TUI Travel a făcut un angajament important pentru destinatțile grecești, unde speră să ducă în sezonul 2014 un total de două milioane de călători, cu 10% mai mulți decât în acest an.
Acest lucru a fost explicat de companie într-un comunicat după întâlnirea dintre CEO-ul TUI Travel, Peter Long și primul ministru grec, Antonis Samaras.
„Aș dori să mulțumesc primului ministru Sr. Samaras pentru că a împărtășit viziunea sa despre turism ca fiind unul dintre principalele motoare economice din țară și strategia pentru accelerarea creșterii acestei industrii dinamice și cu un potențial ridicat”, a spus Long.
„TUI Travel s-a bucurat de o relație puternică cu Grecia timp de mai bine de 50 de ani construind o viziune comună și efortul pentru a se poziționa ca unul dintre cele mai atractive destinații de vacanță”, a continuat managerul.
Consideră că Grecia a înregistrat o recuperare impresionantă în 2013 și 2014 „vom crește numărul nostru de clienți care se vor bucura de vacanțe în această destinație la două milioane, o creștere de aproape 10% comparativ cu anul curent”. TUI se așteaptă să crească cu dezvoltarea produselor sale diferențiate în această țară și laudă angajamentul guvernului grec, care a investit în îmbunătățirea infrastructurii, în special în porturi și aeroporturi, pe lângă îmbunătățirea drumurilor.
„Sprijinind Grecia și guvernul său, împreună vom explora extinderea sezonului în destinațiile alese, vom continua să investim în resorts, nu doar prin investiții directe în hoteluri noi ci și prin sprijinirea partenerilor noștri pentru a ne asigura locurile”. Anual, TUI Travel cheltuiește o jumătate de trilion de euro în cumpărarea de servicii de la industria turismului din Grecia.
Sursă: hosteltur.com