Uber începe un serviciu de elicoptere între aeroportul Manhattan și aeroportul JFK

Transporturi
Compania de închirieri de vehicule cu șofer Uber a inaugurat marți un serviciu de elicpotere care va conecta insula centrală New York din Manhattan cu unul dintre aeroporturile care deservesc orașul, John F. Kennedy, cu un preț pe cursa de între 200 și 225 de dolari. Este vorba despre produsul Uber Copter prin divizia Uber Elevate, o sucursala lansată acum trei ani pentru a explora posibilitățile de transport aerian împărtășit și care va fi disponibilă membrilor săi cu statut de platină și diamant.    Uber a spus acum câteva săptămâni ca prețul serviciului poate varia în funcție de cerere, precum și diviziunea sa de teren.    Uber Copter, în plus față de traseul aerian, va include o cursă cu mașina de la domiciliul clientului până la helioport în zona inferioară a insulei, de unde va f...

Un lux nou pe o insulă privată din Belize: reinventarea autenticului

Hoteluri
Four Seasons Hotels and Resort a anunțat un nou proiect la Cayo Chapel, o insulă privată din Belize, care va dispune de un teren de golf cu 18 găuri, de cazare și de locuințe private și de bungalouri plutitoare pe mare. Deschiderea este programată pentru 2021. Acesta este propus ca o reinventare a autenticității destinației, creând o experiență de lux.    În parteneriat cu Thor Urbana, Inmobiliaria Desarrollos și Grupul Imobiliar GFA, se încearcă transformarea insulei private Cayo Chapel "într-o destinație de lux". Cayo Chapel se află la 26 de kilometri de orasul Belize, adică 30 de minute cu barca sau un zbor de doar 10 minute și este situată lângă reciful de barieră din Belize, cel mai mare sistem de recife din emisfera nordică, declarat Patrimoniu Mondial de către UNESCO.    "Suntem...

Cum influențează digitalul comportamentul de cumpărăre al călătorului

Actualitate şi Inovaţie
Expedia Media Solutions a dezvăluit într-un studiu, pentru care a făcut un sondaj în rândul călătorilor din opt țări, că oamenii nu doar continuă să călătorească în ciuda incertitudinilor politice, economice și sociale care au loc în întreaga lume, ci călătoresc din ce în ce mai mult și nu este de așteptat ca această tendință să se schimbe. Consumatorul mediu călătorește aproape patru ori pe an cu o durată medie de opt zile, iar aproape jumătate din ei sunt plecați în străinătate. Ceea ce facilitează ca oamenii să călătorească în continuare este adoptarea rapidă și utilizarea pe scară largă a digitalului, precum și inovația continuă.    Lumea online inspiră călătorii, apropiindu-le locurile îndepărtate și făcându-le mai accesibile. Îi ajută pe oameni să descopere experiențe noi și să rez...

Turismul LGBT: trei elemente cheie pentru înțelegerea noilor tendințe

Actualitate şi Inovaţie
Consultantul turistic olandez Peter Jordan a fost autorul mai multor rapoarte despre turism LGBT publicate de Organizația Mondială a Turismului (UNWTO). Acesta a acordat un interviu ziarului spaniol pentru specialiști în turism HOSTELTUR. "De când am publicat primul raport, multe lucruri s-au schimbat și am văzut impactul pe care segmentul LGBT îl are asupra sectorului turismului, în special căsătoriile cuplurilor de același sex", explică el. Implicarea populației locale LGBT în campaniile de promovare; crearea de noi campanii publicitare în care să apară modele de diferite grupuri etnice și vârste diferite; și luarea în considerare a călătorilor care provin de pe piețele emergente în care homosexualitatea este condamnată sunt trei recomandări cheie oferite de acest expert companiilor și d...

Boeing va oferi 100 de milioane de dolari familiilor victimelor lui 737 MAX

Transporturi
Boeing anunță că va aloca 100 de milioane de dolari (88,7 milioane de euro) în fonduri pentru nevoile familiilor și comunităților afectate de accidentele tragice ale zborului 610 companiei Lion Air și zborului 302 al companiei Ethiopian Airlines, în care au murit în total 346 de persoane, ambele zboruri operate cu un avion din modelul său 737 MAX și în care au fost înregistrate erori similare atribuite software-ului MCAS (Sistemul de Creștere a Caracteristicilor de Manevră). Această contributie initială se va face pe parcursul mai multor ani.    "La Boeing regretăm pierderea tragică de vieți în aceste două accidente și aceste vieți pierdute vor continua în inimile și mințile noastre în anii următori", a spus Dennis Muilenburg, președinte și CEO al Boeing.    "Știm că fiecare persoană...

Royal Caribbean și ITM Group crează o companie pentru dezvoltarea de destinații

Intermediari
Într-un parteneriat 50% și 50%, companiile Royal Caribbean Cruises și ITM Group au creat Holistica Destinations, "un model incluziv pentru dezvoltarea destinațiilor", având drept scop oferirea de experiențe oaspeților și satisfacerea nevoilor comunităților locale. Partenerii au început căutarea unui CEO pentru noua companie, cu sediul în Miami.   În comunicatul de presă publicat pe site-ul său, Royal Caribbean a explicat că Holistica Destinations Ltd este o companie care, după cum sugerează numele său, "va utiliza o abordare holistică pentru a genera o creștere economică semnificativă pentru comunități și guvernele locale și va păstra și mentine resursele naturale ale zonei oferind în același timp o experiență convingătoare oaspeților.    Mauricio Hamui, CEO-ul grupului mexican ITM Gro...

KLM oferă gratuit companiilor aeriene programul său de compensare a carbonului pentru zboruri mai sustenabile

Actualitate şi Inovaţie
Comunicat de presă KLM Royal Dutch Airlines a marcat cele 100 de zile înaintea împlinirii a 100 de ani din 7 octombrie a acestui an, cu un eveniment festiv la Aeroportul Schiphol din Amsterdam, unde și-a anunțat intenția de a lucra pentru viitorul aviației. Pe 29 iunie 2019, KLM a invitat toate părțile interesate din industrie să se alăture pentru a face un viitor sustenabil pentru aviație, sub sloganul „Fly Responsibly”. Pe 7 octombrie, KLM va deveni prima companie aeriană din lume care operează încă sub numele său original care sărbătorește 100 de ani. KLM a avut acest succes implicându-se activ în adoptarea noilor tehnologii și insistând pe ideea zborurilor mai sustenabile. Acest moment special, cu 100 de zile înaintea aniversării a 100 de ani de la KLM, a fost planificat s...

Svart, hotelul circular și durabil care va fi construit în Arctica

Hoteluri
În anul 2021, hotelul Svart, o unitate de cazare spectaculoasă, cu priveliști de 360 de grade ale ghețarului Svartisen, își va deschide porțile în Arctica, în nordul Norvegiei. Acesta va fi, de asemenea, primul Powerhouse din lume.    Acest termen se referă la clădiri care produc o energie, producând pe parcursul a 60 de ani mai multa energie renovabilă decât cantitatea totală de energie necesară pentru a menține operațiunile zilnice și pentru a construi, produce materiale și a demola clădirea.    Hotelul va fi construit pe stâlpi din lemn. Structura sa circulară este inspirată de fiskehjell (structuri de lemn pentru uscarea peștelui) și rorbue (case tradiționale pentru pescari). Acoperișul său va fi acoperit cu panouri solare. Se remarcă, de asemenea, pentru structura sa circula...

Cele mai căutate cuvinte cheie pentru a pleca în vacanță în această vară

Actualitate şi Inovaţie
Experiențele și locurile de cazare care se conectează cu natura, politicile și bagajele companiilor aeriene sau ofertele de călătorie sunt câteva dintre cuvintele cheie ale căror căutări cresc cel mai mult atunci când se planifică vacanța de vară, potrivit unui raport realizat de Google. Pentru a realiza acest raport, Google a comparat căutările făcute în acest an și in cel precedent pentru a călători în timpul verii în mai multe piețe europene sursă, inclusiv în Regatul Unit, Germania, Franța, Spania și Rusia. A economisi în călătorie "Așa cum era de așteptat, călătorii încearcă să găsească cele mai bune spații de cazare, călătorii și oferte înainte de a-și confirma rezervările, dar acest lucru nu este singurul pe care îl fac în acest an pentru a-și organiza vacanțele. De ase...

Piețele BRIC: așa vor evolua vânzările de călătorii până în 2020

Actualitate şi Inovaţie
Brazilia, Rusia, India și China (un grup de țări cunoscute sub acronimul BRIC) vor realiza o cifră de afaceri totală de 305,6 miliarde de dolari în vânzările de călătorii până în 2020, potrivit unui raport al companiei PhoCusWright.    Creștere inegală Prin urmare, se așteaptă o creștere cu 143% față de anul 2008, anul în care piețele emegente ale BRIC au început să devină noi puteri emitente.  Cu toate acestea, creșterea așteptată va fi destul de inegală: va depinde nu numai de potențialul fiecarei țări, ci și de canalele de vânzare.    China si India Piața emitentă cu cel mai mare volumen și care va crește cel mai mult va fi în continuare China (215 milioane de dolari până în 2020), urmată la mare distanță de India.  În ambele, creșterea va avea loc atât la facturarea totală, c...
Exit mobile version