Amadeus va arăta destinații în Metavers clienților agențiilor

Amadeus va oferi acum agențiilor de turism posibilitatea ca clienții lor să experimenteze o previzualizare virtuală a călătoriei, vizitând în Metavers o parte din destinația turistică în care intenționează să călătorească. A făcut acest lucru dezvoltând Triportation în colaborare cu compania de tehnologie The Wise Dreams, sistemul pe care retailerii îl vor putea accesa și care a fost prezentat la Fitur 2023

Acest proiect a presupus doi ani de colaborare între cele două companii pentru a crea „un amestec de realitate virtuală, inteligența artificială și metavers”, în cuvintele lui Christian Boutin, directorul executiv al Amadeus, care a fost dezvoltat cu scopul de „a aduce mediul turistic în industria călătoriilor”, într-un moment critic, cum ar fi alegerea destinației de către clientul final.

Directorul general al Amadeus, Christian Boutin (centru), și co-fondatorul The Wise Dreams, Edu William (dreapta), în prezentarea Triportation la Fitur 2023.

„Vom oferi o comunicare unică și diferențiată față de ceea ce a fost până acum. Călătorul va avea parte de o experiență cu adevărat captivantă, cu medii hiperrealiste în care va putea vedea diferite destinații de călătorie și mai multe hoteluri”, a explicat el în legătură cu această nouă inițiativă menită să îmbunătățească vânzările de călătorii.

„Pe scurt, vom oferi posibilitatea de a încerca înainte de a călători și credem că va fi ceva cu totul revoluționar în punctele de vânzare ale agențiilor de turism”. 

Pentru Boutin, utilizarea Triportation „va aduce oportunități de afaceri atât pentru furnizori, cât și pentru agentțile de turism. Iar experiența călătorului va fi din ce în ce mai bună„. Cu toate acestea, în acest moment, atât utilizatorul, cât și profesionistul. se întreabă încă dacă au nevoie de metavers și cum îl vor folosi.

Acest lucru a fost confirmat de Edu William, co-fondator al The Wise Dreams, o firmă care a investit foarte mult în „crearea unui produs cu o valoare comercială reală” și, în al doilea rând, în „utilizarea agențiilor de turism ca facilitatori ai acestei soluții tehnologice”. Prin urmare, se așteaptă ca sistemul să fie instalat în 400-450 de agenții până la sfârșitul anului.

Clienții prescriu

Pentru a atinge succesul cu Triportation, Amadeus și partenerul său tehnologic vor avea niște aliați imbatibili, clienții finali: „poți avea chiar și videoclipul cu ceea ce ai făcut și să-l distribui prietenilor prin rețelele sociale sau WhatsApp. Limita este acolo unde vrem să o punem”, pentru ceea ce este de facto un instrument puternic de marketing indirect.

Mai multe informații legate de Amadeus:

Călătorii vor stimula tehnologiile de recunoaștere facială

5 schimbări în calatori pe cre le va aduce 2023

Digitalizarea va ajuta la reținerea talentelor în agenții

Inițiativa este diferită de un chatbot sau de orice alt tip de asistent virtual și bineînteles, de TripAdvisor, pentru că „aici se poate vedea”, a precizat CEO-ul Amadeus, care subliniază valoarea anticipativă a acestei degustări a ceea ce călătorul va descoperi la destinație, hotel și activități incluse, odată ajuns acolo. Apoi, tot ce rămâne de făcut este ca lumea reală să se ridice la nivelul așteptărilor și călătoria va merita.

 

Sursă: hosteltur.com

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Exit mobile version