Unul din trei britanici își va petrece vacanțele în regim all-inclusive

„Aproximativ o treime dintre turiștii britanici care călătoresc în străinătate intenționează să facă o vacanță all-inclusive în 2023″, așa arată asociația patronală a agențiilor de turism britanice ABTA în declarații pentru HOSTELTUR, în care a precizat că rezervările sunt „în creștere la 40% în rândul celor sub 44 de ani și la 57% dintre familiile tinere” din țară. 

Motivul acestei schimbări de tendință este justificat de nevoia familiilor de a-și gestiona bine finanțele în situția de criză care se răspândește în Regatul Unit și în restul Europei, din motive bine cunoscute, cum ar fi pandemia de COVID-19 și războiul din Ucraina, iar în cazul britanicilor, la care se adaugă efectele Brexit-ului.

În ciuda creșterii costului vieții, care pune presiune asupra finanțelor oamenilor, mulți britanicii își doresc în continuare să plece în vacanță, iar planurile all-inclusive se dovedesc a fi opțiunea preferată pentru a-i ajuta pe oameni să își controleze costurile de călătorie și să își ia o vacanță în acest an”, a declarat ABTA.

All-inclusive pretutindeni

„Având în vedere ca două treimi din pachetele de vacanță sunt all inclusive, într-o anumită măsură, clienții sunt mai preocupați să aibă o vacanță all-inclusive decât de țara în care se află.

„All inclusive-urile sunt populare la toate generațiile, în special familiile cu copii mici”

Este exact aceeași țintă care se întâmplă în Germania, iar de la DRV confirmă, deși fără cifre sau proporții să se aventureze că, există deja numeroase rezervări pentru vara viitoare”, și „din cauza situației actuale a costurilor mari ale energiei și inflației, se poate presupune că prețul va juca un rol și mai important în alegerea unei destinații de vacanță în acest an”, au precizat aceștia.

Mai multe informații legate de all-inclusive:

Un model mai integrator de resort-uri pentru atenuarea punctelor slabe ale segmentului

All inclusiv-ul crește în rândul turiștilor germani

La rândul lor, agențiile de turism spaniole consideră că „este o modalitate care devine din ce în ce mai importantă, crește de la an la an pentru că clienții o cer, deoarece le permite să știe ce vor cheltui înainte de a pleca de acasă”, ceea ce le permite să își gestioneze mult mai bine bugetul”, a subliniat președintele patronatului CEAV, Carlos Garrido.

 

Sursă: hosteltur.com

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Exit mobile version