Radisson lansează brandul său Collection cu soluții hibride în Belgia

Radisson Hotel Group și-a lansat brandul high-end Collection în Belgia prin renovarea hotelului Radisson Blu Royal Hotel, inaugurat în 1989, pentru a deveni hotelul Radisson Collection Grand Palace Bruxelles, cu designul arhitectului Rafael de la Hoz. Dar, în plus, unitatea de cazare renovată este prima care găzduiește noile soluții hibride care „combină cei mai bun din cele două lumi”, cel fizic și cel online, concepute pentru a răspunde nevoilor cererii în perioadele de pandemie, atât în sălile de întâlnire, cât și în camere. 

Cele 282 de camere și zone comune au fost complet renovate și reproiectate, astfel încât acum găzduiesc și două restaurante care servesc preparate din bucătăria belgiană și chineză, 18 săli de ședințe, un lounge executiv, un presidential suite și un centru de fitness.

Cunoscut pentru atriul său de șapte etaje încoronat de sticlă și arhitectura sa postmodernistă, designul distintiv al hotelului datează de la inaugurarea sa în 1989.

Dar dacă această nouă deschidere iasă în evidență pentru ceva, este pentru lansarea noilor soluții hibride în camere și săli de ședințe. Aceasta din urmă combină, așa cum explică lanțul, „cele mai bune întâlniri față în față și virtuale, oferind sisteme fiabile de imagine, sunet și video, ecrane duale și conexiune la internet de mare viteză, printre alte servicii”. În acest fel, organizatorii pot combina opțiuni de participare virtuală și formate hibride cu prezența participanților locali, în timp ce transmit către participanți la distanță și locații de satelit.

Sala de întâlniri este dotată cu ultima tehnologie pentru a organiza întâlniri virtuale și toate condițiile pentru a găzdui întâlniri față în față cu toate garanțiile de siguranță.

La rândul lor, camerele hibride combină cele mai noi servicii tehnologice ale unui birou cu confortul unei camere superioare pentru a crea un spațiu de lucru liniștit și productiv pentru clienții de afaceri, de agrement și pentru cei care utilizează în timpul zilei instalațiile lor. Toți pot profita de conexiunile lor de mare viteză, de serviciile de videoconferință, de papetărie și de tipărire, precum și acces nelimitat la serviciile de cafea și ceai și centrele de wellness ale acestora, pe lângă alte beneficii.

Cele 282 de camere pot fi, de asemenea, utilizate în timpul zilei pentru ca clientul să se poată bucura de intimitate în instalațiile sale în timpul programului său de muncă.

Aceste soluții hibride sunt deja disponibile în 50 de hoteluri selectate din Europa, Orientul Mijlociu și Africa, pentru a „răspunde schimbărilor rapide care au avut loc în stilul de viață al călătorilor de astăzi și așteptărilor lor în continuă evoluție cu privire la muncă și întâlnirile pe care le țin în timpul sejurului lor”. Implementarea acestuia în mai multe unități de cazare va avea loc în restul anului 2020 și în 2021.

Radisson Hotel Group, care face parte din grupul chinez Jin Jiang, care cu un milion de camere este al doilea lanț din lume, depășit doar de Marriott International, și-a concentrat prioritățile pe protejarea sănătății și siguranței clienților și angajaților săi. În luna mai, a colaborat cu SGS, una dintre cele mai importante companii de inspecție și certificare din lume, pentru a-și implementa protocolul de securitate care garantează cele mai înalte standarde de igienă și întărește liniile de acțiune deja riguroase în acest domeniu, inclusiv instruirea personalului în noile măsuri.

 

Sursă: hosteltur.com

 

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Exit mobile version