Budapesta găzduiește din luna martie a anului trecut primul hotel din Europa care poate fi controlat în întregime de pe telefoanele smartphone ale clienților săi, datorită aplicației TMRW Hotels, de la rezervarea până la plecarea din acest hotel de 4 stele, cu 40 de camere. Implementarea sa a fost efectuată după doi ani de dezvoltare informatică și de lucrări de construcție și este menit „să ofere călătorului viitorului o experiență hotelieră incomparabilă„, potrivit promotorilor săi. Această soluție de software poate fi utilizată în alte hoteluri, noi sau deja în funcțiune, și alte tipuri de unități, cum ar fi hostels sau apartamente.
KViHotel (Key Vision, derivat din expresia engleză „Vision for the future”) funcționează practic fără personal, cu un număr maxim de 15 angajați, datorită aplicației TMRW Hotels, care permite oaspeților să utilizeze practic toate serviciile cu o apăsare de buton: de la rezervarea camerelor până la a face check-in fără a aștepta la cozi de până la 48 de ore înainte de sosire, cu posibilitatea de a alege podeaua și camera.
Prin conexiunea Bluetooth, telefonul este de asemenea cheia camerei și, în cazul în care oaspetele ajunge noaptea târziu, este și cea care deschide intrarea principală a hotelului. De asemenea, îi folosește pentru a controla temperatura camerei până la sosire, chiar și la 10.000 de kilometri distanță.
De asemenea, oaspetele poate solicita un serviciu suplimentar de curățenie și chiar plasarea semnului virtual de „Nu deranjați”. Oaspetele are posibilitatea de a plăti prin aplicație sau a cere un taxi, precum și de a urmări procesul de plată. Check-out-ul se face și prin telefonul mobil, fără a aștepta la cozi, iar factura poate fi plătită cu ajutorul aplicației. Plata prin cardul de credit și prin PayPal este la fel de sigură și comodă, iar factura este trimisă automat la adresa de e-mail care a fost furnizată.
Pentru toate aceste activități, oaspeții pot utiliza rețeaua Wi-Fi de bandă lungă gratuit și pot obține ajutor cu privire la utilizarea aplicației în format text și video. Datorită aplicației, serviciul virtual TMRW pentru clienți este disponibil 24 de ore pe zi, indiferent de locația clientului. Serviciul de teleoperator al hotelului poate fi accesat de orice platformă (Facebook, Messenger, WhatsApp, Skype, iMessage, etc.), dar oaspeții pot solicita, de asemenea, sfaturi sau îndrumări la telefon.
Atunci când acest lucru este impus de reglementările locale, aplicația solicită date personale, versiunea scanată a pașaportului sau a altui document de identitate și semnătura electronică a clientului în momentul check-in-ului, și stochează automat aceste informații, în stricta conformitate cu reglementările aplicabile privind protecția datelor.
Eficiența operațională
TMRW simplifică și optimizeaza sarcinile de curățare și întreținere deoarece atribuie lista de sarcini cameristelor pe telefoanele lor, în funcție de un algoritm și notifică oaspetele care a făcut deja înregistrarea când este gata.
Datorită costurilor reduse de investiții de exploatare, hotelul poate fi comercializat la tarife foarte competitive, pe lângă faptul că oferă o experiența clientului superioară a altor hoteluri similare, angajând mai puțini oameni dar cu o funcționare mai eficientă.
Sursă: hosteltur.com