Vălurile de căldură și schimbările climatice afectează deja deciziile de călătorie ale consumatorilor în unele părți ale Europei, potrivit unui studiu realizat de Marriott Bonvoy intitulat „Future Travel Trends 2024”, astfel încât călătorii își regândesc decizia inițială de cumpărare în funcție de acești factori.
Potrivit studiului, trei sferturi dintre respondenții din Germania (74%) consideră că valurile de căldură periodice le vor afecta planurile de călătorie. Iar acest lucru ar putea duce la o „ajustare în ceea ce privește destinațiile și timpii de călătorie”. În plus, mai mult de un sfert (27%) iau în considerare posibilitatea de a merge în locuri mai răcoroase, iar 29% ar călătorii în momente diferite.
20% dintre germanii intervievați de Marriott Bonvoy plănuiesc un tip de vacanță de vară alternativ la cel convențional.
Studiul privind piața germană a turismului emițător face parte dintr-o analiză cuprinzătoare a planurilor de călătorie a 14.000 de persoane din Europa și Orientul Mijlociu pentru următorii trei ani. În Germania, 2.000 de adulți au fost chestionați între 25 august și 12 septembrie, potrivit fvw. Bonvoy este programul de fidelizare al marii companii hoteliere Marriott International.
Responsabilitatea față de mediu
„Putem observa că acum călătoriile sunt planificate mai conștient și că există un atașament emoțional față de călătorii care se aliniază cu valorile personale ale oamenilor”, a declarat Noel Jones, director de vânzări și marketing pentru Marriott International, Europa, Africa și Orientul Mijlociu. Pentru el, responsabilitatea față de mediu trece de la a fi un „nice-to-have” la un „must-have” pentru mulți călători.
Mai multe informații despre subiect:
– Un uragan de categoria 5 devastează Acapulco: 80% din hoteluri au fost avariate
– Cele mai disruptive efecte cu care se confruntă turismul mondial
– Impactul climatic al călătoriilor: toata lumea vrea să cunoască mai mult
Studiul arată, de asemenea, și alte tendințe relevante, cum ar fi faptul că o treime dintre călătorii germani (36%) intenționează să economisească bani călătorind pe plan intern mai degrabă decât internațional, in timp ce 25% vor opta pentru oferte all-inclusive pentru a o gestionare mai bună a cheltuielilor și o planificare cu încredere a costurilor.
Sursă: hosteltur.com