Lanțurile internaționale precum Rosewood Hotels and Resorts, Four Seasons sau Mama Shelter au dorit să împărtășească 10 tendințe cheie pentru 2022, identificate în urma analizării comportamentului clienților la rezervare și a schimbărilor în cultura călătoriei. Siguranța rămâne un element cheie, precum și confidențialitatea și exclusivitatea. Dar nu toate tendințele sunt concentrate pe coronavirus, deoarece inovația și optimismul rămân esențiale pentru ca industria turismului să rămână pe linia de plutire.
Acestea sunt cele zece tendințe identificate pentru 2022:
- -Influența Alfa
După Generația Z vine Alfa. „Influența Alfa” este un termen inventat de Globetrender pentru a se referi la „puterea soft” pe care copiii o exercită indirect pe rețelele de socializare pentru a câștiga „like-uri” pur și simplu pentru că sunt drăguți. Dar reflectă și forța dominantă și perspectiva unică pe care o va avea această generație digitală nativă pe măsură ce îmbătrânește.
În conformitate cu această tendință de creștere, Rosewood Hotels and Resorts și-a întinerit programul Explorers Club oferit în proprietățile sale, oferind activități îmbogățitoare pentru copii și familiile acestora în timpul vacanțelor. Printre noutăți se numără posibilitatea ca un fotograf profesionist să însoțească familia o zi întreagă pentru a surprinde fiecare clipă, pe lângă faptul că le încurajează relația în armonie cu mediul care îi înconjoară.
- -A te bucura de moment
Expresia „o călătorie a vieții” nu a fost niciodată mai potrivită decât este acum. Forțați să rămânem închiși acasă luni de zile, cu toții am avut timp să reflectăm la ceea ce contează cu adevărat. Expedia, de asemenea, prognozează o tendință ascedentă a vacanțelor de lux până în 2022. Prinși în dorința de a trăi în momentul de față, consumatorii își îndeplinesc visele de călătorie, fie că este vorba de a sta aproape de casă sau de a vizita locații emblematice din întreaga lume, destinații sau participarea la evenimente sportive majore.
Unul dintre ele va fi Golf Open, care va avea loc în iulie 2022 în St. Andrews, locul de naștere al acestui sport. Profitând de celebrarea celei de-a 150-a ediții a campionatului, cele două noi hoteluri de lux pe care Marine & Lawn Hotels & Resorts le-au inaugurat în această toamnă – Rusacks St Andrews și Marine North Berwick – vor oferi călătorilor din întreaga lume experiențe care se trăiesc o singură dată în viață pe plajele de pe coasta de golf a Scoției, devenind astfel o destinație de top pentru toată lumea: jucători de golf, iubitori de natură și turiști în căutare de aer curat și mâncare bună.
Deși călătoriile o dată în viață sunt de obicei cu mai multe destinații, călătorii mari într-o singură țară precum Brazilia, care în septembrie comemorează 200 de ani de la independența sa, sunt, de asemenea, în creștere.
- -Friendcations
De ani de zile, cercetatorii ne spun că relațiile sociale puternice sunt cheia fericirii. Și dacă nu știam înainte de coronavirus, acum știm. Mama Shelter este o colecție de locuri dinamice, unice și deosebite din întreaga lume, deschise pentru toată lumea, în special pentru grupuri mari de prieteni diverși, care se pot bucura astfel de spațiile sale largi de socializare, cum ar fi pe acoperișul sediului său din Roma. Facilități extinse sunt, de asemenea, numitorul comun al cazărilor de la Rosewood Hotels & Resorts sau chiar posibilitatea de a vă bucura de o insulă paradisiacă privată la Four Seasons Resort & Residences Anguilla cu vilele sale de trei până la cinci dormitoare, cazarea perfectă pentru acele friendcations.
- -Călătorii cu conștientizare
Odată cu creșterea ecoturismului, activitățile de destinație cu organizații locale, oportunitățile de voluntariat și compensarea emisiilor de carbon vor crește în popularitate în acest an și mai departe. Brandul ultra-lux Rosewood Hotels adoptă o poziție față de această tendință cu Rosewood PlaceMakers, un program ambasador care lucrează la nivel local cu personalități interconectate din artă, sustenabilitate, cultură și wellness, care oferă voce și caracter comunităților din destinațiile lor prin inovații orientate spre acest scop.
- -Turism de conservare directă, metrică nouă
Ecoturismul este un termen atât de încurcat încât adesea nu este foarte transparent în a arăta cum investiția turistului se traduce în sprijin local și cum afectează direct populația rezidență.
Sanctuarul Kisawa, de pe insula Benguerra, din Mozambic, răspunde unui nou model de afaceri simbiotic care combină taxarea serviciului de cazare și contribuția acestuia la cercetarea și conservarea marinei la Centrul Bazaruto de Studii Științifice (BCSS, acronimul în limba engleză), primul observator oceanografic permanent din Africa.
Datele colectate de BCSS informează cu privire la impactul asupra mediului al deciziilor luate la Sanctuar, de la alegeri de design și conștientizarea oceanului până la experiențe semnificative ale clienților, cum ar fi petrecerea zilei etichetând rechinii de pe puntea navei de cercetare. Nu degeaba între BCSS și Sanctuar se stabilește o relație autentică, activă și de zi cu zi care facilitează o existență armonioasă între ambele.
- -Un lux redefinit
În cadrul provocărilor de a crea experiențe unice și captivante într-un mediu de incertitudine precum cel actual, timpul a devenit mai important ca niciodată. Antreprenorul Oliver Ripley este co-fondator și CEO al Habitas, grupul hotelier care reimaginează experiența hotelieră convențională „cu accent clar pe sustenabilitate și schimbare pozitivă”.
Definit drept Club Med pentru mileniali, construcția proiectelor sale se realizează în mai puțin de un an datorită tehnicii sale inovatoare modulare, ale cărei structuri de baza ale camerei sunt create în fabrica sa din Mexic și de acolo sunt trimise către orice destinație din lume unde pot fi montate cu impact minim asupra mediului local. Datorită acestui fapt, timpul de construcție este redus la între șase și nouă luni, în timp ce rentabilitatea investiției se stabilește în termen de doi ani, mult mai rapid decât în cazul modelului tradițional de hotel.
- -A lucra de oriunde
Coronavirusul a forțat milioane de oameni să lucreze de acasă, dar productivitatea a rămas constantă, iar angajații și-au dat seama. Potrivit Biroului pentru Statistica Națională, aproape 30% dintre muncitorii britanici au continuat să facă telemuncă chiar și atunci când restricțiile guvernamentale s-au relaxat. În acest sens, sondajul YouGov a confirmat că 60% dintre oameni ar prefera să lucreze de la distanță tot timpul său o parte din timp dacă ar avea de ales; procent care în alte țări este chiar mai mare. De fapt, companii precum Spotify, de exemplu, au anunțat că personalul lor va continua să lucreze permanent de acasă.
Munca hibridă este noua normalitate, motiv pentru care multe hoteluri noi, precum Curtain Club redeschis din Shoreditch, Londra, au deschis spații de coworking pentru membri, precum Only You Atocha, care includ uneori și posibilitatea de a se bucura de spa-ul și sala de sport a hotelului, ca exemplu al echilibrului perfect între acest nou mod de lucru și bucuria stilului de viața liber.
- -London calling
În ciuda restricțiilor, mulți călători doresc să viziteze Londra în 2022, odată ce acestea sunt ridicate. Pinterest arată capitala Marii Britanii drept unul dintre marile tendințe turistice pentru noul an, mai ales pentru a te bucura de nopțile emblematice ale orașului. Un oraș care va fi motorul unor noi deschideri hoteliere precum, printre altele, cele ale Mondrian Shoreditch, în noul său centru creativ și cultural, cu pachete de experiențe imersive pentru a-și recupera energie după aproape doi ani de pandemie, sau pentru a te bucura de odihnă cu toată lumea, experiența de vis.
NoMad London, în Convent Garden, situat în clădirea protejată care găzduia anterior Tribunalul Magistraților și Postul de Poliție Bow Street. Oferta sa se va concentra pe spații rafinate pentru prânz și cină, precum și pe sprijinirea artelor cu alianțe locale. La fel, The Carlton Tower Jumeirah oferă la The Peak Fitness Club & Spa, deschis în iunie anul trecut, tratamente de wellness de ultima generație într-un spațiu care ocupă trei etaje ale clădirii cu vederi spectaculoase asupra capitalei, precum și cea mai mare piscină din Londra cu lumina naturală într-un hotel, 20 de metri lungime.
- -Intimitatea pandemiei
Pe măsură ce călătorii continuă să caute siguranță prin distanțare socială, se înregistrează o tendință ascedentă în hoteluri și, mai precis, în brandurile de lux, ofertele rezidențiale, produsele pentru casa sau apartamente; ceva care a fost și mai relevant în timpul pandemiei, deoarece consumatorii căutau reședinte private izolate și departe de mase.
Rosewood Residences oferă un mediu sigur și lux izolat pentru sejururi prelungite la o serie de proprietăți din întreaga lume care au înregistrat creșteri de ocupare de până la 200% și creșterea șederii medii. Living Rooms este o colecție unică de șase unități de cazare rezidențiale de designer din Londra, potrivite nu numai pentru călătorii de afaceri de lungă durată, ci și pentru petrecerea timpului liber, familia și pentru staycation-urile pentru britanicii care doresc să guste viața orașului. Dovada în acest sens este creșterea cu 30% înregistrată la acest tip de rezervări în ultimul trimestru al anului față de aceeași perioadă a anului 2019.
- -Plaja nostalgică Nikki Beach
Faptul că am fost închiși în patru pereți timp de aproape doi ani ne-a facut să ne amintim de vremuri mai fericite și nostalgia s-a instalat printre noi. Mulți obișnuiau să frecventeze petrecerile albe de pe Nikki Beach, pionerii în conceptul de beach club și lifestyle pe plajă. Compania a crescut în ultimii 20 de ani și acum include 13 beach club, cinci hoteluri și resort-uri, o divizie de modă care include boticuri de stil de viață, organizatori de evenimente și o fundație non-profit, Nikki Cares.
Grupul înregistrează o creștere a clienților care se întorc în căutarea unor evadări nostalgice. Facilitățile sale din Ibiza, Mallorca, Marbella, Monte Carlo și Saint Tropez oferă deja mese proaspete și sănătoase pentru vara viitoare, noi meniuri de brunch și pop-up-uri de artă și modă.
Sursă: hosteltur.com