Cum arată călătorul de business după apariția inteligenței artificiale

Călătorul de business nu mai este același cu cel de dinaintea pandemiei, nu doar din cauza irumperii tehnologiei, ci mai ales schimbării priorităților și nevoilor sale. Tehnologia, multiculturalitatea și hiperconectivitatea care ne oferă posibilitatea de a călători au transformat acest călător într-un actor cu multiple față de care nu poate fi definit printr-un singur adjectiv. Cu toate acestea, există totuși câțiva factori comuni pe care Giovanni Bernardi, șeful de vânzări la BizAway, i-a enumerat.

Printre multiplele profiluri de călătorie de afaceri care coexistă pe scena internațională se numără cei care călătoresc cu puțin timp la dispoziție, cei care caută luxul în materie de transport și cazare, cei care îmbrățișează tendința bleisure și, bineînțeles, nomazii digitali, care pledează pentru a fi conectați 24/7.

Profilul călătorului de afaceri avansează și se construiește odată cu tehnologia și oportunitățile pe care acestea le oferă. Sursă: BizAway.

Deși poate părea ca fiecare are nevoi foarte diferite, adevărul este că acestea sunt cele care definesc în mod generic călătorul de business din secolul XXI.

  • O mai mare autonomie, un lucru pe care îl apreciază foarte mult. Acest profil se caracterizează prin faptul că lucrează la distanță aproape în permanență, așa că și atunci când călătoresc au nevoie de această libertate pentru a lua decizii și a-și îndeplini funcțiile. Faptul că o au este, de asemenea, un mare stimulent pentru ei să își combine munca cu timpul liber sau cu turismul la destinație.
  • Mai multă capacitate de luare a deciziilor: dacă autonomia este o necesitate, luarea deciziilor este complementul și un must (indispensabil) pentru orice călător de business. Capacitatea de a decide în legătură cu munca și viața de zi cu zi este fundamentală într-un mediu în care spontaneitatea guvernează activitatea profesională, precum și atunci când este vorba de organizarea itinerariului de călătorie sau a activităților la destinație.
  • Siguranța, una dintre principalele lor nevoi. Angajatorul trebuie să protejeze integritatea fizică și psihologică, precum și bunăstarea generală a angajatului. Pentru a se asigura de acest lucru, angajații solicită efectuarea unor evaluări ale riscurilor pentru toate scenariile în care s-ar putea afla, precum și definirea unor soluții posibile. Fără îndoială, previziunea a devenit una dintre principalele caracteristici ale unui călător de business.

Raportul SAP Concur 2023 Global Business Traveller Report arată că 53% dintre cei care călătoresc în interes de afaceri au schimbat cazarea din cauza problemelor de securitate, iar 23% s-au simțit în pericol iminent în timpul unei călătorii. 

  • Sustenabilitate: există o conștientizare din ce în ce mai mare a impactului pe care îl avem ca ființe umane, inclusiv la locul de muncă. Acesta este motivul pentru care călătorii de business se angajează să incorporeze în călătoriile lor discipline și servicii ecologice care să compenseze amprenta lor de carbon. A fi mai conștienți a devenit una dintre principalele lor caracteristici.
  • Personalizareaserviciilor pentru a se adapta, acum mai mult ca niciodată, le nevoile fiecărui utilizator. Faptul de a avea la dispoziție mai multe opțiuni de cazare, de transfer și de masă din care să aleagă este, fără îndoială, un aspect care trebuie apreciat. Deoarece a fi nonconformist este acum un aspect al personalității călătorului; și fiind departe de casă, a avea confortul necesar este esențial.
  • Conectivitatea constantă: trăim în epoca conectivității prin excelență, ceea ce înseamnă că wifi-ul, 5G-ul și orice altă rețea este o necesitate pentru viața de zi cu zi, mai ales dacă munca necesită călătorii constante. Prin urmare să știi cu siguranță ca va exista întotdeauna o sursă de conexiune, atât la locul de întâlnire și de cazare, cât și în timpul transferurilor, este una dintre principalele temeri ale acestui tip de călător.

Dincolo de această lista, controlul cheltuielilor este o altă necesitate principală care trebuie acoperită. Adevărul este că, în prezent, călătorul de business este mai organizat, mai atent și mai conștient ca niciodată și asta tocmai datorită instrumentelor oferite de tehnologie.

Alte studii privind tendințele in turismul de business, în:

IBTM: așteptări bune pentru 2024, dar exodul de talente este un motiv de îngrijorare

Călătoriile de business au revenit cu o relevanță tot mai mare a scopului

Bleisure Travel, studiul DRV confirmă această tendință

 

Sursă: hosteltur.com

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Exit mobile version