Cele 10 elemente cheie pentru a profita de spațiile exterioare ale restaurantelor și barurilor

Ca hotelierii să își întâmpine clienții pe terasele barurilor și restaurantele în cel mai bun mod posibil pentru a impulsiona afacerea până când își revine la nivelurile anterioare pandemiei, mai ales vara. Aceasta este obiectivul decalogului pregătit de Coca-Cola Europacific Partners, în care se prezintă elementele cheie pentru ca acești profesioniști să poată profita de spațiile aflate în exteriorul restaurantelor și barurilor.  

  1. Confort. Pentru a petrece un timp plăcut stand pe o terasă, clientul trebuie să se simtă confortabil în orice moment, așa că a avea un mediu adecvat este esențial. Pentru aceasta, umbrelele și aerul condiționat, cu nebulizatoare care stropesc apa pentru răcirea exterioarelor din cauza temperaturilor ridicate care se experimentează vara, sunt elemente cheie pentru a atinge acest obiectiv.
  2. Locație. Trebuie luat în considerare locul unde este instalată o terasă, întrucât centrul istoric al unui oraș nu este același cu alte tipuri de zone în care armonia cu mediul nu este decisivă. În acest sens, mobilierul va fi un factor care trebuie luat în considerare pentru a nu perturba scenariul în care se va încadra activitatea, întrucât formează semnul distinctiv atât al restaurantului, cât și al serviciului pe care îl oferă. În plus, pentru ca clientul să nu fie expus unor perturbări de altă natură, este indicat ca terasă să nu fie supusă zgomotolui din trafic sau mirosurilor neplăcute de la coșurile de gunoi din apropiere.
  3. Normativ. Înainte de a intreprinde proiectul terasei, este să se respecte reglementările orașului în care se află, întrucât proprietarul riscă sancțiuni sau chiar închidere dacă nu îndeplinește cerințele de bază pentru acest tip de unitate.
  4. Echipă. Pe cât posibil,ar fi indicat să ai suficient personal pentru a satisface cererea, pentru a oferi un serviciu bun fără întârzieri excesive pentru clienți. Scopul este ca, consumatorul să pună valoare atenția care i se acordă și să revină într-o zi. Din acest motiv, este esențial să gestionăm bine orele de vârf de lucru, angajând personal suplimentar dacă este necesar și coordând bine toate resursele posibile.
  5. Atmosfera. Amenajarea terasei depinde în mare măsură de propunerea pe care vrei să o construiești. Sunt factori care pot defeni acest aspect, precum iluminatul, decorul, plantele sau amenajarea mobilierului în sine. O combinație reușită poate fi cadrul perfect pentru a crea un mediu confortabil.
  6. Mobilier curat și în stare bună. Se spune că prima impresie este ceea ce rămâne și a ajunge într-un loc și a vedea că atât scaunele cât și mesele sunt în stare perfectă este un stimulent pentru pentru asta. De asemenea, din moment ce vei petrece ceva timp relaxant, un scaun confortabil ajută întotdeauna la promovarea senzației de bine. De asemenea, important ca mesele să fie bine fixate pe sol, fără riscul ca o mișcare bruscă să ajungă să verse conținutul unei băuturi.
  7. Meniu. Este cartea de vizită a restaurantului sau a barului. Un meniu atent, cu noutăți și atractiv pentru client poate fi principalul motor al consumului pe terasă. În aceste vremuri, este esențial ca clienții să aibă acces online la conținutul meniului, adaptând cererea la perioada anului.
  8. Evenimente. Poate fi oricând o pretenție pentru client să aibă posibilitatea de a se bucura de atracții sau evenimente care însuflețesc sejurul pe terase fie, prin concerte de muzica live, fie prin alte tipuri de spectacole.
  9. Rețele sociale. Digitalizarea este aici pentru a rămâne, iar mentalitatea hotelurilor trebuie să se adapteze aceste noi abordări de afaceri. Din acest motiv, este esențial să disiminezi propunerea ta prin rețelele sociale pentru a ajunge la cea mai mare audiență. Astfel, este necesar să anticipăm prin expunerea proactivă a serviciilor pe rețelele de socializare cu un hashtag sau prin crearea unei pagini web sugestive unde, pe lângă meniu, sunt anunțate și evenimente viitoare.
  10. Durabilitate. Societatea este din ce în ce mai conștientă de importanța luptei împotriva schimbărilor climatice, de aceea, este esențial ca industria hotelieră să-și demonstreze angajamentul față de mediu prin actiuni care să permită îmbunătățirilor să fie mai eficiente și astfel să reducă costurile asociate consumului de energie electrică, combustibili fosili și consumul apă. În acest fel, unitățile pot avea „zero emisii”.

 

Sursă: hosteltur.com

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Exit mobile version