Perturbarea crează oportunități pentru inovare în turism

Paul Anthony, șeful departamentului de digitalizare comercială de la Hotelbeds, a declarat pentru MarketHub Europe din Amsterdam că „întreruperea nu este ceva nou; sectorul turismului este perturbator prin natura sa. Dar trebuie să facă față provocărilor cu care se confruntă și să analizeze cum să se schimbe pentru a rămâne relevantă pentru client. Și aici este locul în care perturbarea creează oportunități de inovare pentru a răspunde așteptărilor noii generații de călători, care cer mai mult ca niciodată o călătorie fără fricțiuni. Și aceste este locul unde există potențialul de a fi disruptiv. 

În acest sens, Paul Anthony a citat șase domenii cu cel mai mare potențial de perturbatoare:

1. –„Riscul și incertitudinea nu sunt o noutate, cu surse din ce în ce mai diverse, cum ar fi protestele din Franța, instabilitatea politică, catastrofele naturale, schimbări climatice etc. Ceea ce nu se va schimba este faptul că vor continua să apară noi surse de insecuritate multiplă, care vor fi perturbatoare pentru acest sector. De exemplu, schimbările climatice ar putea crește numărul de staycation-uri ale britanicilor, deoarece aceștia se vor putea bucura de condiții meteorologice mai bune, iar acest lucru trebuie luat în considerare. Preocuparea pentru sustenabilitate și pentru destinații mai sigure a existat întotdeauna, dar, în viitor, aceasta va consolida capacitatea lor de a perturba”.

2. – Realitatea virtuală și, în general, modul în care generațiile tinere folosesc tehnologia, deși pentru a te bucura de experiența de călătorie trebuie să o trăiești în persoană”. Acesta este motivul pentru care Anthony a optat pentru conceptul „phygital”, care este rezultatul combinării lumii fizice și digitale, care se completează reciproc, precum și al creșterii implicării călătorilor. „Are o putere disruptivă, dar generează și multe oportunități”.

Paul Anthony, în timpul prezentării sale la Hotelbeds MarketHub de la Amsterdam.

3. – Tehnologia precum big data, boții și inteligența artificială facilitează mai mult ca niciodată înțelegerea  comportamentului clienților, deși s-a cerut „să vedem ce fac roboții. ChatGPT are un mare potențial de întrerupere; de fapt, va fi un înainte și un după. Nu știu dacă sectorul va continua să genereze atât de multe locuri de muncă odată cu el, dar cu siguranță va schimba modul în care căutăm pe internet și nu știu ce se va întâmpla cu motoarele de căutare, pentru că inteligența artificială nu îți va da o recomandare, ci va fi capabilă să facă direct rezervarea fără ca tu să fii nevoit să faci nimic„.

4. – „Super personalizarea te expune, de asemenea, la riscuri: adaptarea ofertei pentru mine sau pentru cineva ca mine?”

5. – „Pe măsură ce așteptările călătorilor se schimbă, cel mai bine este să le oferim un serviciu flexibil pe tot parcursul itinerariului lor, de la faza de inspirație până la cea de după călătorie. Dar acest lucru nu poate fi realizat de un singur furnizor, ci toți trebuie să lucreze împreună pentru a oferi cele mai bune servicii„.

6. – Rămâne de văzut, potrivit executivului Hotelbeds, „ce rol vor juca rețelele sociale, care un un mare potențial de perturbare„. 

Alte informații generate la MarketHub Europe al Hotelbeds din Amsterdam, în:

Istoria se repetă: sosirea ChatGPT evocă perturbarea creată de Google

O mai bună comunicare a sustenabilității, o chestiune nerezolvată în turism

Cinci tehnologii de frontieră care schimbă status quo-ul în turism

Forțe perturbatoare care ar putea pune în pericol redresarea turismului

Turismul va crea 126 de milioane de locuri de muncă în 10 ani

Oportunitățile de afaceri generate de noile obiceiuri ale cererii

Colaborarea între furnizori este necesar pentru a îmbunătăți personalizarea

Călătorul preia controlul, iar acest lucru va schimba industria turismului

 

Sursă: hosteltur.com

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Exit mobile version