Șase tendințe digitale pentru industria hotelieră

Hoteluri
Lumea se schimbă rapid spre internetul mobil și hotelurile trebuie să o ia înaintea acestui trend. Potrivit lui Google, industria hotelieră încă se gândește prea mult la accesul la rețea prin intermediul computerelor, care a fost deja depășit de telefonul mobil.  Hotelvision al G20, care a avut loc în clădirea guvernului regional din Maastricht, este un nou sub-eveniment al Food Executive Europe (FXE), la care poți participa doar cu invitație. Jones Lang LaSalle, Google și Expedia și-au trimis principalii reprezentanți pentru a dezbate așteptările lor in marketing digital pentru industria hotelieră. La această întâlnire a devenit clar ca tehnologiile digitale, cum ar fi aplicațiile sau rețelele sociale pot oferi mari oportunități; oportunități pe care industria ar trebui să le prindă cu...

Germania se consolidează ca destinația culturală preferată de europeni

Actualitate şi Inovaţie
Germania depășește Franța și Italia ca destinație culturală preferată de Europa, potrivit datelor studiului internațional realizat de IPK. Dintre cele 50 de țări evaluate la nivel mondial de către studiul Anholt Gfk Roper Index, Germania se află pe un important loc al cincilea în imagine și cultură. În special pentru turiștii internaționali natura si cultura sunt doi factori decisivi atunci când decid să călătorească în Germania. Printre multe comori culturale din Germania iasă în evidență 38 de situri declarate Patrimoniu Mundial de către UNESCO, care se consolidează ca un magnet veritabil pentru vizitatorii internaționali ajungând în total la aproximativ 5 milioane de înnoptări. Din acest motiv, Oficiul German Național de Turism (ONAT), sub lema "Patrimoniu UNESCO, turism durabil de n...

Cum să utilizezi Google Plus pentru a urca poziții în clasamentul de căutări

Actualitate şi Inovaţie
Google Plus poate contribui la urcarea în clasamentele de căutare al site-ului hotelului, dar este necesar să-i dedici mult timp optimizării acestei pagini, profilului și conținutului. În acest articol sunt prezentați trei pași pentru a maximiza prezența ta în această rețea socială și explică de ce această este importantă pentru SEO. Google Plus nu este doar o rețea socială, este o armă puternică în arsenalul tău SEO. Motivul este că primul link adăugat la o postare pe pagina de Google Plus este un link care trebuie urmărit, așa numitele DoFollow link, ceea ce înseamnă că devine echitabil cu link-ul site-ului pe care îl partajezi. Link-urile DoFollow sunt baza SEO-ului. Ele lucrează împreună cu PageRank, TrustRank și contextul link-ului pentru a determina clasificarea cuvintelor chei...

Industria se împotrivește proiectului de directiva europeană privind pachetele de călătorie

Intermediari
Noua directivă europeană privind pachetele de călătorie, care este în acest moment discutată în cadrul Uniunii Europene provoacă multe proteste din partea sectorului, care o consideră necesară dar inadecvată în mai multe puncte. Plenul Parlamentului European a aprobat la mijlocul lunii martie, cu 610 voturi pentru, 58 împotrivă și 13 abțineri, revizuirea directivei privind pachetele de călătorie, al cărui scopt este consolidarea protecției consumatorilor care cumpăra pachete turistice personalizate offline și online. Acești turiști -120 de milioane în cazul mediului online, potrivit calculelor făcute de Bruxelles- vor fi de acum înainte acoperiți de normele care garantează repatrierea în cazul în care un operator de turism da faliment, afirmă Comisia. În cazul în care circumstanțe...

Strategii de comercializare hotelieră în vânzări, marketing și RM pentru 2014

Hoteluri
Costurile directe și indirecte ale distribuției hoteliere vor crește mai rapid decât RevPar-ul (veniturile pe cameră disponibilă) ale industriei. Prin urmare, există o nevoie critică a funcțiilor de vânzări, marketing și revenue management în hoteluri, cu scopul de a integra toate strategiile și tacticile pentru ca clientul să cumpere, potrivit lui Bob Gilbert, președintele și CEO-ul HSMAI (Asociația Internațională de Vânzări și Marketing Hotelier).  2014 promite să fie un an plin de schimbări pentru specialiștii de vânzări hoteliere, marketing și revenue management. Acest an va fi o oportunitate pentru continuă creștere globală a veniturilor și o creștere moderatâă a ofertei, dar necesită un accent suplimentar pe integrarea acestor trei discipline de vânzări, marketing și revenue manag...

Cele 10 escrocherii și fraude cele mai comune în turism

Actualitate şi Inovaţie
Mii de turiști sunt victime în fiecare an ale diferitelor tipuri de înșelătorii sau escrocherii atunci când călătoresc, spune Peter John, autorul cărții Around the World in 80 Scams (În jurul lumii în 80 de înșelătorii). Cu toate acestea, oamenii nu trebuie să renunțe la a călătorii, trebuie doar să fie mai inteligenți și mai precauși, amintește acest autor, care a sintetizat cele 10 escrocherii cele mai comune din lumea călătoriilor într-un articol publicat pe Skyscanner.    Înșelătoria promotorilor de hoteluri - Sosește autobuzul - Șarlatanii se adună în jurul turiștilor ca albinele la miere și cer ca nou-veniții să le utilizeze serviciile. De obicei, aceștia vor face declarații false despre hotel sau excursie. - Șarlatanii cei mai persistenți vor lua bagajele turi...

Clasamentul veniturilor din turism internațional în UE

Actualitate şi Inovaţie
Spania a fost țara Uniunii Europene (UE) cu cele mai mari venituri din turism de incoming, ajungând la 43.521 milioane de euro, urmată de Franța și Italia, potrivit datelor cu privire la comportamentul turistic al rezidenților din UE publicate de oficiul de statistică Eurostat.  La rândul său, Franța a obținut 41.680 milioane de euro de venituri din turism, în timp ce Italia a ajuns la 32.055 milioane de euro.  Germania și Marea Britanie ocupă următoarele locuri în clasament cu 29.666 milioane de euro în venituri și, respectiv, așa cum se arată în tabelul de mai jos.    Turism extern Clasamentul turismul extern (călătoriile în străinătate) este condus încă un an de turiștii germani, cu cheltuieli de 64.944 milioane de euro în cheltuielile sale în străinătate în 2012.  A doua piață em...

Patru megatendințe în turism potrivit multinaționalelor

Actualitate şi Inovaţie
Noile clase de mijloc din piețele emergente, progresele tehnologice, creșterea turismului urban și impactul generației baby boomer care începe să se pensioneze sunt cele patru tendințe majore care vor marca industria turismului în următorii ani, așa cum au indicat președinții și directorii generali a mai multor companii multinaționale din industrie în timpul Forumului Exceltur.  Panoul "Principalele tendințe în turism pentru 2014: viziunea liderilor în afaceri" a fost deschis de Taleb Rifai, secretarul general al Organizației Mondiale a Turismului (UNWTO), care a moderat această dezbatere ce a avut loc la 21 ianuarie în centrul de convenții Ifema Norte din Madrid. Așa cum a reamintit Rifai, "în 2013 turismului internațional a crescut cu 5%, în pofida constrângerilor economice", o cre...

Meliá Viena a fost deschis în cel mai înalt zgârie-nori din Austria

Hoteluri
Noul zgârie-nori din Viena numit "Turnul Dunării" va găzdui Melià Viena, un hotel de 253 de camere, care va fi deschis luna aceasta, devenind primul hotel al companiei Melià Hotels International din Austria.  Turnul a fost proiectat de renumitul arhitect francez Dominique Perault, cu o înălțime de 250 de metri, care fac din acesta cea mai înaltă clădire din țară, și cu vederi de 360 de grade deasupra Dunării și orașului. Clădirea se ridică ca un monolit cu o structura de sticlă, care simulează o cascadă geometrică, "combinând un mare simț estetic, modernitate și funcționalitate", a indicat lanțul, în plus față de respectarea cerințelor energetice pentru a fi considerat "clădire sustenabilă", potrivit Comisei Europene.  Meliá Viena va ocupa 17 din cele 58 de etaje ale turnului, oferind se...

Dubai introduce taxă turistică

Actualitate şi Inovaţie
Dubai, destinație din Emiratele Arabe Unite, va aplica de la 31 martie o taxă turistică sau impozit pe înnoptări, așa cum a confirmat Departamentul de Turism al emiratului. Punerea în aplicare a unor astfel de taxe este o tendință care câștigă teren în mai multe destinații pentru a finanța promovarea turismului. Noua taxă, care a fost numită "Tourism Dirham", a fost deja aprobată de guvernul de către guvernul din Dubai.  Impozitul pe înnoptări va varia între șapte dirhami (1,4 €) si 20 dirhami (4€) pe cameră și noapte, în funcție de categoria și tipul unității de cazare. Așa cum explică Departamentul de Turism al emiratului, acest nou impozit va fi "o taxă minimă care se aplică clienților își petrec sejurul în orice tip unitate de cazare, inclusiv hoteluri, hoteluri-apartamente, c...
Exit mobile version