Călătoriile de business au revenit cu o relevanță tot mai mare a scopului

Cererea de călătorii de business a revenit, la evenimentele corporative față în față, dar cu o singură condiție: ca nevoile de afaceri să fie echilbrate cu considerațiile sociale și de mediu. Toți delegații care au participat la reuniunea consiliului consultativ Accor Masters of Travel de la Bruxelles sunt de acord că politica este acum de a efectua călătorii cu un scop cheie

Rentabilitatea cheltuielilor 

Cercetarea Accor a constatat că cheltuielile pentru călătorii de business au scăzut cu doar 24% față de 2019 și se așteaptă să revină la nivelurile anterioare pandemiei până în 2024, potrivit Deloitte. Sondajul global recent al Accor privind călătoriile de business la nivel global este de acord cu această revenire la cheltuielile pre-pandemice, 57% dintre participanți așteptându-se la o creștere a bugetului de călătorie în 2024 față de cheltuielile din 2023.

Cercetarea Accor a constatat că cheltuielile pentru călătoriile de business au scăzut cu doar 24% față de 2019 și se așteaptă să revină la nivelurile anterioare pandemiei până în 2024, potrivit Deloitte. Studiul recent al Accor privind călătoriile de business la nivel global este de acord cu această revenire la cheltuielile pre-pandemice, 57% dintre participanți așteptându-se la o creștere a bugetului de călătorie în 2024 față de cheltuielile din 2023.

Aceleași companii plasează experiența călătorilor pe locul al doilea în topul celor mai importante considerente în 2024, după reducerea costurilor. Iar 46% dintre respondenți confirmă că este puțin probabil să limiteze călătoriile de business în restul anului. 

Saskia Gentil, Senior Vice President de Vânzări pentru Europa și Nordul Africii la Accor, a declarat: „Într-o perioadă în care companiile încearcă să găsească un echilibru între productivitate și obiective, industria trece prin schimbări și reevaluări majore. Ceea ce este clar este că, după o perioadă de inactivitate delegații sunt dornici să revină pe drumul cel bun. Prin luarea în considerare valorii, a sustenabilității și a unui echilibru între muncă și timp liber care să asigure bunăstarea angajaților, companiile își pot crește veniturile și pot revitaliza arta de a fi față în față.

Raportul Business of Travel al Accor prezintă tendințele identificate de experții din acest segment, cum ar fi rentbilitatea cheltuielilor, valoarea sustenabilității, creșterea bleisure, precocuparea pentru starea de bine a călătorilor si programul de loialitate, printre altele. Sursa: Accor.

Valoarea întâlnirii față în față este de necontestat: profesioniștii estimează că întâlnirile față în fața generează cu 25% mai multe venituri. Iar profitul nu este singura ecuație atunci când angajații au nevoie de interacțiunea cu colegii și asociații pentru sănătatea lor mentală și satisfacția la locul de muncă. Fiecare călătorie este evaluată cu atenție în termeni de ROI și ROE: rentabilitatea investiției și, din ce în ce mai mult, rentabilitatea așteptărilor, deoarece fără rentabilitate nu există voiaj.

Întâlnirile virtuale sunt o parte acceptată a peisajului de lucru într-un mod care nu era obișnuit înainte de pandemie, dar până când tehnologia va ajunge din urmă și hologamele vor putea zâmbi cu sentiment, afacerile vor continua să fie încheiate cu o strângere de mână.

Călătorii sustenabile

Pentru mulți, preocupările legate de mediu reprezintă o prioritate. Un sondaj realizat de Accor în rândul clienților săi corporativi a arătat că 54% dintre aceștia consideră că emisiile de carbon sunt principala lor prioritate în materie de RSC și că „performanța în materie de sustenabilitate a furnizorilor pentru aprovizionarea și selectarea hotelurilor în 2024″ este foarte importantă în deciziile lor de rezervare.

Responsabilitatea aparține atât călătorilor, cât și gazdelor, iar ambele părți trebuie să colaboreze pentru a realiza călătorii mai sustenabile. Peste 70% dintre hotelurile Accor dispun de instrumente de măsurare a emisiilor de dioxid de carbon, iar delegații au fost dispuși să cheltuiască mai mult pe noapte în schimbul unor acreditări de mediu mai bune.

Alternativa bleisure capătă amploare

Combinarea întâlnirilor cu timpul liber înseamnă are drept rezultat o prelungire a duratei călătoriei, mai multe activități pentru călători și o reducere a numărului de ore de deplasare pentru a reduce la maximum amprenta de carbon. Deși mai este încă un drum lung de parcurs, delegații apreciază în mod clar bleisure (business + leisure), la fel ca și angajații lor.

Tinerii sunt mai predispuși să combine afacerile cu plăcerea în aceste călătorii bleisure dar această tendință este din ce în ce mai răspândită în toate grupurile demografice. 67% dintre clienții intervievați de Accor și-au extins călătoriile de business în 2022. Cei care fac rezervări recomandă prudență în ceea ce privește asigurările, deoarece cuplurile și familiile sunt adesea acoperite și există zone gri atunci când vine vorba de împărțirea facturilor, a punctelor de loialitate și a beneficiilor.

Starea de bine a călătorului de business

Starea de bine a călătorilor de business ar trebui să fie primordială „Consumatorii din ziua de astăzi înțeleg că trebuie să își însușească sănătatea și imunitatea într-un mod diferit”, a declarat Emilyn Brown, vicepreședintele senior global al departamentului de wellness al Accor. „Capacitatea noastră de a oferi o ofertă de wellness autentică, holistică și bine gândită este vitală. Patru din cinci dintre oaspeții noștri, indiferent de vârstă, de criteriul demografic sau de țară, fac o plimbare zilnică de wellness, așa că trebuie să satisfacem și să depășim această cerere în toate brandurile noastre, indiferent de locul unde sunt cazați călătorii.

Rolul programelor de loialitate

Delegații Masters of Travel au indicat că programele de loialitate joacă, de asemenea, un rol important în atragerea angajaților pentru călătoriile de business, angajații mai tineri căutând recompense experiențiale, cum ar fi concerte, mese și chiar închirieri de biciclete.

Mai multe informații despre turismul de business în:

Bleisure Travel, studiul DRV confirmă această tendință

Călătoriile de business în fața provocării de a accelera angajamentul cu sustenabilitatea

Toate aceste tendințe confirmă faptul că lumea călătoriilor corporative se schimbă rapid, iar clienții și companiile hoteliere trebuie să învețe să se adapteze, după cum a concluzionat Sabine Toplak, vicepreședinte de vânzării corporative și al companiilor de management al călătoriilor (TMC) pentru Europa și Africa de Nord al Accor, și co-prezentator al Masters of Travel: „Informațiile obținute vor permite Accor să înțeleagă ce gândesc companiile și să lucreze în colaborare pentru a crea soluții care să le îndeplinească obiectivele„.

Raportul Business of Travel 2023 al Accor poate fi descărcat la următorul link.

 

Sursă: hosteltur.com

 

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Exit mobile version