Cinci tendințe în industria hotelieră pentru 2014

Școala de Hotel Management Kendall, din Chicago a publicat primul său studiu de tendințe pentru industrie în 2014, în care a detectat cinci linii strategice. 

1. Globalul recapătă forța: know-how-ul internațional din ce în ce mai cerut. 

World Travel & Tourism Council (WTTC) a confirmat că industria turismului este în prezent una dintre cele mai mari și cu cea mai rapidă creștere din lume, care se estimează că oferă locuri de muncă pentru 328 milioane de persoane, 10% din forța de muncă, până în 2022. 

ÎStatele Unite, concret, acesta se află Îtopul 10 al sectoarelor industriale și oferă de lucru la una din opt persoane, cifră care crește exponențial adăugând aproximativ 55.000 de noi locuri de muncă pe lună în acest an. 

Room service-ul nu va dispărea, dar se va adapta la noile vremuri. Imagine Shutterstock.

Potrivit președintelui Kendall CollegeEmily Williams Knight, „este pasionant să faci parte din această industrie a cărui ritm este atât de rapid și schimbător, și ca lideri în cunoaștere, scopul nostru este de furniza o educație fără egal, care să permită studenților să profite de toate oportunitățile care le sunt prezentate, atât în Statele Unite și oriunde în lume”. 

 

2. Clasamentele înseamnă afacere 

Niciodatăevaluare online generată de utilizatori nu a însemnat atât de mult ca acum. Secolul XXI este epoca referințelor digitale și puterea a ceea ce se publică pe site-urile de comentariile ale utilizatorilor de Internet, noul word-of-mouth digital, poate avea un impact drastic asupra veniturilor afacerii

În Statele Unite ale Americii se produc zilnic 3,3 miliarde de mențiuni de branduri în 2,4 miliarde de conversații online despre aceste branduri, în timp ce americanul de clasă mijlocie le menționează de 60 de ori pe săptămână în conversațiile sale atât online cât și offline. Potrivit raportului de tendințe de lux din 2012, peste o treime din clienți consideră că extrem de importante comentariile de pe TripAdvisor. 

 

3. Înapoi în bar: o nouă față a tradiționalului

Ce este cu adevărat la modăClasicul este noul contemporan, cu barurile hotelurilor servind o renaștere a clasicului și cocktail-urile din totdeauna: vermutul este noul hit și una dintre bauturile cele mai clasice, ceaiul, oferă cocktail-urilor o schimbare de imagine, fiind utilizat pentru a îmbunătății cele care folofesc ca ginul, romul sau vodca. 

De asemenea, berile amare devin mai dulci datorită metodei tradiționale utilizată în Belgia și Germania, astfel oferă arome interesante pentru băutorul de bere aventurier. Aceste băuturi cu niveluri de aciditate mai mari sunte recomandate pentru a însoți un fel de mâncare decât pentru a le bea fără a consuma nimic, astfel că multe restaurante le adaugă la meniurile lor și mulți chefs le utilizează pentru a însoți felurile de mâncare pregătite de ei. 

Sectorul alimentar și al băuturilor se află printre cele cu cea mai rapidă creștere în Statele Unite. Dovada acestui fapt sunt cele 75.000 de locuri de muncă pe care le-a creat în luna iunie. 

 

4. Dezvoltarea durabilă este noul standard

Doar în Statele Unite hotelurile reprezentau peste 5 miliarde de metri pătrați de suprafață, aproape cinci milioane de camere și aproape 4 miliarde de dolari (aproximativ 2,9 miliarde de euro) pe an în cheltuieli pe energie, conform US Green Building Council. Aceste cifre arată impactul mare pe care industria hotelieră o are asupra mediului, într-un efort pentru a face din dezvoltarea durabilă „noul standard” și să apelezi la conștiința ecologică a călătoriilor de leisure și de business. 

De fapt 2013 marchează un punct de cotitură pentru industria ospitalității, cu practici eco-friendly, care devin norma și nu excepția, astfel încât este de așteptat ca în 2014 să fim martorii mai multor practici, produse, programe și pachete verzi. Mesajul că practicile durabile pot economisi bani pentru operațiunile hoteliere au pătruns în acest sector. 

 

5. Reinventarea room service-ului

Cu scăderea drastică a veniturilor din room service, majoritatea hotelurilor își concentrează eforturile pe reinventarea conceptului, contribuind astfel la o creștere de 8% a numărului de hoteluri pe care le oferă acest serviciu în perioada 2011-2012. 

Și care sunt tendințele în acest domeniu? De la a conta pe sfaturile oferite de bucătari de renume, a aplicarea de noi concepte de restaurante și de elemente din meniu elaborate în mod inteligent, până la meniuri disponibile online a căror livrare pot fi cerute tot online. 

Conceptul „la dispoziția dumneavoastră” va continua evolueze pentru a răspunde la nevoile clientului cu un serviciu simplu, rapid și de calitate, astfel încât room service-ul nu va dispărea dar se va adapta la noile timpuri

 

Articolul de referință este disponibil pe Hospitality.net

Infographic creat de Kendall College despre tendințele industriei hoteliere în 2014.

Sursă: hosteltur.com

 

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Exit mobile version