și alte sisteme ale companiei a fost prioritatea principală (72%). În medie, doar 37% dintre sisteme se integrează cu soluțiile T&E ale organizațiilor, ceea ce duce la o „performanță suboptimă și o experiență slabă a angajaților”.

Mai multe informații despre digitalizare:

Destinații turistice inteligente: experiențe internaționale

Metavers: beneficii pentru hoteluri de a intra în lumea virtuală

Tot în studiul prezentat de Amadeus Cytric Solutions se exprimă și dorința de a îmbunătăți experiența integrală  (end-to-end) în managementul călătoriilor și cheltuielilor (70%) și de a îmbunătăți modul în care echipele colaborează la planificarea călătoriilor (70%).

 

Sursă: hosteltur.com

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Exit mobile version