TUI Hotels lansează un brand de lux cu un nou activ în Zanzibar

TUI Group a lansat un fond de 500 de milioane de euro la începutul anului 2022 pentru a achiziționa hoteluri, iar prima achiziție a fost finalizată în august 2023. Activul din Zanzibar nu este doar primul activ al fondului, ci marchează și debutul brandului de lux „The Mora”

Odată cu repoziționarea resortului de 5 stele, TUI adaugă un al doilea brand de hoteluri de lux în portofoliul său, după Royalton, și al 12-lea din portofoliu.

„The Mora Zanzibar” va fi operațional din primăvara anului 2024, potrivit grupului de turism. Hotelul denumit  Emerald Zanzibar Resort & Spa, are 250 de camere împărțite în șapte categorii, o piscină, o sală de piscină, o sală de gimnastică și un club pentru copii, patru restaurante, trei baruri și o gelaterie.

Complexul are un centru de scufundări, un teren de tenis, un centru de sporturi nautice și un centru de convenții.

Mai multe informații despre fondul hotelier TUI

Fondul hotelier TUI cumpăra primul său activ în Zanzibar

TUI crează un fond de 500 de milioane de euro pentru investiții hoteliere în afara Europei

The Mora Zanzibar este primul hotel al brandului de lux. Sursă: TUI Group.

Noul brand va oferi un „lux relaxat”, adresând-se „unui segment în creștere de clienți cu venituri ridicate care investesc mai degrabă în experiențe decât în bunuri”.

TUI Hotels & Resorts este unul dintre motoarele de creștere ale grupului de turism și, de la jumătatea anului 2022, segmentul a generat „rezultate pozitive constante peste nivelurile respective de dinaintea pandemiei”. Tocmai datorită potențialului pe care îl are industria hotelieră de agrement, grupul intenționează să extindă portofoliul pentru clienții săi de la 424 la 600 de hoteluri pe termen mediu.

Hotelul are 250 de camere, piscine, club sportiv și centru de convențial. Sursă: TUI Group

„TUI Hotels & Resorts este foarte profitabilă si a devenit o afacere globală în ultimii ani. Strategia noastră bazată pe active începe să se extindă. De asemenea, continuăm să ne concentrăm asupra proprietății hoteliere prin parteneriate. În același timp, portofoliul nostru puternic, cu branduri hoteliere pentru oaspeții care se adresează de la cei care au prețuri accesibile până la cei de lux, stimulează creșterea prin acorduri de management și de franciză”, a explicat Peter Krueger, membru al Consiliului de Administrație al TUI AG, responsabil pentru strategia Grupului si Fuziuni și Achiziții.

În cursul exercițiului financiar 2023, 41 de noi hoteluri au fost adăugate în portofoliu printr-o combinație de parteneriate de investiții, acorduri de management și de franciză. Pentru a-și susține obiectivele de expansiune, TUI se va concentra pe un portofoliu de 12 branduri hoteliere, inclusiv RIU, Robinson, TUI Blue și TUI Magic Life, precum și Atlantica, Grupotel, Iberotel și Akra.

 

 

Sursă: hosteltur.com

 

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Exit mobile version