TUI crează un fond de 500 de milioane de euro pentru investiții hoteliere în afara Europei

TUI Group a anunțat luni crearea unui fond de investiții hoteliere cu un volum brut țintă de 500 de milioane de euro și care va fi administrat de compania Hansainvest cu sediul în Luxemburg. Participarea grupului mare de operare în turism va ajunge la 10% în conformitate cu strategia sa de asset light, concentrată pe managementelor activelor și pe piață.

Noul fond este conceput în primul rând pentru intrarea investitorilor instituționali cu orizont pe termen lung. De fapt, unul dintre cele mai mari fonduri de pensii din Germania a semnat deja un angajament de capital pentru o parte semnificativă din volumul investițiilor planificate, în timp ce TUI rămâne un investitor minoritar cu doar 10%.

„TUI subliniază că este primul fond de investiții creat de grupul de operare în turism care va fi axat pe hoteluri situate în afara Europei, dar pe viitor ar putea urma și alte fonduri axate pe invesții în Europa”.

La sfârșitul anului 2021, surse din grup au explicat pentru HOSTELTUR că, căutarea lor în acest aspect s-a concentrat „în principal pe parteneriate strategice pe termen lung și luăm în considerare și oportunitate de a coopera cu investitori instituționali”, în timp ce planurile de creștere ale TUI pentru viitor „cuprind destinații hoteliere din Europa, Asia de Est, Africa și Caraibe”.

Imagine a hotelului Robinson Club Cabo Verde.

Ei au mai subliniat că „creșterea grupului și a hotelurilor sale este decuplată de investiții”, astfel încât aceasta va continua să se concentreze pe separarea managementului hotelier și experiența de vacanță de propietatea imobiliară, „un model de afaceri care s-a dovedit a fi succes în sectorul hotelier urban internațional”.

Odată cu noul fond, hotelurile care sunt incorporate vor fi operate în principal sub brandurile Robinson și TUI Blue. În funcționarea sa, investitorii își vor obține profitul, în timp ce TUI își va obține profitul pentru gestionarea activelor și consilierea fondului. 

„Am dovedit de zeci de ani că putem construi cu succes o afacere hotelieră și putem dezvolta noi destinații. Nu numai în zone deja dezvoltate pentru turism precum regiunea mediteraneană, ci și în destinații noi precum Capul Verde”, a spus Peter Krueger, membru al Consiliului de Administrație al TUI AG și responsabil pentru strategia grupului.

„Ne vedem ca și designeri și operatori de branduri hoteliere, precum și dezvoltatori de destinații de vacanță. Aici se află puterea și expertiza noastră și ne vom concentra pe asta în viitor”, a adăugat el.

 

Sursă: hosteltur.com

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Exit mobile version