Managerii de călătorii de afaceri se confruntă cu noi provocări ca o consecință a impactului pandemiei de COVID-19 asupra călătoriilor corporative. Noile sale responsabilități includ protejarea sănătății și asigurarea siguranței angajaților, pe lângă prioritizarea comportamentelor mai durabile și ecologice, potrivit unui studiu realizat de SAP Concur, furnizor de soluții integrate de gestionare a călătoriilor.
51% dintre managerii de turism chestionați asigură că siguranța va prevala atunci când aprobă alegerea companiilor aeriene, hoteluri sau închirieri auto, precum și servicii complementare (aplicații și instrumente, site-uri web) legate de călătorii.
În plus, 41% iau în considerare implementarea examenelor medicale obligatorii înainte de plecare, precum și facilitarea accesului la echipamentele individuale de protecție în timpul acestuia (32%).
Duty of care sau datoria de a proteja angajații în călătorii de afaceri este redefinită. În timpul pandemiei, 38% dintre manageri au recunoscut că, companiile aeriene nu erau pe deplin pregătite să asigure siguranța în timpul deplasării în absența liniilor directoare guvernamentale sau ca angajații lor să poată reveni acasă în caz de carantină (34%). Pentru a rezolva această problemă, unul din trei (32%) spune că, călătoriile angajaților vor fi atent monitorizate.
De asemenea, 36% declară că, compania lor va implementa soluții și servicii pentru a garanta duty care în viitorul apropiat, în timp ce 33% arată că, compania lor va implementa aceste politici sau intenționează să le revizuiască pe cele actuale pe termen lung.
Printre prioritățile managerilor de călătorii de afaceri se numără și intenția de a acorda prioritate comportamentelor durabile și ecologice în companii. De fapt, acestui criteriu cântărește deja 45% din decizii atunci când alegeți o companie aeriană, un hotel, închirieri auto, precum și orice serviciu complementar asociat acestui tip de călătorie.
Unul din patru manageri de turism declară că organizația lor nu a implementat încă politici durabile, dar au planuri să o facă în următoarele 12 luni.
Acestea indică, de asemenea, necesitatea unor instrumente adecvate pentru a oferi vizibilitate impactului călătoriilor asupra mediului, cum ar fi emisiile de carbon.
Pentru a face față noilor provocări ridicate de era post-COVID, „tehnologia este principalul său aliat, întrucât facilitează accesul la toate informațiile necesare pentru a îndeplini noile cerințe, precum și capacitatea de a comunica în timp real cu călătorii”, potrivit lui Joao Carvalho, manager la SAP Concur pentru sudul Europei.
Sursă: hosteltur.com